شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پلکس Plecs

انجام پروژه پلکس – انجام پروژه Plecs – انجام مدل سازی با نرم افزار Plecs –  انجام پروژه با نرم افزار پلکس – انجام مدل سازی با نرم افزار پلکس – انجام پروژه با نرم افزار Plecs


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Plecs خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Plecs خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار  Plecs می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Plecs خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پلکس Plecs

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پلکس Plecs را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



PLECS (شبیه سازی مدار الکتریکی Piecewise Linear Electric) یک ابزار نرم افزاری برای شبیه سازی سطح سیستم مدارهای الکتریکی است که توسط Plexim ساخته شده است. این مخصوصاً برای الکترونیک قدرت طراحی شده اما برای هر شبکه الکتریکی قابل استفاده است.

برنامه Simulink از نظر ایده آل برای شبیه سازی کنترل ها مناسب است. بنابراین ، Simulink همچنین ابزاری مناسب برای طراحی سیستم های برقی کنترل شده با حلقه بسته است. PLECS Simulink را با قابلیت شبیه سازی مدارهای الکتریکی بطور مستقیم تقویت می کند. کاربر به سادگی می تواند یک مدار را به عنوان شماتیک از اجزای الکتریکی وارد کند. در سطح بلوک Simulink مدار به عنوان یک سیستم فرعی نمایش داده می شود ، بنابراین کاربر می تواند کنترل و سایر عناصر غیر برقی را در اطراف خود بسازد و از محیط Simulink و جعبه های ابزار آن استفاده کامل کند.

مفهوم ادغام در Simulink این مزیت را دارد که فقط بخشی از سیستم که واحدهای الکتریکی مورد علاقه آنهاست باید به عنوان یک مدار الکتریکی مدل شود. شبیه سازی کلیه قطعات غیر برقی مانند کنترل و مکانیک باید در Simulink انجام شود.

از متلب می توان برای محاسبه پارامترهای مدار و ارسال پردازش و تجسم نتایج شبیه سازی استفاده کرد.

نسخه مستقل
همچنین یک نسخه مستقل از PLECS وجود دارد که امکان شبیه سازی مدارهای الکتریکی و سیستم های کنترل را مستقیماً در بسته PLECS فراهم می کند. نسخه مستقل از GNU Octave به عنوان موتور عددی خود به جای متلب استفاده می کند.

بیشتر مدلهای شبیه سازی مدار به عنوان عناصر بسیار غیرخطی تغییر می کنند. با توجه به ولتاژ شیب دار و گذرای جریان ، هنگام جابجایی سوئیچ ها شبیه سازی کند می شود. در ساده ترین حالت ، سوئیچ به عنوان یک مقاومت متغیر مدل می شود که بین یک مقدار بسیار کوچک و بسیار بزرگ تغییر می کند. در موارد دیگر ، آن را با یک مدل نیمه هادی پیچیده نشان می دهد.

با این وجود ، هنگام شبیه سازی سیستمهای الکترونیکی پیچیده ، پیچیده فرآیندهای هنگام تعویض مورد توجه کمتری است. در اینجا ، استفاده از کلیدهای ایده آل که فوراً بین مدار بسته و مدار باز جابجا می شوند ، مناسب تر است. این رویکرد ، که در PLECS پیاده سازی شده است ، دارای دو مزیت عمده است: اولا ، سیستم هایی را ارائه می دهد که به صورت جزئی به صورت خطی در سراسر نمونه های سوئیچینگ قرار دارند ، (بنابراین حل مشکل در غیر این صورت دشوار شبیه سازی ناپیوستگی غیرخطی است که در مدار معادل در رخ می دهد) فوری سوئیچینگ). ثانیاً ، برای رسیدگی به ناپیوستگی ها در وسایل تعویض ، فقط دو مرحله ادغام لازم است (یکی قبل از لحظه ، و دیگری بعد). هر دوی این مزایا سرعت شبیه سازی را به میزان قابل توجهی سرعت می بخشند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *