شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه نمتسچک آل پلن بی سی ام Nemetschek AllPlan BCM

انجام پروژه Nemetschek AllPlan BCM – انجام پروژه نمتسچک آل پلن بی سی ام – انجام مدل سازی با نرم افزار Nemetschek AllPlan BCM –  انجام پروژه با نرم افزار نمتسچک آل پلن بی سی ام – انجام مدل سازی با نرم افزار نمتسچک آل پلن بی سی ام – انجام پروژه با نرم افزار Nemetschek AllPlan BCM


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Nemetschek AllPlan BCM خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Nemetschek AllPlan BCM خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Nemetschek AllPlan BCM  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Nemetschek AllPlan BCM خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه نمتسچک آل پلن بی سی ام Nemetschek AllPlan BCM

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی نمتسچک آل پلن بی سی ام Nemetschek AllPlan BCM را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Nemetschek Group یک نرم افزار برای معماران ، مهندسان و صنعت ساخت و ساز است. این شرکت نرم افزاری را برای برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت و مدیریت ساختمان ها و املاک و مستغلات و همچنین برای رسانه ها و سرگرمی ها تهیه و توزیع می کند.

این شرکت توسط پروفسور جورج نمتچک در سال 1963 تأسیس شد و با نام Ingenieurbüro für das Bauwesen (شرکت مهندسی صنعت ساخت و ساز) با تمرکز بر طراحی ساختاری راه اندازی کرد. شرکت مهندسی از نخستین شرکتهای این صنعت بود که از کامپیوترها استفاده کرد و برای مهندسین نرم افزارهایی تولید کرد ، در ابتدا به دلیل نیازهای خاص خود. در سال 1977 Nemetschek توزیع سیستم برنامه خود را Statik 97/77 برای مهندسی عمران آغاز کرد.

در نمایشگاه هانوفر در سال 1980 ، نمتچك بسته نرم افزاری را برای محاسبه یكپارچه و طراحی اجزای استاندارد برای ساخت جامد ارائه داد. این اولین بار بود که می توان از مهندسی به کمک رایانه (CAE) در میکرو رایانه ها استفاده کرد و این محصول سالها در بازار بی نظیر ماند.

در سال 1981 Nemetschek Programmsystem GmbH تأسیس شد و مسئولیت توزیع نرم افزار را برعهده گرفت. شرکت مهندسی جورج نمتشک همچنان مسئولیت توسعه برنامه را بر عهده داشت. محصول اصلی ، Allplan – یک سیستم CAD برای معماران و مهندسان ، در سال 1984 عرضه شد. این به طراحان اجازه می داد تا ساختمان ها را در سه بعد مدل سازی کنند. Nemetschek از 80s به گسترش بین المللی شروع کرد: تا سال 1996 این شرکت در هشت کشور اروپایی شرکت های تابعه و شرکای توزیع در نه کشور در اروپا داشت و از سال 1992 نیز دارای یک سایت توسعه اضافی در براتیسلاوا ، اسلواکی بود. اولین اکتساب ها در اواخر دهه 90 انجام شد ، به عنوان مثال فروشنده برنامه ساختاری فردریش + لوچنر.

این شرکت که از سال 1994 به عنوان Nemetschek AG فعالیت می کند ، در سال 1999 رواج یافت و از آن زمان تاکنون در بخش های Prime Standard Market و TecDAX در فرانکفورت ثبت شده است. مجموعه ای از تصاحب شرکت را دنبال می کرد ، بزرگترین جمع آوری از جمله American Diehl Graphsoft (در حال حاضر Vectorworks) و MAXON Computer GmbH با نرم افزار Cinema 4D برای تجسم و انیمیشن. تصاحب مهم بعدی در سال 2006 با خرید Graphisoft مجارستان با محصول اصلی آن ArchiCAD و بلژیک SCIA International اتفاق افتاد.

در نوامبر 2013 ، Nemetschek ارائه دهنده نرم افزار MEP System Design Data Design (DDS) را به دست آورد.  در تاریخ 31 اکتبر 2014 کسب نرم افزار Bluebeam ، Inc. منعقد شد.  در پایان سال 2015 سلیبری بدست آمد.  از سال 2016 ، این شرکت به عنوان Nemetschek SE فعالیت می کند. بعداً در همان سال SDS / 2 به دست آورد. dRofus و RISA در سال 2017 به عضویت گروه Nemetschek درآمدند. MCS Solutions در سال 2018 بدست آمد و بعداً “Spacewell” را دوباره داد. در حال حاضر ، گروه Nemetschek از 16 مارک تشکیل شده است که در کل چرخه عمر ساختمان – از برنامه ریزی تا بهره برداری از ساختمان – واقع شده اند.

در سالهای گذشته ، کسب بیشتر در سطح برند ، مانند Redshift Rendering Technologies یا Red Giant که هر دو توسط Maxon به دست آمده بودند ، به پایان رسید.

از 18 سپتامبر 2018 ، Nemetschek علاوه بر لیست TecDAX ، در MDAX نیز ثبت شده است.

در میان دیگران ، نعمتچک عضو BuildingSMART e.V. و Deutsche Gesellschaft für Nachhaltiges Bauen (DGNB) (شورای ساختمان پایدار آلمان) ، فعالانه از استانداردهای مدل سازی اطلاعات ساختمانهای باز (BIM) (“BIM باز”) در صنعت AEC / O دفاع می کنند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *