شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ژئو مجیک Geomagic

انجام پروژه ژئو مجیک – انجام پروژه Geomagic – انجام مدل سازی با نرم افزار Geomagic –  انجام پروژه با نرم افزار ژئو مجیک – انجام مدل سازی با نرم افزار ژئو مجیک – انجام پروژه با نرم افزار Geomagic


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Geomagic خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Geomagic خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Geomagic  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Geomagic خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ژئو مجیک Geomagic

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ژئو مجیک Geomagic را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Geomagic یک برند نرم افزاری مهندسی حرفه ای سیستم های سه بعدی است. این نام تجاری هنگامی شروع شد که شرکت Geomagic ، یک شرکت نرم افزاری مستقر در موریسویل ، کارولینای شمالی ، در فوریه 2013 توسط 3D Systems به دست آورد و با سایر مشاغل نرم افزاری آن شرکت ترکیب شد (یعنی Rapidform که در اکتبر 2012 توسط 3D Systems و Albre در خریداری شد). ژوئیه 2011). Geomagic در سال 1997 توسط پینگ فو و هربرت ادلسبرونر تاسیس شد.

محصولات نرم افزاری با مارک ژئوماژیک با تأکید بر اسکن سه بعدی و سایر روشهای طراحی غیر سنتی مانند مدل سازی مبتنی بر وکسل با ورودی هاپتیک ، بر روی طراحی رایانه متمرکز شده اند. سیستم های 3D همچنین نرم افزار بازرسی کیفیت 3D و همچنین اسکنرهای سه بعدی را با نام تجاری Geomagic به بازار عرضه می کنند.

سیستم های اسکن سه بعدی
Geomagic Capture یک سیستم یکپارچه متشکل از یک اسکنر سه‌بعدی با ساختار LED LED آبی و یکی از چندین قطعه نرم افزار مخصوص برنامه است. این سیستم ها برای استفاده به عنوان ابزار طراحی مبتنی بر اسکن به بازار عرضه می شوند ، که در آن یک شیء فیزیکی بصورت سه بعدی اسکن شده و سپس به یک مدل CAD 3D یا ابزار بازرسی تبدیل می شود که در آن یک شیء فیزیکی اسکن شده و سپس با مقایسه با یک CAD نامی 3D CAD اسکن شده و سپس ابعادی تأیید می شود. مدل.

نرم افزار طراحی سه بعدی
Geomagic Design یک نرم افزار طراحی مکانیکی به کمک رایانه و با تأکید بر طراحی سیستم های مکانیکی و مجموعه ها است. Geomagic Freeform و Sculpt نرم افزار بسته های نرم افزاری مدل سازی مبتنی بر وکسل هستند و با دستگاه های لمسی 3D Systems ‘Touch که با نرم افزار واسطه شده اند برای بازخورد نیرو به کاربر همراه هستند. Geomagic Design X ، Design Direct ، Studio و Wrap محصولات نرم افزاری هستند که گردشهای مختلفی را برای ایجاد مدلهای سه بعدی آماده تولید ، از جمله مدل سازی Solid و NURBS ظاهر می کنند.

نرم افزار بازرسی و اندازه گیری سه بعدی
Geomagic Qualify و Geomagic Verify تمرکز خود را در ارائه ابزارهای نرم افزاری اندازه گیری ، مقایسه و گزارش دهی برای اولین بار و فرآیندهای بازرسی خودکار انجام می دهد. می توان از داده های اسکنر cloud point و 3D و دستگاه های اندازه گیری مختصات (CMM) استفاده کرد ، همچنین از داده های CAD وارد شده به سیستم استفاده می شود.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *