Rate this post

PTC Mathcad Prime

PTC Mathcad Prime

یکی از کامل ترین ابزار های محاسباتی جهان میباشد. این برنامه به منظور اجرای محاسبات در زمینه آماده سازی مستندات و برنامه نویسی های فعل و انفعالی طراحی شده است. Mathcad علاوه بر اینکه مانند یک ماشین حساب در انجام محاسبات عمل میکند، امکان کشیدن توابع دو بعدی و سه بعدی را نیز فراهم نموده است. نرم افزار Mathcad یکی از نرم افزارهای معتبر ریاضی است که دارای قابلیتهای فراوان از قبیل محاسبه مشتق و انتگرال، حل انواع معادلات جبری، محاسبه انواع حد، انجام عملیات ماتریسی، حل انواع دستگاه معادلات، و قابلیت برنامه نویسی و تبدیل واحدها میباشد.

امکانات مهم نرم افزار:

1- نمایش معادلات در صفحه تا جای ممکن هماهنگ با فرم سنتی معادلات است و کمک می کند تا دانشجو با مفهوم آشنا شود. با وجود اینکه نوشتن معادلات اندکی سخت است اما این معادلات که به فرم طبیعی نوشته شده اند کمک می کنند تا از خطاها جلوگیری شود.

2- استفاده خودکار از واحدها که بسیار مفید می باشد چرا که دانشجویان می توانند بر مفهوم آنچه یاد می گیرند تمرکز کنند و مطمئن باشند که تبدیل واحدها به خوبی انجام می شود.

3- روش نمایش منحنی های مغناطیس سازی و محاسبات مربوط به آنها هم عرضه شده است. این روش در شبیه سازی کامپیوتری محاسبات گرافیکی که به طرز سنتی در طراحی ماشین های الکتریکی استفاده می شود مدنظر قرار می گیرد.



کلمات کلیدی: مثکد پرایم، دانلود Ptc mathcad prime، پی تی سی مت کد، دانلود mathcad prime، پی تی سی مچ کد پرایم،‌ معرفی نرم افزار ptc mathcad prime، کاربرد ptc، کاربرد ptc mathcad prime