شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پی تی سی مت کد PTC MathCad

انجام پروژه پی تی سی مت کد – انجام پروژه PTC MathCad – انجام مدل سازی با نرم افزار PTC MathCad –  انجام پروژه با نرم افزار پی تی سی مت کد – انجام مدل سازی با نرم افزار پی تی سی مت کد – انجام پروژه با نرم افزار PTC MathCad


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار PTC MathCad خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار PTC MathCad خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار  PTC MathCad می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های PTC MathCad خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پی تی سی مت کد PTC MathCad

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پی تی سی مت کد PTC MathCad را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Mathcad نرم افزار رایانه ای است که در درجه اول برای تأیید ، اعتبار سنجی ، مستندات و استفاده مجدد از محاسبات مهندسی در نظر گرفته شده است. اولین بار در سال 1986 در DOS معرفی شد ، اولین بار بود که ویرایش زنده ای از نمادهای ریاضی نوع را به همراه محاسبات خودکار آن معرفی کرد.

Mathcad ، راه حل محاسبه مهندسی شرکت پارامتری فناوری ، توسط مهندسین و دانشمندان در رشته های مختلف استفاده می شود – غالباً در مهندسی مکانیک ، شیمیایی ، برق و مهندسی عمران. در ابتدا توسط آلن Razdow (از MIT ، بنیانگذار Mathsoft) طراحی و نوشته شده است ، Mathcad از آوریل 2006 متعلق به PTC است و به طور کلی به عنوان اولین نرم افزار رایانه ای که به طور خودکار محاسبه و بررسی قوام واحدهای مهندسی مانند سیستم بین المللی واحد (SI) ، در کل مجموعه محاسبات. امروزه Mathcad برخی از قابلیت های یک سیستم جبر رایانه را شامل می شود ، اما همچنان بر سهولت استفاده و مستند سازی همزمان برنامه های کاربردی مهندسی عددی متمرکز است.

Mathcad در اطراف یک صفحه کار قرار دارد ، که در آن معادلات و عبارات با همان قالب گرافیکی که در آن ارائه شده است ساخته شده و دستکاری می شوند (WYSIWYG) – برخلاف تألیف در متن ساده ، رویکردی که بعدا توسط سیستمهای دیگری مانند Mathematica و Maple اتخاذ شده است. .

Mathcad بخشی از یک سیستم توسعه محصول گسترده تر است که توسط PTC ساخته شده است ، و اغلب برای بسیاری از نقاط لمسی تحلیلی در فرآیندهای مهندسی سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه با راه حل های دیگر PTC که به توسعه محصول کمک می کند ، از جمله Creo Elements / Pro ، Windchill و Creo Elements / View ادغام می شود. ادغام سطح ویژگی های زنده آن با Creo Elements / Pro باعث می شود تا مدلهای تحلیلی Mathcad بطور مستقیم در رانندگی هندسه CAD استفاده شود ، و آگاهی ساختاری آن در Windchill امکان استفاده مجدد از محاسبات زنده را فراهم می کند و مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد.

رابط کاربری Mathcad به کاربران این امکان را می دهد تا انواع مختلفی از عناصر مختلف (ریاضیات ، متن توصیفی و تصاویر پشتیبانی) را به شکل یک برگه ترکیب کنند که به طور طبیعی قابل خواندن است. از آنجا که ریاضیات اصلی برنامه هستند ، ریاضی ذاتاً زنده است ، و با تغییر ارزش های بالادست ، محاسبه ی پویا می شود. این اجازه می دهد تا دستکاری ساده از متغیرهای ورودی ، فرضیات و عبارات ، که به نوبه خود در زمان واقعی به روز می شوند. مثالهای زیر به منظور ارائه جزئیات خاص در مورد عملکرد محصول شخصی ، به تشریح دامنه قابلیت های Mathcad می پردازند.

استفاده از توابع عددی متعدد ، در مثالهایی مانند آمار ، تجزیه و تحلیل داده ها ، پردازش تصویر و پردازش سیگنال
به طور خودکار واحدها را در طول صفحه کار مدیریت کنید ، از عملیات نادرست و انجام کاهش واحد اتوماتیک جلوگیری کنید
حل معادلات مانند ODE و PDE با استفاده از چندین روش
ریشه های چند جمله ای و عملکرد را پیدا کنید
عبارات را به صورت نمادین ، ​​از جمله درون سیستم معادلات ، محاسبه و دستکاری کنید
انواع نقشه های پارامتری 2D و 3D و همچنین توطئه های داده های گسسته را ایجاد کنید
استاندارد اهرم ، عبارات ریاضی قابل خواندن در ساختار برنامه تعبیه شده
عملیات بردار و ماتریس را انجام دهید ، از جمله مقادیر ویژه و مقادیر ویژه
اتصالات منحنی و تحلیل رگرسیون را در مجموعه داده های آزمایش انجام دهید
استفاده از آماری و طراحی توابع آزمایشها و انواع نقشه ها ، و توزیع توزیع احتمال
سایر برنامه ها و انواع پرونده ها ، مانند Microsoft Excel و MathML ، از آنها وارد کنید و آنها را صادر کنید.
برای استفاده مجدد از روشهای مهندسی متداول ، به سایر کاربرگهای Mathcad مراجعه کنید
برای کمک به طراحی محصول مانند Autocad ، Ansys ، Revit با سایر برنامه های مهندسی مانند CAD ، FEM ، BIM و ابزار شبیه سازی ادغام شوید.
اگرچه Mathcad بیشتر برای کاربران غیر برنامه نویسی متمرکز است ، اما در پروژه های پیچیده تری نیز برای تجسم نتایج مدل سازی ریاضی با استفاده از محاسبات توزیع شده و همراه سازی با برنامه های نوشته شده با استفاده از زبان های سنتی تر مانند C ++ استفاده می شود.

Mathcad در حال حاضر یک برنامه فقط ویندوز است. نسخه های فعلی Mathcad 15.0 و Mathcad Prime 4.0 در نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز XP ، ویندوز ویستا و ویندوز 7 پشتیبانی می شوند. در حال حاضر نسخه های کاربردی 32 بیتی هستند. در حالی که کاربران از تقلید برای ایجاد قابلیت های دیگر سیستم عامل استفاده می کنند ، آخرین نسخه Mathcad که به طور رسمی پشتیبانی می شود ، نسخه Mac OS که بومی نصب شده بود ، در تاریخ 8 ژانویه 1998 بود.  این نسخه هنوز هم می تواند بر روی رایانه های Macintosh اجرا شود که از Mac OS X Classic Environment یا SheepShaver پشتیبانی می کنند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *