شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه کدی caddie

انجام پروژه کدی – انجام پروژه caddie – انجام مدل سازی با نرم افزار caddie –  انجام پروژه با نرم افزار کدی – انجام مدل سازی با نرم افزار کدی – انجام پروژه با نرم افزار caddie


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار caddie خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار caddie خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار caddie  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های caddie خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود. 

 

caddie

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی کدی caddie را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Caddy یک بسته نرم افزاری draughting (CAD) با کمک رایانه برای طراحی 2D و 3D است. این ماده در درجه اول توسط معماران مورد استفاده قرار می گیرد ، اما دارای ابزارهایی برای نقشه برداران و مهندسان مکانیک ، عمران و ساخت و ساز است. در ابتدا به عنوان تابلوی ترسیم الکترونیکی ، با استفاده از مفاهیم و ابزارهایی که به وضوح مربوط به صفحه فیزیکی بودند ، طراحی شد.

کدی به دانگل USB احتیاج دارد. یا فعال سازی نرم افزار بدون دانگل یا فعال سازی ، این برنامه می تواند به عنوان بیننده و ایستگاه نقشه برای هر نقشه DWG استفاده شود ، اما پس از پایان ارزیابی 14 روزه ، نمی توان نقشه ها را ذخیره کرد. Caddy در ویندوز XP ، ویندوز ویستا ، ویندوز 7 و ویندوز 8 کار می کند.

Caddy Professional و Caddy آموزشی شامل موارد زیر است:

Caddy – برنامه اصلی ترسیم با ابزارهایی برای ایجاد و ویرایش اشخاص متداول مانند خطوط ، قوس ها ، خطوط ساختمانی ، اسپلین ها ، بیضی ها ، تصاویر ، بلوک ها ، اشیاء اولی  و غیره.

AEC – ابزارهای هوشمند برای ایجاد و ویرایش 2D و 3D معماری ، مهندسی و ساخت اشیاء هوشمند مانند دیوارها ، پنجره ها ، درها ، دهانه ها ، صفحات ، سقف ها ، خرپاها و غیره. این اشیاء هوشمند بسته به منظره نمایش های مختلفی دارند.

DTM – ابزارهای دیجیتال مدل سازی زمین برای ایجاد مدل های TIN از نقاط یا کانتورها. این برنامه شامل ابزارهایی برای ایجاد و دستکاری بخش های طولانی و متقاطع زنده و همچنین کاهش و پر کردن حجم برای توسعه سایت است.

برنامه های Arch – برنامه های خاص کشور با ابزارهای اضافی برای ایجاد و ویرایش اشیاء معماری ، مربوط به مناطق خاص. به عنوان مثال ، ماژول SA Arch شامل ابزارهایی برای انجام محاسبات کارآمد انرژی SANS 204  است که اکنون هنگام ارسال نقشه های ساختمان در آفریقای جنوبی مورد نیاز است.

3D – ابزاری برای ایجاد و دستکاری اهداف اولیه سه بعدی عمومی. علاوه بر این این ماژول دارای بسیاری از ابزارهای مورد نیاز برای کنترل نماهای مختلف 3D و سیستم های مختصات کاربر است.

ابزارهای مکانیکی خودکار برای ایجاد اشیاء مکانیکی معمولی مانند آجیل و پیچ و مهره ، ماشینکاری و نمادهای تحمل هندسی ، تیرها و زاویه های فلزی ، چرخ دنده ها ، پیشرفت های ورق و نمادهای جوشکاری. برنامه سه بعدی جایی است که ابزارهای افزودنی واقع بینانه رندر عکس اختیاری Vio و همچنین ابزارهای صادراتی به PovRay پیدا می شوند.

نظرسنجی – مجموعه ای از ابزارهایی که بطور خاص برای کار با بررسی های پیچیده ساخت و ساز طراحی شده اند ، که بطور غیرمعمول برای نیمکره های جنوبی و شمالی قابل استفاده است. این شامل قابلیت هایی برای ارتفاعات نقطه ، مختصات قطبی ، اتصالات مختصات ، منحنی انتقال ، درون یابی ارتفاع ، دگرگونی های حلمته و همچنین ادغام کامل GPS با استفاده از چندین سیستم مختصات مختلف است.

مدنی – ابزاری برای ایجاد نمادهای رایج مورد استفاده در نقشه های GA ، بخش های طولانی ، طرح بندی لوله های چرخشی چرخه ها و غیره و همچنین ابزارهایی برای طرح فاضلاب ، طوفان آب و برق.

فولاد – ابزار برای مقاطع استاندارد فولادی BS ، مهاربندی ، زاویه و پرتو. ایجاد خودکار دستگیره ها ، گهواره ها ، پله های فلزی ، نرده ها و خرپا های فلزی از جمله ورودی داده ها از Prokon.

کدی توسط آنتونی اسپرویت ، یک معمار تیزهوش از پرتوریا ، در حال حاضر در سال 1985 در Knysna ، آفریقای جنوبی مشغول به کار بود و در ابتدا مایکل آنجلو نامیده می شد.  نسخه اول نسخه Caddy نام داشت و روی یک دیسک فلاپی 360 مگابایتی متناسب قرار گرفت و برای IBM Personal Computer XT طراحی شده است. Caddy یکی از اولین ابزارهای CAD بود که از میکرو کامپیوترها استفاده می کرد و به دسترسی به ایستگاه کاری به کامپیوتر اصلی احتیاج نداشت. نسخه 1 Caddy در سال 1986 برای MS-DOS منتشر شد. نسخه اول برای ویندوز مایکروسافت (16 بیتی) در سپتامبر 1993 منتشر شد. نسخه 32 بیتی ویندوز در ماه مه 1997 منتشر شد.

نسخه 6 تا سال 2000 در دسترس بود. در همان سال ، نسخه ای از Caddy با نام Caddy Budget در دسترس بود ،  که نسخه غیر Lite با نام Caddy Professional نامگذاری شده است. نسخه 7 در سال 2001 موجود بود.  Caddy Budget Architectural 7 در سال 2003 با قیمت 595 پوند در انگلستان فروخته شد.  نسخه 9 در ژانویه 2003 منتشر شد.  Caddy در ابتدا از قالب اختصاصی پرونده خود .DRW (باینری) و ASCII .CEX (فرمت Caddy Exchange) استفاده کرد. همچنین Caddy می تواند فرمت های فایل بومی AutoCad .DWG و .DXF را وارد و صادر کند ، اما از نسخه 10 ، Caddy هسته های اصلی خود را بازنویسی کرده و اکنون از آن به عنوان فرمت فایل بومی OpenDWG استفاده می کند.  نسخه 10 در مارس 2005 منتشر شد.  نسخه 11 در ژانویه 2007 منتشر شد و اولین نسخه سازگار با ویندوز ویستا بود.  کدی 12 در سپتامبر 2008 آزاد شد.

آخرین نسخه Caddy نسخه 25 است که در سپتامبر 2019 منتشر شده است. چهار نسخه از این محصول وجود دارد ، یعنی Caddy Professional (نسخه کامل) ، Caddy Budget (نسخه Lite) ، Caddy Vio (برای ارائه عکس واقع گرایانه ، مبتنی بر Lightworks ،) و Caddy آموزشی ، که با وجود داشتن کلیه عملکردهای Caddy Professional ، برای دانشجویان مجاز است.

کادی در ابتدا در سال 1985 در آفریقای جنوبی توسعه یافت و خیلی سریع حضور قابل توجهی در بازار خانه خود ایجاد کرد. موقعیت این محصول در آفریقای جنوبی پس از رفع تحریم های اقتصادی علیه آفریقای جنوبی در دهه 1990 شروع به از بین رفتن کرد ، زیرا سایر بسته های CAD وارد آن بازار شدند. نسخه مایکروسافت ویندوز از کادی تا سال 1993 منتشر نشده است.

در سال 1998 ، Caddy توسط شرکت توسعه نرم افزار آفریقای جنوبی Billcad Holdings به دست آورد. در این زمان ، کادی حدود 11000 کاربر داشت.  در سال 1999 ، بیلکاد به فناوری Planit تبدیل شد.  در اوایل سال 2001 ، Planit Technologies وارد انحلال شد.

تا مارس 2002 ، شرکت انگلیسی Advanced Computer Solutions (ACS) کلیه حقوق را از دارندگان آفریقای جنوبی خریداری کرد و همچنین عملیات Caddy را در آفریقای جنوبی به دست آورد.  ACS قبلاً توزیع کننده بریتانیایی کدی بود.  ACS در افریقای جنوبی و انگلیس دفاتر دارد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *