FX Science Tools

FX Science Tools

نرم افزار مفید و کارآمد برای ایجاد و نوشتن معادلات و ساختارهای شیمیایی می باشد. برنامه FX Science Tools دارای 3 ابزار مختلف است.

FX Chem

  • ابزاری است که نوشتن معادلات شیمیایی را به طور حیرت آوری آسان می نماید. در این برنامه کاربر فقط معادله مورد نظر را تایپ کرده و در ادامه ابزار FX Chem که مجموعه کاملی از اطلاعات شیمی را در خود دارد ، بخش های مختلف معادله را در جای مناسب خود قرار می دهد. با استفاده از FX Chem حتی می توان معادلات شیمی هسته ای را ایجاد کرد که نوشتن آن در Word کار بسیار دشواری می باشد.

FX ChemStruct

  • این ابزار برای ایجاد ساختاری های آلی بوده که با استفاده از این برنامه می توان فقط فرمول ساختار ترکیب را تایپ کرده و سپس ابزار FX ChemStruct نمودار ساختاری آن ترکیب را بدون نیاز به رسم آن توسط کاربر نمایش می دهد.

FX Equation

  • ابزاری کاملاً متفاوت برای ایجاد معادلات بوده که هیچ برنامه دیگری نمی تواند در زمینه سهولت و سرعت ایجاد معادلات علمی درجه دوم با آن رقابت کند. ابزار FX Equation با دارا بودن ویژگی ها و امکانات قابل توجه ، جایگزین بسیار مناسبی برای دیگر برنامه های ویرایش معادلات می باشد.




کلمات کلیدی : اف ایکس ساینس تولز – FX Science Tools ، دانلود نرم افزار اف ایکس ساینس ، معرفی نرم افزار fx science tools ، دانلود نرم افزار FX Science Tools ، نرم افزار اف ایکس چیست