شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه آلدک اکتیو Aldec Active

انجام پروژه Aldec Active – انجام پروژه آلدک اکتیو – انجام پروژه Aldec Active – انجام مدل سازی با نرم افزار Aldec Active-  انجام پروژه با نرم افزار Aldec Active


اگه به دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Aldec Active خودتان را بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بسپارید، به جای درستی آمدید. در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Aldec Active خود را به ما بسپارید و خیالتون از بابت همه چیز راحت باشه

انجام پروژه Altium Designer

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Aldec Active می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Aldec Active خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.



چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی آلدک اکتیو Aldec Active را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور به هم رسانید و یا اینکه به شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول مال باختگان را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از امر بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان دارند پرداخت نماییداگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند به صورت حضوری و باهماهنگی قبلی جهت سفارش پروژه حضور به هم رسانند

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Aldec ، Inc یک شرکت اتوماسیون طراحی الکترونیکی خصوصی مستقر در هندرسون ، نوادا است که نرم افزار و سخت افزار مورد استفاده را در ایجاد و تأیید طرح های دیجیتالی با هدف فن آوری های FPGA و ASIC فراهم می کند.

Aldec به عنوان عضوی از انجمنهای استاندارد Accellera و IEEE ، به طور فعال در فرآیند تدوین استانداردهای جدید و به روزرسانی استانداردهای موجود (به عنوان مثال VHDL ، SystemVerilog) شرکت می کند. Aldec موتور شبیه سازی HDL را برای سایر ابزارهای EDA مانند Altium Designer و نسخه ویژه ابزارهای خود با نرم افزار فروشندگان FPGA مانند Lattice فراهم می کند.

آلدک در سال 1984 توسط دکتر استنلی م. هیدوکه تاسیس شد.
در سال 1985 این شرکت اولین محصول خود را منتشر کرد: شبیه ساز سطح دروازه مبتنی بر MS-DOS ، SUSIE. برای چند سال آینده چندین نسخه از این محصول به عنوان شبیه ساز همراه برای ابزارهای شماتیک ورود مانند OrCAD مورد استفاده قرار گرفت.
با توجه به محبوبیت روزافزون مایکروسافت ویندوز ، ALDEC شبیه ساز خود را به این پلتفرم منتقل کرد و به ابزار شماتیک و مدیریت طراحی طراحی اضافه کرد. مجموعه نرم افزار جدید در سال 1992 با عنوان Active-CAD منتشر شد (برخی نسخه های کم مصرف این مجموعه برای مدتی تحت نام تجاری Susie-CAD فروخته شدند). یکی از ویژگی های متمایز Active-CAD امکان انتقال فوری تغییرات شماتیک به شبیه ساز ، امکان تأیید سریع رفتار مدار اصلاح شده بود.
در سال 1996 آلدكس با Xilinx توافق نامه امضا كرد كه امكان توزيع نسخه فقط Xilinx از Active-CAD را با نام بنياد فراهم كرد.
در حالی که VHDL و Verilog توسط Active-CAD در قالب ماکروهای شماتیک پشتیبانی می شدند ، انتشار Active-VHDL در سال 1997 تغییر از طراحی مبتنی بر نت لیست به طراحی مبتنی بر HDL را نشان داد. پس از افزودن پشتیبانی از Verilog ، Active-VHDL به Active-HDL تغییر نام داد و هنوز هم در دسترس است (از سال 2007).
در سال 2000 ALDEC شبیه ساز HDL با کارایی بالا را منتشر کرد که نه تنها در ویندوز بلکه در سیستم عامل های Solaris و Linux نیز کار می کرد.
در سال 2001 ، ALDEC سخت افزاری را به خط تولید خود اضافه كرد: HES (سخت افزاری نصب شده با سخت افزار) بستر های نرم افزاری كه به شتاب سخت افزاری شبیه سازی HDL و نمونه سازی افزایشی سخت افزار اجازه می دهد.
سال 2003 نشانه تأیید صحت تأیید Riviera-PRO را تأیید می کند (از OpenVera ، PSL و SystemVerilog می توان برای نوشتن خواص ، ادعاها و پوشش استفاده کرد.)
پشتیبانی از SystemC و بخش غیر ادعایی SystemVerilog در سال 2004 اضافه شد. رابط های MATLAB و Simulink در ابزارهای Aldec برای اولین بار در سال 2005 ظاهر شدند.
در سال 2006 Riviera-PRO اولین شبیه سازی بود که از ابتکار عمل رمزگذاری Open IP توسط Synplicity حمایت می کرد.
بر اساس درخواست های کاربران Verilog ، ALDEC در سال 2007 ابزاری پیشرفته و قابل تنظیم توسط کاربر را تنظیم کرد که قواعد اجرای قوانین ایجاد شده توسط STARC – کنسرسیوم ژاپنی فروشندگان عمده سیلیکون.
در سال 2008 ، ALINT: Check Rule Checker را منتشر کرد (STARC – کنسرسیوم ژاپنی از 11 شرکت ASIC)
2010 ، پشتیبانی از VHDL IEEE 1076-2008 را منتشر می کند.
در سال 2010 ، Aldec’s Active-HDL برنده بهترین ابزار طراحی و شبیه سازی FPGA در چین شد
در سال 2011 ، Aldec UVM 1.0 ، OVM 2.1.2 و VMM 1.1.1a پشتیبانی را ارائه می دهد ، شبیه ساز طراحی 4 مگاهرتز را منتشر کرده و بهترین ارائه دهنده پلت فرم طراحی و تأیید FPGA در چین را به دست می آورد.
در سال 2012 ، Aldec با HES-7 وارد بازار نمونه سازی اولیه SoC / ASIC می شود و به طور مشترک OSVVM ، تأیید صحت VHDL را راه اندازی می کند.
در سال 2013 ، Aldec مدیریت چرخه چرخه مورد نیاز Spec-TRACER را منتشر کرد
در سال 2015 ، Aldec ALINT-PRO را با تأیید CDC منتشر کرد.
در سال 2016 ، Aldec خط تولید TySOM را برای توسعه جاسوسی با استفاده از SoC FPGAs منتشر کرد

Active-HDL – محیط توسعه FPGA ساخته شده در اطراف شبیه ساز HDL هسته. ابزارهای ورود و اشکال زدایی طراحی مبتنی بر متن و گرافیکی را پشتیبانی می کند ، امکان شبیه سازی به زبان مختلط (VHDL / Verilog / EDIF / SystemC / SystemVerilog) را فراهم می کند و رابط یکپارچه را برای ابزارهای مختلف ساخت و اجرا فراهم می کند. همچنین از تأیید مبتنی بر ادعا با اظهارات Open Vera ، PSL یا Systemverilog Assertion پشتیبانی می کند. نسخه های ویژه نرم افزاری که فقط از یک فروشنده FPGA پشتیبانی می کند ، به عنوان مثال در دسترس است. نسخه مشبک Active-HDL. فقط در سیستم عامل MS Windows موجود است.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *