شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه گلوبال مپر Global Mapper

انجام پروژه گلوبال مپر – انجام پروژه Global Mapper – انجام مدل سازی با نرم افزار Global Mapper –  انجام پروژه با نرم افزار گلوبال مپر – انجام مدل سازی با نرم افزار گلوبال مپر – انجام پروژه با نرم افزار Global Mapper


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Global Mapper خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Global Mapper خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Global Mapper  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Global Mapper خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه گلوبال مپر Global Mapper

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی گلوبال مپر Global Mapper را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Global Mapper یک بسته نرم افزاری اطلاعات سیستم جغرافیایی (GIS) است که هم اکنون توسط Blue Marble Geographics ساخته شده است که در ویندوز مایکروسافت اجرا می شود. نرم افزار GIS با محصولات ESRI ، GeoMedia ، Manifold System و MapInfo GIS رقابت می کند. Global Mapper داده های برداری ، شطرنجی و ارتفاع را کنترل می کند و مشاهده ، تبدیل و سایر ویژگی های عمومی GIS را فراهم می کند . Global Mapper دارای یک انجمن کاربر فعال با یک لیست پستی و انجمن های آنلاین است.

در سال 1995 USGS برای مشاهده داده های خود نیاز به بیننده ویندوز داشت ، بنابراین آنها برنامه dlgv32 را برای مشاهده محصولات داده برداری DLG (Digital Line Graph) تهیه کردند. بین سالهای 1995 و 1998 ، برنامه dlgv32 برای پشتیبانی از مشاهده سایر محصولات داده USGS از جمله DRG (نقشه های توپوگرافی) و DEM (مدل ارتفاع دیجیتال) و SDTS-DLG و SDTS-DEM محصولات داده گسترش یافته است. روند توسعه با جزئیات در مقاله USGS با عنوان “یک تمرین برنامه نویسی” شرح داده شده است .

در سال 1998 USGS کد منبع dlgv32 v3.7 را به دامنه عمومی منتشر کرد. در سال 2001 ، کد منبع dlgv32 توسط یک شخص خصوصی به کالای تجاری dlgv32 Pro v4.0 توسعه یافت و از طریق اینترنت برای فروش عرضه شد. بعداً در همان سال ، این محصول به Global Mapper تغییر نام داد و به یک محصول تجاری شرکت Global Mapper Software LLC تبدیل شد . USGS در حال توزیع نسخه ای از نرم افزار تحت عنوان dlgv32 Pro (Global Mapper) بود.

در 2 نوامبر 2011 ، جواهرات سنگ مرمر آبی ، در کنفرانس سالانه کاربران ، اعلام کردند که Global Mapper LLC را خریداری کرده اند.

از زمان تجاری شدن اولیه محصول جهانی Mapper در سال 2001 ، سالانه انتشار عمده محصولات منتشر شده و تعداد نقاط واسطه متعددی با اضافه کردن قابلیت های اضافی به نرم افزار اضافه شده است.

نسخه موبایل Global Mapper ، Global Mapper Mobile ، در سال 2016 منتشر شد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *