Ductsize V6.01.167

Ductsize

Ductsize

شرکت Elite software اولین شرکت نرم افزاری است که در زمینه نرم افزارهای HVAC ، الکتریکی ، لوله کشی و حفاظت در برابر حریق کار کرده است و بیش از ۳۰ برنامه از این شرکت ارائه شده است که برای کاربردهایی از قبیل محاسبات بارهای HVAC ، تحلیل انرژی ساختمان ، اندازه گیری لوله و کانال های سامانه HVAC ، طراحی لوله کشی و روشنایی ، محاسبات اختلالات جریان ، افتهای ولتاژ ، محل فیوز و قطع کننده ها و موارد بسیار دیگر قابل استفاده هستند و با سیستم عامل ویندوز سازگار هستند.

برنامه Ductisize از سری نرم افزارهای Elitesoft، یک ابزار طراحی قدرتمند می باشد که ابعاد کانال های HVAC را به طور بهینه و با استفاده از روش هایی نظیر بازیافت استاتیکی، اصطکاک یکسان و سرعت ثابت محاسبه می کند. ابعاد کانال براساس نوع آن اعم از دایره ای، مستطیلی و بیضی شکل محاسبه می گردد. گزارش هایی که توسط برنامه ارائه می گردد، شامل ابعاد، افت های فشار، سرعت هوا و غیره می باشد. برنامه همچنین محاسبات کنترل سر و صدا که میزان (سطح) سر و صدای ناشی از فن ها در دریچه ها و پخش کننده ها را پیش بینی می کند، انجام می دهد.

نرم افزار Ductisize قادر به بکارگیری هر دونوع سامانه کانال حجم ثابت و حجم متغیر (VAV) با تعداد نامحدودی از خطوط اصلی و خروجی می باشد و هنگام تحلیل یک سامانه VAV اثرات تغییر حجم برای آن در نظر گرفته می شود. اطلاعات ورودی (داده ها) می توانند به صورت دستی و کاربردی آسان با پر کردن قسمت های خالی که به صورت گزینه ای می باشند، وارد گردند و یا اینکه از طریق فایل های حاوی نقشه های شبکه کانال کشی که با نرم افزار Auto CAD یا Auto Desk HVAC Drawing Aid ایجاد گشته اند، صورت می گیرد.




کلمات کلیدی :‌ داکت سایز ، Duct size ، دانلود نرم افزار duct size ، دانلود نرم افزار سایز زدن کانال های هوا duct size ، نرم افزار نقشه کشی کانال هوا دانلود داکت سایز ، معرفی نرم افزار داکت سایز



0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *