شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اسپن هایسیس ASPEN HYSYS

انجام پروژه اسپن هایسیس – انجام پروژه ASPEN HYSYS – انجام پروژه با نرم افزار اسپن هایسیس

اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم‌افزار اسپن هایسیس خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، به جای درستی اومدید!

در اینجا می‌توانید پروژه نرم‌افزار اسپن هایسیس خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشه.

aspentech HYSYS

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های خود با نرم‌افزار اسپن هایسیس، می‌توانید درخواست خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در قسمت پایین صفحه ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

چرا شبیه‌سازان امیرکبیر؟

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می‌باشد.  هسته‌ی فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می‌نماید. بهترین قیمت‌ها و متخصصان در زمینه‌ی شبیه سازی اسپن هاسیس ASPEN HYSYS را می‌توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره‌ی کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند، به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

بعضی از سایت‌ها با نام جعلی دانشگاه‌های معتبر همانند دانشگاه شریف، اقدام به اخذ پروژه می‌نمایند ولی پروژه‌ای تحویل نمی‌دهند و پول مالباختگان را به یغما می‌برند. جهت جلوگیری از این امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر که مکان مشخصی دارند واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه‌سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست‌کنندگان می‌توانند به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Aspen HYSYS (یا به سادگی HYSYS) یک شبیه ساز فرآیند شیمیایی است که برای مدل سازی ریاضی فرآیندهای شیمیایی ، از عملیات واحد تا کارخانه های کامل شیمیایی و پالایشگاه ها استفاده می شود. HYSYS قادر است بسیاری از محاسبات اصلی مهندسی شیمی را انجام دهد ، از جمله آنهایی که مربوط به تعادل جرم ، تعادل انرژی ، تعادل بخار-مایع ، انتقال حرارت ، انتقال جرم ، سینتیک شیمیایی ، کسری و افت فشار هستند.  HYSYS به طور گسترده در صنعت و دانشگاه ها برای شبیه سازی حالت پایدار و پویا ، طراحی فرآیند ، مدل سازی عملکرد و بهینه سازی استفاده می شود.

HYSYS نخستین بار توسط شرکت کانادایی Hyprotech ساخته شد ، که توسط محققان دانشگاه کلگری تاسیس شد.  دوره مرجع HYSYS نسخه 1.1 در سال 1996 منتشر شد. در مه 2002 ، AspenTech Hyprotech را از جمله HYSYS به دست آورد.  به دنبال حكم کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده در سال 2004 ، AspenTech مجبور شد دارایی های هایپروتك خود را ، از جمله منبع منبع HYSYS ، واگذار كند و در نهایت اینها را به هانیول فروخت. هانیول همچنین قادر به استخدام تعدادی از توسعه دهندگان HYSYS شد و در نهایت این منابع را برای تولید UniSim بسیج کرد.  در توافق نامه واگذاری ، مشخص شده است كه Aspentech می تواند حقوق بازاریابی را حفظ كند و بیشتر محصولات Hyprotech (از جمله HYSYS) بدون حق امتیاز را به بازار عرضه كند. از اواخر سال 2016 ، AspenTech به تولید HYSYS ادامه می دهد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *