شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پیتنی بوس مپ اینفو Pitney Bowes MapInfo

انجام پروژه پیتنی بوس مپ اینفو – انجام پروژه Pitney Bowes MapInfo – انجام مدل سازی با نرم افزار Pitney Bowes MapInfo –  انجام پروژه با نرم افزار پیتنی بوس مپ اینفو – انجام مدل سازی با نرم افزار پیتنی بوس مپ اینفو – انجام پروژه با نرم افزار Pitney Bowes MapInfo


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Pitney Bowes MapInfo خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Pitney Bowes MapInfo خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Pitney Bowes MapInfo  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Pitney Bowes MapInfo خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پیتنی بوس مپ اینفو Pitney Bowes MapInfo

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پیتنی بوس مپ اینفو Pitney Bowes MapInfo را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Pitney Bowes یک شرکت فناوری آمریکایی است  که بیشتر بخاطر کنتورهای پست و سایر تجهیزات و خدمات پستی ،  و با گسترش ، به تجارت الکترونیکی ، نرم افزاری و سایر فناوری ها معروف است.  این شرکت توسط آرتور پیتنی تاسیس شد ، که نخستین کنتور پستی را که در دسترس تجاری است ،  و والتر بوز بعنوان شرکت پستی پکیج بویز متر در 23 آوریل 1920 ابداع کردند.

Pitney Bowes مشارکت مشتری ، مدیریت اطلاعات مشتری ،  تجارت الکترونیکی جهانی ،  اطلاعات مکانی ، و خدمات پستی و حمل و نقل را برای تقریباً 1 میلیون مشتری در حدود 100 کشور در جهان در سال 2016 فراهم می کند.  این شرکت یک “شریک اشتراکی در کار” خدمات پستی ایالات متحده است ،  و به آژانس کمک می کند تا سالانه 15 میلیارد قطعه نامه پستی را مرتب و پردازش کند.  پیتنی بووز همچنین نظرسنجی های مربوط به تجارت الکترونیکی بین المللی را سفارش داده است.

پیتنی بوز در استمفورد ، کانتیکت ،  مستقر است و یک مرکز فناوری جهانی 300،000 فوت مربع برای ساخت و مهندسی در دانبوری ، کانکتیکات اداره می کند.  این شرکت دارای 33 مرکز عامل در سراسر ایالات متحده ،  و دفاتر اضافی در هاتفیلد (انگلستان) ، دهلی نو و توکیو است.  از دسامبر سال 2016 ، پیتنی بوز تقریباً 14000 نفر را در سرتاسر جهان استخدام كرد.

در سال 1902 ، آرتور پیتنی اولین ماشین خود را با مهر و موم بسته بندی دستی با دو میل قفل به ثبت رساند و با وکالت ثبت اختراع یوجین روملر ، شرکت ماشین سازی پستی پیتنی را تأسیس کرد.  در سال 1908 ، مهاجر انگلیسی و بنیانگذار شرکت ماشین سازی Stamping Universal Walter Bowes اقدام به تهیه دستگاه های لغو تمبر به اداره پست ایالات متحده کرد. بوز عملیات خود را به استمفورد در سال 1917 منتقل کرد.  این دو شرکت در سال 1920 با اختراع اولین متر هزینه حمل و نقل تجاری در دسترس ، شرکت Meter Posting Meter را تشکیل دادند.  این شرکت اولین آرم خود را که “[سمبل امنیت سیستم پستی اندازه گیری شده» بود ، در سال 1930 ایجاد کرد.  در سال 1950 ، پیتنی بووز با انتشار این پیام ، “نامه اندازه گیری شده زندگی نامه گیرنده را آسانتر می کند” در تبلیغات عمومی در تبلیغات عمومی چاپ کرد.  در سال 1971 ، این شرکت آرم جدیدی را معرفی کرد ، که نشان دهنده “تقاطع ارتباطات کاغذی و الکترونیکی” است.  در دسامبر 1998 پیتنی بوز حدود 18 میلیارد دلار ارزش داشت.

در آوریل 2003 ، پیتنی بووز در دادگاه عالی کینگ کانتی سیاتل علیه مارک براون و هوارد گری ، که در سال 2002 شرکت رقیب Nexxpost و همچنین شش کارمند سابق دیگر را تأسیس کرده بود ، به دلیل “[درگیر شدن] در مجازات های مختلف از سوء استفاده از اسرار تجاری برای نقض قراردادهای محرمانه بودن “.  این دو شرکت در اوت 2003 به توافق رسیدند.

این شرکت در سال 2003 سود 498.1 میلیون دلاری گزارش داد.  در سال 2005 ، درآمد و درآمد پیتنی بوز بیش از 11 درصد افزایش یافت ،  و این شرکت 32.500 نفر را استخدام کرد.  در سال 2006 ، این شرکت 5.7 میلیارد دلار درآمد سالانه و بیش از 35000 کارمند داشت.

در سال 2008 ، در همکاری با سایر شرکت ها ، پیتنی بووز دو مورد از 3400 اختراع ثبت شده خود را به کمیته های سازگار با محیط زیست که توسط شورای تجارت جهانی برای توسعه پایدار اداره می شود ، در تلاش برای کاهش آلودگی اهدا کرد. یکی از اختراعات ثبت شده ، طول عمر مقیاس های الکترونیکی را افزایش می دهد ، ضایعات دفن زباله را کاهش می دهد و دیگری فناوری چاپ جوهر افشان است که باعث کاهش استفاده از جوهر می شود.  در سال 2009 ، پیتنی بوز توسط مجله نرم افزار به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای نرم افزاری جهان معرفی شد.  این شرکت در سه ماه گذشته سال 2009 ، در مقایسه با 74 میلیون دلار در سال گذشته ، 98.6 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. در همین زمان ، درآمد 6 درصد کاهش یافت ، از 1.55 میلیارد دلار به 1.45 میلیارد دلار.  در دسامبر سال 2009 ، پیتنی باوز اولین مرکز نوآوری مشتری خود را در شلتون ، کانکتیکات افتتاح کرد.

این شرکت دفتر مرکزی خود را با طراحی I.M. Pei & Partners در استمفورد به نزدیک 40 میلیون دلار در سال 2013 فروخت و به یک دفتر مرکزی کوچکتر و کوچکتر در شهر نقل مکان کرد.  طبق گفته هارتفورد کورانت ، پیتنی بووز واجد شرایط دریافت بیش از 27 میلیون دلار یارانه در مدت 5 سال به عنوان بخشی از برنامه “اولین پنج” ایالت ، برای نگهداری 1600 کارمند و اضافه کردن 200 نفر دیگر بود.  در سال 2014 ، این شرکت برنامه هایی را برای ارسال مجدد اعلام کرد.  پیتنی بووز در ژانویه سال 2015 از لوگوی جدید خود رونمایی کرد و جای آن را از سال 1971 جایگزین نمود. کمپین rebranding ، که شامل یک وب سایت و بازاریابی به روز شده است ، طبق هزینه های بین 40 تا 80 میلیون دلار هزینه شده است.

در فوریه 2012 ، رتبه بندی اعتبار Pitney Bowes International Holdings توسط Fitch Ratings از BBB + به BBB کاهش یافت. آژانس رتبه بندی اظهار داشت که نگرانی اصلی آن “مسیر نزولی” درآمد پیتنی بووز است ، و افزود که آنها “چشم انداز منفی” دارند.  در مارس 2014 ، مودی رتبه بلند مدت Baa2 را به پیشنهاد شرکت اختصاص داد. 350 میلیون دلار یادداشت های ارشد نا امن (با توجه به سال 2024) و تأکید مجدد چشم انداز پایدار آنها در مورد PBI. مودی ذکر کرد “بهبود حاشیه عملیاتی شرکت تا حدود 19٪ ، از حدود 15٪ در تاریخ ، به دنبال فروش مشاغل مدیریت خدمات فشرده آن” و “بازسازی عملیاتی که می تواند تا سال 2016 موجب صرفه جویی در هزینه سالانه تا 170 میلیون دلار شود” “”

در سال 2016 ، این شرکت اولین تبلیغات تبلیغاتی تلویزیونی خود را در حدود بیست سال آغاز کرد ؛ “صنعتگران تجارت” 20 میلیون دلار هزینه کردند و شامل سه تبلیغ برای شبکه های ملی اخبار و ورزش بود.  پیتنی بووز در اوت سال 2016 یک برنامه شتاب دهنده راه اندازی شش ماهه با عنوان “مقیاس بالا” را اعلام کرد. شرکت هایی که در این برنامه شرکت کردند و این همکاری با ابتکار عمل 10،000 راه اندازی NASSCOM بود ، شامل: eCourierz ، یک ابزار حمل و نقل خودکار خودکار؛ Infinite Analytics ، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده ها. پلت فرم سلامت دیجیتال Medimojo؛ Niki ، که از هوش مصنوعی برای ساده تر کردن فرآیند های سفارش استفاده می کند. Sponsifyme ، یک پلتفرم بازاریابی یکپارچه شده در موقعیت جغرافیایی و Wedosky.

این شرکت 15700 نفر اشتغال داشته و در سال 2016 3.4 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است ، که از 5 درصد نسبت به سال 2015 5 درصد کاهش داشته است. سود در سال 2015 بالغ بر 408 میلیون دلار بود ، اما در سال 2016 به 95 میلیون دلار کاهش یافت.  مدیران پیتنی بووز گفتند که این کاهش ناشی از “تغییر در یک بستر جدید تجاری و تجاری ایالات متحده است – تغییری که باعث مختل شدن تجارت کوتاه مدت شد ، اما به گفته آنها عملکرد قابل توجهی برای بلند مدت شرکت ایجاد می کند.”  در مارس سال 2017 ، پیتنی بوز شاخص S&P 500 را ترک کرد ، از زمانی که شاخص بورس در سال 1957 تأسیس شد ، فهرست شد و به S&P 400 پیوست.

تملک و واگذاری
در سال 1995 ، پیتنی بوئز Dictaphone Corp. ، که تولید کننده سیستم های ضبط ارتباط و ضبط است ، به یک شرکت وابسته به گروه سرمایه گذاری Stonington Partners Inc. برای 450 میلیون دلار فروخت.  Imagistics International در سال 2001 از مشاغل کپی و فکس پیتنی بوئز جدا شد.

از سال 2001 ، پیتنی بوز یک میلیارد دلار برای خرید هزینه کرده است.  در سال 2001 ، Bell & Howell تجارت بین المللی Mail و Messaging Technologies را به پیتنی بوز فروخت.  Pitney Bowes همچنین Danka Services International (بخشی از Danka Business Systems PLC) را با مبلغ 290 میلیون دلار پول نقد ،  و شرکت فرانسوی متر پستی فرانسه Secap به دست آورد.  در سال 2002 ، پیتنی بوز با 130 میلیون دلار شركت كنترل كننده نامه نامه مستقر در نبراسكا ، نبراسكا ، PSI Group را به مبلغ 130 میلیون دلار بدست آورد ،  و به دنبال آن ، لندوور ، شركت DDD مستقر در مریلند ، كه خدمات پستی و مسنجر را توسعه داده بود ، برای 49.5 میلیون دلار در سال 2003 به دست آورد.

در سال 2004 ، پیتنی بوئز با استفاده از Lanham ، شرکت مستقر در مریلند گروه 1 نرم افزار ، که توسعه فناوری پستی را برای 380 میلیون دلار ،  و همچنین International Mail Express با 29 میلیون دلار به دست آورد.  در فوریه 2005 ، پیتنی باوز معاملات خود را در برزیل و هند به اتمام رساند و برای اولین بار در هر دو بازار گسترش یافت.  در برزیل ، این شرکت با Semco مشارکت کننده همکاری کرد تا پیتنی بویز Semco Equipamentos e Servicos را تشکیل دهد و تجهیزات پستی ، نامه تولید و خدمات نرم افزاری را ارائه دهد.  پیتنی بووز بخش پستی Kilburn Office Automation Limited Limited را بدست آورد و پیتنی بوئس هند مستقر در دهلی نو را تشکیل داد.  پیتنی بوز یک ماه بعد ارائه دهنده خدمات پشتیبانی دادرسی Compulit Inc. را به دست آورد ، و راه حل های قانونی پیتنی بوز را ایجاد کرد.  پیتنی بوز در سال 2005 شرکت خدمات بازاریابی Imagitas را به مبلغ 230 میلیون دلار سهام خریداری کرد ، که در سال 2015 به Red Ventures فروخته شد.

این شرکت خدمات سرمایه را در سال 2005 به گروه سهام عام خصوصی Cerberus Capital Management در نیویورک واگذار کرد.  پیتنی بوز در سال 2006 چندین شرکت را از جمله Emtex و نرم افزار مدیریت خروجی آن به مبلغ 41 میلیون دلار ، و شرکت Providence ، Rhode Island مستقر در شرکت Ibis Consulting Inc. ، که خدمات کشف الکترونیکی را ارائه می دهد ، به دست آورد.  نزدیک به 67 میلیون دلار.  این شرکت همچنین خدمات حسابرسی تبلیغات ،  PMH Caramanning ،  و Bellevue ، شرکت مستقر در واشنگتن چاپ شرکت را به دست آورد ، که راه حل های مدیریت چاپ را ارائه می دهد. [buzzword]

در سال 2007 ، پیتنی بوز شرکت راه حل های MapInfo و راه حل های اطلاعاتی محل سکونت خود را به دست آورد. [buzzword]   این شرکت از ساختمان MapInfo در North Greenbush ، پارک فناوری Rensselaer در نیویورک و سایر دفاتر پارک علم حرکت کرد.  پیتنی بوز همچنین شرکت خدمات مدیریت ارتباط با مشتری مستقر در تورنتو را با نزدیک به 40 میلیون دلار پول نقد به دست آورد.

شركت توسعه نرم افزار انگليسي پرتره نرم افزار در سال 2010 توسط پيتني بوز با تقريبا 64.8 ميليون دلار پول نقد بدست آمد.  پیتنی بوز بخش خدمات مدیریتی خود را در سال 2013 به 400 میلیون دلار به مدیریت جهانی آپولو فروخت.  در ماه مه سال 2015 ، پیتنی بوز با ارائه حدود 395 میلیون دلار ارائه دهنده خدمات خرید آنلاین Borderfree را بدست آورد.  این شرکت همچنین توسعه دهنده نرم افزار مبتنی بر ابر را با نام Enroute Systems Corp برای یک مقدار ناشناخته به دست آورد ،  و پس از آن توسط ارائه دهنده خدمات پیش فروش Zip Mail Services (خدمات پستی پیش بینی شده) به دست آورد.

در اواسط سال 2016 ، پیتنی بوز Maponics را بدست آورد ، که “داده های مرزی و جغرافیایی مکانی” ،  را برای یک مقدار ناشناخته ارائه می دهد.  در فوریه سال 2017 ، این شرکت راه حل های پستی مستقر در ناپولیل ، ایلینویز [buzzword] ProSORT را با مبلغی نامعلوم به دست آورد. پیتنی بووز مرکز عملیاتی Des Plaines را در یک مرکز بزرگتر ناپروویل ادغام کرد.  این شرکت Newgistics ، یک شرکت تجارت الکترونیکی و لجستیک خرده فروشی مستقر در آستین ، برای 475 میلیون دلار در سپتامبر 2017 به دست آورد.

در اواسط سال 2018 ، بخش فناوری پیام رسانی اسناد پیتنی بوز (DMT) توسط پلاتین سهام در ازای 361 میلیون دلار به دست آورد ، و تجارت تازه بدست آمده با عنوان BlueCrest دوباره تجدید برند شد.

در آگوست سال 2019 ، Syncsort اعلام کرد قصد دارد تجارت راه حل های نرم افزاری Pitney Bowes را با قیمت تقریبی 700 میلیون دلار به دست آورد. معامله در دسامبر سال 2019 به پایان رسید.

رهبری
مارک لاوتنباخ از دسامبر 2012 به عنوان رئیس و مدیرعامل پیتنی بوز خدمت کرده است.  وی به اولویت بندی نوآوری و انتقال شرکت به تجارت الکترونیکی و سایر خدمات فناوری اعتبار داده شده است.  در سال 2016 ، استنلی سوتولا سوم به عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد مالی منصوب شد. او جانشین مایکل موناهان شد.  سایر پرسنل اصلی عبارتند از: لیلا اسنایدر ، معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور خدمات بازرگانی ؛  جیمز ا. فریوودر ، که به عنوان رئیس ارشد نوآوری فعالیت می کند ،  و جیسون دیز ، معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور ارسال راه حل های فناوری.

مدیرعاملان پیشین عبارتند از موری دی مارتین ، که از سال 20122012 خدمت می کرد و مایکل جی. کریتلی ، که به مدت ده سال به عنوان رئیس و رئیس اجرایی خدمت می کرد.  مدیرعاملهای قبلی دیگر شامل: جورج هاروی ،  فرد آلن ،  جان نیکلیس ،  هری نوردبرگ ،  و والتر ویلر

پیتنی باوز مدل متر پستی پستی را معرفی کرد ، که در تاریخ 1 سپتامبر 1920 توسط سرویس پستی ایالات متحده مجاز شد. این شرکت اولین کنتور بازار انبوه را که برای دسک تاپ طراحی شده است در سال 1949 منتشر کرد.  اولین جابجایی خودکار خودکار در سال 1957 توسط این شرکت راه اندازی شد ، و درج پستی در سال 1961 برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های مرتبط با ارسال نامه ها ایجاد شد. در سال 1968 ، پیتنی بوز اولین تجهیزات بارکد را برای استفاده در خرده فروشی ایجاد کرد.

این شرکت Postage by Phone را در سال 1978 راه اندازی کرد و اعتماد به نفس ویزیت های پست را کاهش داد. در سال 1986 ، این شرکت شروع به ارائه دستگاه های نمابر و مقیاس با ریزپردازنده ها کرد.  پیتنی بوز در سال 1992 Paragon را که محاسبه و ضمیمه پستی را بر اساس اندازه و وزن معرفی کرد ، معرفی کرد. خط اعتباری برای هزینه پستی در سال 1996 راه اندازی شد ، به دنبال آن نرم افزار D3 ، که مدیریت پیام را از طریق ایمیل ، نمابر ، کپی و وب را در سال 1998 امکان پذیر ساخت. در دهه 2000 ، پیتنی بوئز سیستم پستی DM1000 و فناوری IntelliLink خود را معرفی کرد ،  مجموعه جدیدی از کنتورهای دیجیتالی به نام های سری DM Infinity ،  چهار چاپگر AddressRight ،  و سیستم چاپ IntelliJet را نام برد.

این شرکت خدمات حمل و نقل مبتنی بر اینترنت خود را در سال 2011 با معرفی ابزار پستی ‘pbSmartPostage’ خود ، که “[ادغام] پستی ، مسیریابی بسته ها ، مدیریت حمل و نقل و گزارش گیری در یک برنامه وب است که از هر رایانه ای با چاپگر قابل دسترسی است ، ارتقا داد. “.  در سال 2015 ، پیتنی بووز سیستم جوهر افشان AcceleJet خود را راه اندازی کرد ، که چاپگرهای معاملاتی را هدف قرار می دهد و برای شرکت هایی در نظر گرفته شده است که در حجم بالایی چاپ می کنند.  علاوه بر پر کردن پاکت نامه ، اسناد توزین و چاپ هزینه نامه ، مدل 2015 مجموعه ارتباطی چند کانال Relay Relay را اسکن کرده و پرونده ها را بارگذاری کرده و عملکردهای بازاریابی ایمیل را ارائه می دهد.  پیتنی بووز در سپتامبر 2015 راه حل نرم افزاری EngageOne Video [buzzword] خود را راه اندازی کرد و تجارب ارائه فیلم های تعاملی و شخصی را ارائه داد.

در ژانویه سال 2016 ، پیتنی بوز با استفاده از فناوری توسط Electric Imp برای فعال کردن اتصال به اینترنت برای کنتورهای حمل و نقل ، شروع به کار کرد. این نرم افزار یک برنامه نگهداری ایجاد می کند ، مشکلات دستگاه ها را توصیف و ردیابی می کند و به اشتراک گذاری داده ها را تقویت می کند.  در ماه مارس ، پیتنی بوئز Single Customer View را معرفی کرد که از بستر فناوری طیف این شرکت برای تسهیل اشتراک اطلاعات استفاده می کند. جمع كننده مديريت ارتباط با مشتري مختص صنعت پزشكي نيست ، بلكه فشار وارد حوزه مراقبت هاي بهداشتي مي شود.  در آوریل 2016 ،  پیتنی بوز سیستم “Cloud Cloud” خود را راه اندازی کرد و به مشتریان امکان می دهد با استفاده از برنامه های این شرکت ، محاسبات پرداخت ، برچسب چاپ و پردازش معاملات بین المللی را از جمله دیگر کارها محاسبه کنند.

در اواسط سال 2016 ، این شرکت اولین برنامه کانال خود را معرفی کرد و با ارائه دهندگان فناوری اطلاعات ، از جمله یکپارچه سازندگان سیستم های جهانی Accenture و Capgemini ، به منظور کمک به شرکت ها در یافتن و برقراری ارتباط با مشتریان ، همکاری کرد.  این شرکت در ژوئیه سال 2016 دستگاه دیجیتالی به نام SmartLink را منتشر کرد ؛ این محصول با همکاری Electric Imp ساخته شده و کنتورهای پستی را به فناوری محاسبات ابری Pitney Bowes متصل می کند و سایر خدمات تعمیر و نگهداری و نظارت را نیز قادر می سازد.  پیتنی بوز همچنین مجموعه ای از خدمات دیجیتالی را منتشر کرد ، از جمله: Clarity Advisor که اطلاعات دستگاه را برای “مبارزه با خرابی بدون برنامه ریزی” جمع آوری می کند. Clarity Optimizer ، که از تجزیه و تحلیل برای افزایش بهره وری استفاده می کند. و Clarity Scheduler که مطابق با Computer Weekly ، “قرار دادن کار مناسب در دستگاه مناسب را در زمان مناسب” خودکار می کند.

در سپتامبر سال 2016 ، این شرکت با Lighthouse Computer Services برای ایجاد راه حل های داده طراحی شده برای کمک به مشاغل در شناسایی و نگهداری مشتریان ، بهبود ابتکارات بازاریابی و کاهش کلاهبرداری همکاری کرد.  پیتنی بوز محصول اکتبر SendPro300 خود را در ماه اکتبر  منتشر کرد  و اعلام کرد تجارت کامل خود را برای بستر خرده فروشی برای گسترش مشاغل جهانی تجارت الکترونیکی اعلام کرد.  یک ماه بعد ، این شرکت ابزار اطلاعاتی موقعیت مکانی خود را با نام GeoVision منتشر کرد که از داده های ارائه شده توسط PSMA استرالیا استفاده می کند و به شرکت ها اجازه می دهد تا “برای تجسم تصمیمات ، تجسم ، تجزیه و تحلیل و در نهایت استفاده از آن داده ها را انجام دهند”. Pitney Bowes سری SendPro C خود را در سپتامبر 2017 راه اندازی کرد.

پیتنی بوز شرکت تأسیس مالی ویلر مالی را برای تأمین اعتبار تجهیزات برای مشاغل کوچک و متوسط ​​در مارس 2019 راه اندازی کرد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *