شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پریماورا Primavera

انجام پروژه پریماورا – انجام پروژه Primavera – انجام مدل سازی با نرم افزار Primavera –  انجام پروژه با نرم افزار پریماورا – انجام مدل سازی با نرم افزار پریماورا – انجام پروژه با نرم افزار Primavera


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Primavera خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Primavera خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Primavera  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Primavera خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پریماورا Primavera

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پریماورا Primavera را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    Primavera یک نرم افزار مدیریت پروژه نمونه کارها سازمانی است. این برنامه شامل مدیریت پروژه ، برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل ریسک ، مدیریت فرصت ها ، مدیریت منابع ، همکاری و قابلیت های کنترل است و با سایر نرم افزارهای سازمانی مانند سیستم های ERP اوراکل و SAP ادغام می شود. Primavera در سال 1983 توسط Primavera Systems Inc. راه اندازی شد که توسط شرکت اوراکل در سال 2008 بدست آمد.

    محصولات و نسخه ها
    از سال 2008 ، سیستم های Primavera از محصولات طولانی تأسیس شده – P3 و Sure-Trak – و نسخه P6 جدیدتر پشتیبانی می کردند. محصول دیرینه P3 در اشکال مختلف آن توسط 25٪ از صنعت ساخت و سازهای سنگین ، پایگاه مشتری غالب آن مورد استفاده قرار گرفت. 11 درصد از محبوب ترین نرم افزار بعدی استفاده شده است.  تقریبا 40٪ از پیمانکاران عمومی با درآمد سالانه 5 تا 10 میلیون دلار از Primavera P3 استفاده کرده اند. در مقایسه ، نسخه P6 در نظرسنجی CFMA 2008 از صنعت ساخت و ساز ایالات متحده ثبت نشده است. تغییر نسخه P3 به نسخه P6 با انتقال کلیدهای میانبر از نوع DOS به آیکون های مبتنی بر ماوس انجام می شود. بنابراین ، یک برنامه نرم افزاری که یکبار استفاده بسیار سریع بود اما در توابع میانبر (که برخی از کاربران آن را دشوار بودن برای کارشناسی ارشد) پایه گذاری کرده اند – به یک برنامه مبتنی بر ماوس منتقل شد که سریع برای یادگیری است اما یک بار تسلط هرگز به همان سرعت استفاده دست نمی یابد. هسته DOS Primavera Project Planner در سال 1983  و رابط P3 ویندوز در سال 1994 راه اندازی شد.

    پس از یک عمر نسخه 27 ساله ، اوراکل فروش نسخه های P3 و SureTrak را در 31 دسامبر 2010 متوقف کرد.

    در سال 2012 ، Primavera P6 EPPM Upgrade Release 8.2 قابلیت هایی را برای مدیریت ، مشارکت تیم-پروژه و دید پروژه اضافه کرد. موبایل PPM از طریق عضو تیم P6 Primavera برای آیفون و رابط وب سایت عضو تیم معرفی شد ، تا ارتباطات بین اعضای تیم پروژه در زمینه و دفتر فراهم شود. علاوه بر این ، Primavera P6 Analytics Release 2.0 ابزارها و داشبوردهای جدید گزارشگری سازمانی را برای نظارت و تجزیه و تحلیل داده های عملکرد ، از جمله آنالیز زمین شناسی به دست آورد. سازمانها همچنین می توانند روندهای مقایسه ای و علت و معلولی را در چندین پروژه با انتشار مدیریت مدیریت Primavera نسخه 14 بررسی کنند ، زیرا شامل قابلیت گزارش نویسی ناشر اطلاعات تجاری کسب و کار اوراکل است.

    در آوریل 2013 ، شرکت اوراکل از انتشار نسخه 8.4 مدیریت مدیریت نمونه کارها پروژه Primavera P6 Enterprise خبر داد.  این نسخه حاوی مطالب حاصل از خرید اوراکل از Skire و Instantis در سال 2012 است.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *