خدمات پردازش سریع

خدمات پردازش سریع یا HPC

Rate this post

خدمات پردازش سریع یا HPC

امروزه اغلب مردم دنیا به یک ارتباط پیچیده و پرسرعت وابسته هستند. تقریبا تمامی کارهای مربوط به تکنولوژی و فناوری ارتباطات، به سرعت، دقت و کارایی بسیار بالا نیاز دارد. حال سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانیم این انتظارات را برآورده کنیم؟ واژه‌ی “HPC” یا پردازش سریع بهترین پاسخ برای این سوال می‌باشد.

HPC به عنوان اختصاری برای پردازش سریع یا “High Performance Computing” شناخته می‌شود. این امکان را می‌دهد تا در کوتاهترین زمان ممکن، مسائلی را که قبلا به نظر غیرممکن می‌رسید، محاسبه و حل کنیم. این فناوری نه تنها در علوم و صنایع پیشرفته نقش اساسی دارد، بلکه در زمینه‌هایی از جمله پزشکی، مالی و حتی سرگرمی تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد.

خدمات پردازش سریع یا HPC

 

نحوه ارائه خدمات پردازشی سریع به چه صورتی است؟

ارائه خدمات پردازش سریع، با توجه به افزایش منابع پردازشی و توسعه زیرساخت‌ها، به یک مدل پویا و گسترده تبدیل شده است. در حال حاضر، مرکز پردازش سریع شبیه‌سازان امیرکبیر علاوه بر ارائه خدمات به عموم کاربران، به طریقه‌ای منحصر به فرد و موثر در قالب عقد قرارداد، خدمات خود را به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی زیر مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارائه می‌دهد.

این مدل ارائه خدمات، با ایجاد ارتباط مستقیم و موثر بین دانشگاه‌ها، مراکز علمی پژوهشی و مرکز پردازش سریع، امکان تبادل دانش، تجربیات و امکانات را فراهم می‌آورد. بدین ترتیب، این مرکز نه تنها به عنوان یک منبع منطقی برای ارتقا پژوهش‌های علمی و فناوری، بلکه به عنوان یک پل ارتباطی بین دانشگاه‌ها و صنعت نیز عمل می‌کند.

به کمک این مدل ارائه خدمات پویا، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی قادرند تا بهترین استفاده را از توانایی‌های پردازش سریع برای حل مسائل پیچیده و پیشرفت علمی و فناوری داشته باشند. همچنین در حالی که دانشجویان و پژوهشگران امکان دسترسی به ابزارهای پیشرفته و فرصت‌های شغلی در حوزه فناوری اطلاعات را دارند.

خدمات پردازش سریع

 

شبیه‌سازان امیرکبیر ارائه دهنده خدمات پردازش سریع

شبیه‌سازان امیرکبیر به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات پردازش سریع، با استفاده از زیرساخت‌های پیشرفته و توانمند، به دانشگاه‌ها، مراکز علمی پژوهشی و صنایع مختلف خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد. این شرکت به عنوان یک مرکز پیشرو در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدماتی چون محاسبات پردازشی سریع، تحلیل داده‌های بزرگ، شبیه‌سازی‌های پیچیده و ارائه منابع محاسباتی با قابلیت انعطاف‌پذیری بالا را ارائه می‌نماید. با تکیه بر تجربه و تخصص متخصصان خود، شبیه‌سازان امیرکبیر توانایی ارائه خدمات سفارشی و متناسب با نیازهای مختلف مشتریان را داراست. این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت بالا، بهبود مستمر و حفظ رضایت مشتریان معتبر خود معطوف می‌نماید.

مطالب مرتبط:

پردازش سريع

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] خدمات پردازش سریع یا HPC […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *