شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پی تی سی کرئو المنتس پرو PTC Creo Elements Pro

انجام پروژه پی تی سی کرئو المنتس پرو – انجام پروژه PTC Creo Elements Pro – انجام مدل سازی با نرم افزار PTC Creo Elements Pro –  انجام پروژه با نرم افزار پی تی سی کرئو المنتس پرو – انجام مدل سازی با نرم افزار پی تی سی کرئو المنتس پرو – انجام پروژه با نرم افزار PTC Creo Elements Pro


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار PTC Creo Elements Pro خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار PTC Creo Elements Pro خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار PTC Creo Elements Pro  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های PTC Creo Elements Pro خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پی تی سی کرئو المنتس پرو PTC Creo Elements Pro

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پی تی سی کرئو المنتس پرو PTC Creo Elements Pro را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Creo Elements / Pro یا Creo Elements / Modeling Direct ، که قبلاً معروف بوده و همراه با Creo Parametric ، به عنوان Pro / Engineer و Wildfire ، یک مدل سازی جامد یا CAD ، CAM ، CAE و یک برنامه کاربردی مدل سازی سه بعدی همراه است که در Microsoft Windows اجرا می شود.

این مدل سازی مستقیم از مجموعه 10 نفره است که مدل سازی جامد مشارکتی ، مدل سازی مونتاژ ، نماهای ارتوجی 2D ، تجزیه و تحلیل عناصر محدود ، مدل سازی پارامتری ، مدل سازی سطح زیربخش و NURBS ، طراحی مستقیم و NC و عملکرد ابزار را برای طراحان مکانیکی فراهم می کند. .

Creo Elements / Parametric مستقیماً با CATIA ، Solidworks ، NX / Solid Edge ، Inventor / Fusion 360 ، IRONCAD و Onshape به رقابت می پردازد. این شرکت توسط پارامتری فناوری فناوری (PTC) ایجاد شد و اولین نفری بود که در بازار یافت.

Creo Elements (سابقا Pro / Engineer) ، پارامتر پارامتر PTC ، یکپارچه راه حل 3D CAD / CAM / CAE ، توسط سازندگان برای مهندسی مکانیک ، طراحی و ساخت استفاده می شود.

Pro / Engineer اولین محدودیت مبتنی بر قانون در صنعت (گاهی اوقات به نام “پارامتری” یا “متغیر”) سیستم مدل سازی CAD سه بعدی است.  روش مدل سازی پارامتری از پارامترها ، ابعاد ، ویژگی ها و روابط برای گرفتن رفتار مدل در نظر گرفته شده استفاده می کند. این رویکرد طراحی می تواند خانواده محور یا مبتنی بر سیستم عامل باشد ، جایی که استراتژی استفاده از محدودیت ها و روابط مهندسی برای بهینه سازی سریع طرح است ، یا جایی که هندسه حاصل ممکن است پیچیده باشد یا براساس معادلات باشد. Creo Elements مجموعه کاملی از قابلیت های طراحی ، تجزیه و تحلیل و تولید را روی یک پلت فرم یکپارچه و مقیاس پذیر ارائه می دهد. این قابلیت های مورد نیاز عبارتند از: مدل سازی جامد ، Surfacing ، Rendering ، قابلیت همکاری داده ها ، طراحی سیستم های مسیریابی ، شبیه سازی ، تحمل تحمل و NC و طراحی ابزار.

از Creo Elements می توان برای ایجاد یک مدل دیجیتال کامل سه بعدی از کالاهای تولیدی استفاده کرد. این مدل ها از داده های مدل جامد 2D و 3D تشکیل شده اند که می توانند در تجزیه و تحلیل عناصر محدود ، نمونه سازی سریع ، طراحی ابزار و ساخت CNC نیز از پایین دست استفاده شوند. همه داده ها بصورت انجمنی و قابل تبادل بین ماژول های CAD ، CAE و CAM بدون تبدیل هستند. یک محصول و کلیه مصالح آن (BOM) با نقشه های مهندسی کاملاً وابسته و اطلاعات کنترل تجدید نظر می تواند دقیقاً مدل سازی شود. عملکرد ارتباطی در Creo Elements به کاربران امکان می دهد تا در هر زمان و در طی فرایند تولید محصول ، تغییراتی در طراحی ایجاد کنند و به طور خودکار محصولات نهایی را به روز کنند. این قابلیت مهندسان همزمان – مهندسین طراحی ، تجزیه و تحلیل و تولید را که بطور موازی کار می کنند را قادر می سازد و فرایندهای توسعه محصول را ساده تر می کند.

Creo Elements یک برنامه نرم افزاری در گروه CAID / CAD / CAM / CAE است.

Creo Elements یک معماری مدل سازی پارامتری و مبتنی بر ویژگی است که در یک فلسفه بانک اطلاعاتی واحد با قابلیت های طراحی مبتنی بر قانون گنجانیده شده است. این کنترل عمیق هندسه پیچیده را فراهم می کند /. قابلیت های محصول را می توان به سه عنوان اصلی طراحی مهندسی ، تجزیه و تحلیل و ساخت تقسیم کرد. این داده ها سپس در یک ترسیم تولید استاندارد 2D یا استاندارد ترسیم سه بعدی ASME Y14.41-2003 ثبت شده است.

طراحی محصول
Creo Elements طیف وسیعی از ابزارها را ارائه می دهد تا بتواند تولید یک نمایش کامل دیجیتالی از محصول مورد نظر را قادر سازد. علاوه بر ابزارهای هندسه عمومی ، امکان تولید هندسه سایر رشته های طراحی یکپارچه مانند کار لوله های صنعتی و استاندارد و تعاریف کامل سیم کشی نیز وجود دارد. ابزارهایی نیز برای پشتیبانی از توسعه مشارکت در دسترس هستند.

تعدادی از ابزار طراحی مفهوم که مفاهیم طراحی صنعتی جلو را ارائه می دهد ، می توانند در فرآیند پایین دست مهندسی محصول استفاده شوند. این موارد از طرح های طراحی صنعتی مفهومی ، مهندسی معکوس با داده های ابر نقطه و سطح جامعی از فرم آزاد برخوردار است.

تحلیل و بررسی
Creo Elements ابزارهای آنالیز بی شماری در دسترس دارد و آنالیز عناصر محدود حرارتی ، استاتیک ، پویا و خستگی را به همراه سایر ابزارهایی که برای کمک به توسعه محصول طراحی شده اند ، پوشش می دهد. این ابزارها شامل عوامل انسانی ، تحمل ساخت ، جریان قالب و بهینه سازی طراحی می باشد. بهینه سازی طراحی می تواند در سطح هندسه برای به دست آوردن ابعاد طراحی بهینه و در رابطه با تجزیه و تحلیل عناصر محدود مورد استفاده قرار گیرد.

مدل سازی سطح
کرئو از قابلیت مدل سازی سطح خوبی نیز برخوردار است. با استفاده از دستوراتی مانند Boundary blend و Sweep می توان مدلهای سطحی ایجاد کرد. گزینه های پیشرفته مانند Style (Interactive Surface Design Extension – ISDX) و Freestyle  قابلیت های بیشتری را به طراح ارائه می دهند تا مدل های پیچیده ای را با سهولت ایجاد کند.

ساخت

با استفاده از توانایی های اساسی نرم افزار با توجه به اصل منبع داده واحد ، مجموعه ای از ابزارهای غنی در محیط تولید را در قالب طراحی ابزار و ماشینکاری و خروجی شبیه سازی شده CNC فراهم می کند.

گزینه های ابزار سازی ابزارهای ویژه ای را برای قالب سازی ، ریخته گری و طراحی ابزار پیشرفته را پوشش می دهد.

نسخه یونیکس پس از 4.0 ، به جز x86-64 UNIX در مورد Solaris قطع شد.  این نام پس از Pro / Engineer Wildfire 5.0 (rebranded PTC Creo Elements / Pro) به Creo 1.0 تغییر یافت ،  در تاریخ 28 اکتبر 2010 اتفاق افتاد ، که همزمان با اعلام PTC از Creo ، یک مجموعه نرم افزار جدید نرم افزار طراحی بود.

برای 10 سال اول ، PTC به طور کلی 2 نسخه در سال منتشر می کرد ، با استثنائات. نسخه اولیه (Rev 1) در سال 1988 بود.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *