شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه کدنس اورکد cadence orcad

انجام پروژه cadence orcad – انجام پروژه کدنس اورکد – انجام مدل سازی با نرم افزار کدنس اورکد –  انجام پروژه با نرم افزار کدنس اورکد – انجام مدل سازی با نرم افزار cadence orcad – انجام پروژه با نرم افزار cadence orcad – انجام پروژه کیدنس اورکد – انجام مدل سازی با نرم افزار کیدنس اورکد –  انجام پروژه با نرم افزار کیدنس اورکد – انجام پروژه کیدنس ارکد – انجام مدل سازی با نرم افزار کیدنس ارکد –  انجام پروژه با نرم افزار کیدنس ارکد – انجام پروژه کدنس ارکد – انجام مدل سازی با نرم افزار کدنس ارکد –  انجام پروژه با نرم افزار کدنس ارکد


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار cadence orcad خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار cadence orcad  خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار cadence orcad  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های cadence orcad خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه کدنس cadence

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی کدنس اورکد cadence orcad را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



شرکت Cadence Design Systems ، Inc که مقر آن در سن خوزه ، کالیفرنیا ، در منطقه نوآوری شمال سن خوزه است ، یک شرکت نرم افزاری و الکترونیکی طراحی الکترونیکی چند ملیتی (EDA) است که در سال 1988 با ادغام سیستم های SDA و ECAD تاسیس شده است. شرکت ساخت سازه های نرم افزاری ، سخت افزاری و سیلیکونی برای طراحی مدارهای مجتمع ، سیستم های روی تراشه ها (SoC) و برد مدار چاپی را تولید می کند.

Cadence Design Systems نتیجه ادغام در سال 1988 اتوماسیون طراحی سلیمان بود که در سال 1983 توسط ریچارد نیوتن ، آلبرتو سانجیووانی وینچنتلی و جیمز سولومون و ECAD با همکار تأسیس شد. جوزف کاستلو از سال 1988-1997 به عنوان مدیرعامل منصوب شد ، و كادنس بزرگترین شرکت EDA در دوره تصدی وی شد.

جک هاردینگ (از 1997 تا 1997) ، ری بینگام (از 1999-2005) و مایک فیستر (از 2005-2008) پس از Costello به عنوان مدیر عامل شرکت کردند. پس از استعفا فیستر ، هیئت مدیره لیپ بو تان را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد.  در ژانویه سال 2009 ، این شرکت Lip-Bu Tan را به عنوان رئیس جمهور و مدیرعامل تأیید کرد. تان اخیراً مدیرعامل والدن بین الملل ، یک شرکت سرمایه گذاری و سرمایه گذاری بوده است و همچنان رئیس شرکت است. وی از سال 2004 به عنوان عضو هیئت مدیره Cadence مشغول به کار بوده و به مدت چهار سال در کمیته فناوری فعالیت داشته است.

در نوامبر 2007 ، Cadence به عنوان یکی از “50 بهترین مکان برای کار در دره سیلیکون” توسط مجله سان خوزه نامگذاری شد.

Cadence به عنوان مجله Fortune به 100 شرکت برتر معرفی شده است که 6 سال پیاپی از جمله سال های 2015 ، 2016 ، 2017 ، 2018 ، 2019 و 2020 به فهرست 6 سال پیاپی کار کرده اند.

در سال 2016 ، مدیر عامل شرکت Cadence لیپ بو تان توسط اتحاد جهانی نیمه هادی جهانی به دکتر موریس چانگ اعطا شد.

طبق گفته Glassdoor ، این پنجمین شرکت پردرآمد برای کارمندان در ایالات متحده از آوریل 2017 است.

در نوامبر 2017 ، Cadence آنیرود دگان را به عنوان رئیس جمهور منصوب کرد.

در سال 2018 ، Cadence سی سالگی خود را جشن گرفت.

در دسامبر سال 2019 ، تجارت روزانه سرمایه گذار رتبه بندی سیستم های شماره 5 طراحی Cadence در فهرست 50 شرکت برتر محیط زیست ، اجتماعی و فرمانداری (ESG) خود را به دست آورد.

در سال 2019 ، Cadence در رده 45 شرکت های مجله PEOPLE قرار گرفت که مراقبت می کنند.

از سال 2020 ، Cadence دارای تعداد کارمندان جهانی بیش از 8،100 نفر است و 2.336 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 گزارش کرده است.

این شرکت نرم افزاری ، سخت افزاری و ویژگی های فکری (IP) مورد استفاده برای طراحی تراشه ها  ، سیستم های هوشمند و صفحه های مدار چاپی ،  و همچنین IP رابط های رابط ، حافظه ، آنالوگ ، لوازم جانبی SoC ، واحدهای پردازش هواپیما داده ها و تایید.

محصولات Cadence در درجه اول مهندسان طراحی SoC را هدف قرار می دهند و از آنها برای جابجایی یک طرح به داخل سیلیکون بسته بندی شده ، با محصولاتی برای طراحی سفارشی و آنالوگ ، طراحی دیجیتالی ، طراحی سیگنال مختلط ، تأیید و طراحی بسته بندی / PCB و همچنین انتخاب گسترده ای از IP استفاده می شود. ، و همچنین سخت افزار برای شبیه سازی و نمونه سازی اولیه FPGA. این محصولات امکان طراحی گسترده تر سیستم را دارند ، از نرم افزار گرفته تا طراحی تراشه های فیزیکی.

این راه حل ها را می آموزد که شامل IP طراحی ، تجزیه و تحلیل زمان و علامت گذاری ، خدمات و ابزارها و روشها می باشد. علاوه بر این ، راه حل های تجزیه و تحلیل سیستم [buzzword] را برای شبیه سازی الکترومغناطیسی ، الکترونیکی ، حرارتی و الکترومکانیکی ارائه می دهد. این شرکت همچنین محصولاتی را ارائه می دهد که به توسعه سیستم عامل های کامل سخت افزاری و نرم افزاری که از برنامه های نهایی پشتیبانی می کنند ، کمک می کند.

کالاهای ارائه شده محصولات Cadence شامل موارد زیر است:

فن آوری های سفارشی IC – Virtuoso Platform – ابزارهایی برای طراحی مدارهای یکپارچه کاملاً سفارشی ؛  شامل ورود شماتیک ، مدل سازی رفتاری (Verilog-AMS) ، شبیه سازی مدار ، طرح بندی سفارشی ، تأیید بدنی ، استخراج و حاشیه نویسی است. به طور عمده برای طرح های آنالوگ ، مخلوط سیگنال ، RF و سلول های استاندارد استفاده می شود ، بلکه از طرح های حافظه و FPGA نیز استفاده می شود.
فن آوری های دیجیتال و Signoff – پیاده سازی RTL تا GDS II: سنتز جنس ، بررسی کننده برابری کنفورماسنجی ، سنتز سطح بالا Stratus ، تجزیه و تحلیل قدرت ژول ، مکان نوآوری و مسیر ، استخراج کوانتوس RC ، استخراج زمان بندی Tempus ، امضای یکپارچگی قدرت Voltus ، تولید الگوی تست خودکار مودوس .
فن آوری های سیستم و تأیید – مجموعه تأیید صحت – تأیید رسمی JasperGold ، شبیه سازی Xcelium ، شبیه سازی پالادیوم Z1 ، نمونه سازی Protium S1 / X1 FPGA ، تست های محور نرم افزار Perspec ، تست های نرم افزار محور Perspec ، برنامه vManager و معیارها ، اشکال زدایی در Indago و بررسی IP IP.
مالکیت معنوی – طراحی مناطق هدفمند IP از جمله پروتکل های رابط حافظه / ذخیره سازی و کارایی بالا (کنترل کننده های USB یا PCIe و PHY) ، پردازنده های Tensilica DSP برای صوتی ، دید ، مودم های بی سیم و شبکه های عصبی کانولسیون. IP پردازنده های Tensilica DSP عبارتند از:
Tensilica Vision DSP برای تصویربرداری ، دید و پردازش AI
DSP های Tensilica HiFi برای پردازش صدا یا صدا / گفتار
Tensilica Fusion DSP برای IoT
Tensilica ConnX DSP برای پردازش رادار ، لیدار و ارتباطات
خانواده پردازنده DNA Tensilica برای شتاب AI
PCB & Technologies Packaging: Allegro Platform – ابزاری برای طراحی مشترک مدارهای مجتمع ، بسته ها و PCB ،  از جمله روتر خودکار Specctra. OrCAD / PSpice – ابزارهایی برای تیم های طراحی کوچکتر و طراحان PCB فردی. ، و فناوری Sigrity – ابزاری برای تأیید سیگنال و قدرت برای تأیید امضاء سطح سیستم و انطباق رابط.
تحلیل سیستم
وضوح
سلسیوس
علاوه بر نرم افزار EDA ، Cadence روش های متعهد و خدمات طراحی و همچنین طراحی سیلیکون IP را ارائه می دهد و برنامه ای با هدف آسانتر کردن سایر نرم افزارهای EDA با ابزارهای این شرکت دارد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *