شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه پروکن Prokon

انجام پروژه Prokon – انجام پروژه پروکن – انجام مدل سازی با نرم افزار پروکن –  انجام پروژه با نرم افزار پروکن – انجام مدل سازی با نرم افزار Prokon – انجام پروژه با نرم افزار Prokon – انجام پروژه پروکون – انجام مدل سازی با نرم افزار پروکون –  انجام پروژه با نرم افزار پروکون


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Prokon خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Prokon خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار  Prokon می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Prokon خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه پروکن Prokon

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی پروکن Prokon را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



تجزیه و تحلیل ساختاری PROKON مجموعه ای از نرم افزارهای تجاری برای تجزیه و تحلیل ساختاری و طراحی است. نرم افزار PROKON توسط شرکت آفریقای جنوبی Prokon Software مشاور (Pty) آموزشی ویبولیتین تولید شده است. این شرکت توسط کارل اشبرگر و ژاک پینار در سال 1989 تأسیس شده است.
نام شرکت نرم افزار Prokon و نام نرم افزار PROKON مخفف کلمه آفریقایی “PROgrammatuur KONsultante” (مشاوران برنامه نویسی) است.

نرم افزار PROKON شامل بیش از 40 ماژول در دسته های زیر است:

تجزیه و تحلیل: قاب سه بعدی و تجزیه و تحلیل عناصر محدود.
فولاد: عضو فولادی سازه و طراحی اتصالات.
بتن: بتون مسلح و طرح بتونی پیش ساخته.
جزئیات: جزئیات برنامه ریزی و تولید برنامه خم.
چوب: قاب چوبی و طراحی خرپا.
سنگ تراشی: طراحی عضو سنگ تراشی غیرقابل استفاده.
عمومی: محاسبه خصوصیات بخش و سایر ابزارهای تحلیل ساختمان.
ژئوتکنیک: پایداری شیب و تحمل ظرفیت تحمل.
مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM): پیوند Prodesk بین ماژول های Autodesk Revit و PROKON.
تجزیه و تحلیل شبکه: موتور Pronet EPANET برای AutoCAD Civil 3D.
این نرم افزار شامل پشتیبانی کامل از کدهای طراحی انگلیس ، اروپا و آفریقای جنوبی است که برخی از ماژول ها نیز از کدهای طراحی آمریکای شمالی ، استرالیا ، نیوزیلند و منتخب طراحی آسیایی پشتیبانی می کنند. PROKON در لیست بخش ساختمان هونگ کنگ برنامه های رایانه ای از پیش پذیرفته شده برای استفاده در هنگ کنگ ظاهر می شود.

PROKON از یک گردش کاری استفاده می کند که داده ها را بین ماژول های آنالیز ، طراحی و جزئیات بکار می برد. این نرم افزار از فرمت های تبادل داده با نرم افزار شخص ثالث پشتیبانی می کند: نقشه های DXF و DWG و مدل های ساختاری سه بعدی CIS / 2 CIMsteel . ماژول Prodesk امکان تبادل داده بین Autodesk Revit و PROKON را فراهم می کند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *