شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه هک راس HEC RAS

انجام پروژه HEC RAS – انجام پروژه هک راس – انجام مدل سازی با نرم افزار هک راس –  انجام پروژه با نرم افزار هک راس – انجام مدل سازی با نرم افزار HEC RAS – انجام پروژه با نرم افزار HEC RAS – انجام پروژه هک رس – انجام مدل سازی با نرم افزار هک رس –  انجام پروژه با نرم افزار هک رس


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار HEC RAS خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار HEC RAS خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار HEC RAS  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های HEC RAS خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.



چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی هک راس HEC RAS را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



HEC-RAS یک برنامه کامپیوتری است که هیدرولیک جریان آب را از طریق رودخانه های طبیعی و کانال های دیگر مدل می کند. قبل از بروزرسانی 2016 به نسخه 5.0 ، این برنامه یک بعدی بود به این معنی که هیچ مدل مستقیمی از اثر هیدرولیکی تغییرات شکل مقطع ، خم ها و دیگر جنبه های دو و سه بعدی جریان وجود ندارد. با انتشار نسخه 5.0 مدل سازی دو بعدی جریان و همچنین قابلیت های مدل سازی انتقال رسوب ارائه شد. این برنامه توسط مهندسین ارتش آمریكا به منظور مدیریت رودخانه ها ، بندرها و سایر کارهای عمومی تحت صلاحیت آنها تهیه شده است. از زمان انتشار عمومی در 1995 ، بسیاری دیگر پذیرفته شده اند.

مرکز مهندسی هیدرولوژیک (HEC) در دیویس ، کالیفرنیا ، سیستم تحلیل رودخانه (RAS) را برای کمک به مهندسان هیدرولیک در تجزیه و تحلیل جریان کانال و تعیین سیلاب توسعه داده است. این شامل چندین قابلیت ورود اطلاعات ، مؤلفه های آنالیز هیدرولیک ، قابلیت ذخیره سازی و مدیریت داده ها و قابلیت های نمودار و گزارش گیری است.

روش محاسباتی اساسی HEC-RAS برای جریان پایدار بر اساس حل معادله انرژی یک بعدی است. تلفات انرژی با اصطکاک و انقباض / گسترش ارزیابی می شوند. معادله حرکت ممکن است در شرایطی استفاده شود که مشخصات سطح آب به سرعت تغییر کند. این شرایط شامل پرش های هیدرولیکی ، هیدرولیک پل ها و ارزیابی پروفایل های موجود در رودخانه ها است.

برای جریان ناپایدار ، HEC-RAS با استفاده از یک روش تفاوت ضمنی و محدود ، معادله 1 و D سنت وانت را کامل ، پویا و حل می کند. حل حل معادله جریان ناپایدار از بسته UNET دکتر رابرت ال. باركائو اقتباس شده است.

HEC-RAS مجهز به مدل سازی شبکه کانالها ، سیستم دندریتیک یا یک رودخانه است. برای مدل سازی برخی از شرایط پیچیده جریان با استفاده از رویکرد یک بعدی HEC-RAS ، باید برخی از ساده سازی ها انجام شود. این نرم افزار قادر به مدل سازی جریان فرعی ، فوق بحرانی و مختلط و همراه با تأثیر پل ها ، کوچه ها ، وارها و ساختارها است.

نسخه 5.0.7 از مارس 2019 فقط از ویندوز 7 ، 8 ، 8.1 و 10 64 بیتی پشتیبانی می کند.

HEC-RAS یک برنامه کامپیوتری برای مدل سازی آب در سیستم های کانال های باز و محاسبه پروفیل های سطح آب است. HEC-RAS برای ارزیابی مقابله با سیلاب کاربردهای تجاری خاص در مدیریت سیلاب ها و [بیمه سیل] می یابد. برخی از کاربردهای اضافی عبارتند از: طراحی و تجزیه و تحلیل پل و بستر ، مطالعات لاین و مطالعات اصلاح کانال. این می تواند برای تجزیه و تحلیل نقض سد مورد استفاده قرار گیرد ، اگرچه سایر روش های مدل سازی در حال حاضر برای این منظور گسترده تر پذیرفته شده اند.

HEC-RAS دارای شایستگی هایی است ، به ویژه پشتیبانی آن توسط مهندسین ارتش آمریكا ، پیشرفت های آینده در حال پیشرفت و پذیرش آن توسط بسیاری از سازمان های دولتی و بنگاه های خصوصی. در دامنه عمومی و با همکار بررسی شده است و برای بارگیری مجانی از وب سایت HEC در دسترس است. شرکت های مختلف خصوصی به عنوان “فروشندگان” رسمی ثبت شده اند و خدمات مشاوره ای و نرم افزاری افزایشی را ارائه می دهند. برخی همچنین این نرم افزار را در کشورهایی که مجاز به دسترسی به وب سایت های ارتش ایالات متحده نیستند توزیع می کنند. با این وجود ، بارگیری مستقیم از HEC مستندات گسترده ای را شامل می شود و دانشمندان و مهندسین متخصص در زمینه تجزیه و تحلیل هیدرولیکی باید در استفاده از نرم افزار کمی مشکل داشته باشند.

کاربران ممکن است در طول تحلیل های ناپایدار ، به ویژه در رودخانه ها و رودخانه های شیب دار و / یا بسیار پویا ، مشکلات ناپایداری عددی را پیدا کنند. اغلب می توان از HEC-RAS برای غلبه بر مشکلات ناپایداری در مشکلات رودخانه استفاده کرد.

GeoHECRAS یک تصویر زمینه ویرایش و ویرایش 2D / 3D به نرم افزار HEC-RAS است و برای مطالعات سیلاب کنترل سیل و کاهش سیل از جمله تولید نقشه های خطرناک سیل آژانس مدیریت اضطراری فدرال و سایر مطالعات مهندسی رودخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های مربوط به HEC-RAS عبارتند از:

ویرایش HEC-RAS را لغو و از نو تنظیم کنید
رابط چند سند (MDI) پروژه های HEC-RAS
استفاده از نقشه های اتوکد و MicroStation CAD و سطوح زمین
استفاده از بانکهای اطلاعاتی GIS
تولید خودکار مقطع خودکار
تولید خودکار نقشه های سیلاب
طراحی و تحلیل گذرگاه های جاده ای (پل و گذرگاه)
توری سازگار با مش 2D که مش مستطیل (ساختاری) HEC-RAS را گسترش می دهد

WMS (سیستم مدل سازی آبخیزداری) یک نرم افزار هیدرولوژی است که ابزارهای قبل و بعد از پردازش را برای استفاده با HEC-RAS فراهم می کند. توسعه WMS توسط Aquaveo در درجه اول توسط سپاه مهندسان ارتش ایالات متحده تأمین شد.

ویژگی های مربوط به HEC-RAS عبارتند از:

استفاده از اشیاء مشخصه (خط وسط ، خطوط مقطع) و قلع برای توسعه هندسه مدل HEC-RAS.
ویرایش ، ادغام و ایجاد مقطع در یک پایگاه داده برای استفاده با HEC-RAS و سایر مدلهای هیدرولیک.
ترسیم دشتهای سیلاب از داده های مربوط به ارتفاع سطح آب. ارتفاع سطح آب می تواند توسط HEC-RAS محاسبه شود ، تعاملی تعریف شود ، یا از یک پرونده وارد شود.
پیوند شبیه سازی های متعدد HEC-1 به HEC-RAS برای تعیین عدم قطعیت در مدل سازی پارامترها در یک دشت سیل مشخص. منحنی شماره و بارش می تواند به صورت تصادفی در میان پارامترهای HEC-1 و مقدار n مانینگ برای HEC-RAS متغیر باشد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *