شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه مسترکم Mastercam

انجام پروژه مسترکم – انجام پروژه Mastercam – انجام مدل سازی با نرم افزار Mastercam –  انجام پروژه با نرم افزار مسترکم – انجام مدل سازی با نرم افزار مسترکم – انجام پروژه با نرم افزار Mastercam


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Mastercam خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Mastercam خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Mastercam  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Mastercam خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

سفارش انجام پروژه مسترکم Mastercam

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی مسترکم Mastercam را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Mastercam (همچنین MasterCAM) مجموعه ای از کاربردهای تولید رایانه (CAM) و برنامه های نرم افزاری CAD / CAM است.  CNC Software ، Inc در MA 1983 تاسیس شده است و یکی از قدیمی ترین توسعه دهندگان نرم افزار مبتنی بر رایانه مبتنی بر رایانه طراحی و ساخت رایانه (CAD / CAM) است. آنها اولین کسانی هستند که نرم افزار CAD / CAM را برای مهندسین و مهندسان طراحی کرده اند. Mastercam ، محصول اصلی CNC نرم افزار ، به عنوان یک سیستم CAM 2D با ابزارهای CAD آغاز شد که به ماشین آلات اجازه می دهد تا قطعات مجازی را بر روی صفحه رایانه طراحی کنند و همچنین ابزارهای عددی رایانه ای (CNC) را در ساخت قطعات راهنمایی کنند. از آن زمان ، Mastercam به پرکاربردترین بسته CAD / CAM در جهان تبدیل شده است.  CNC Software، Inc. هم اکنون در Tolland ، کانکتیکات واقع شده است.

کاربران Mastercam می توانند با استفاده از یکی از بسیاری از تعاریف ماشین و عرضه شده ، قطعات ایجاد و برش دهند ، یا می توانند از ابزار Mastercam برای ایجاد تعاریف سفارشی خود استفاده کنند.

Mastercam همچنین سطح انعطاف پذیری را ارائه می دهد که به ادغام برنامه های شخص ثالث ، به نام قلاب های C ، می تواند به دستگاه بی نظیر بپردازد یا سناریوهای خاص را پردازش کند.

نام Mastercam یک شرکت کننده مضاعف است: این مستلزم تسلط بر CAM (ساخت رایانه) است ، که شامل آخرین فن آوری کنترل ابزار ابزار امروز است. و هم زمان با تکرار تکنیک کارشناسی ارشد قدیمی تر ، به فناوری کنترل ماشین ابزار دیروز ادای احترام می کند ، که به دوربین اصلی یا مدلی که یک ردیاب از آن دنبال می کند ، برای کنترل حرکات یک ماشین ابزار مکانیکی ، اشاره داشت.

در نوامبر سال 2018 ، Mastercam راه اندازی وب سایت mastersofcam.com ، یک وب سایت محور محتوا برای کاربران Mastercam.

با انتشار Mastercam 2017 ، Mastercam با وارد شدن به یک قالب تب آشنا Microsoft Office وارد رابط 3 شد. قبل از Mastercam 2017 نسخه X بود که در سال 2005 معرفی شد. با نسخه X این برنامه به یک اپلیکیشن واقعی مبتنی بر ویندوز تبدیل شد ، بر خلاف یک نسخه منتقل شده از DOS. همچنین نمایانگر یک تغییر اساسی در نحوه پیکربندی برنامه است. Mastercam انواع مختلفی از ماشین ها را پشتیبانی می کند ، هر کدام دارای انتخاب سطح کارایی هستند و همچنین افزودنی های اختیاری را برای ماشینکاری 4 محور و 5 محور ارائه می دهند. لیست زیر سطوح محصول Mastercam را که با انتشار Mastercam 2017 به روز شد ، تشریح می کند:

طراحی creation ایجاد هندسه سیم فریم سه بعدی ، مدل سازی سطح و سطح جامد ، ابعاد ، واردات و صادرات پرونده های CAD غیر Mastercam (مانند اتوکد ، SolidWorks ، Solid Edge ، Inventor ، Parasolid و غیره).
ورود Mill Design شامل طراحی ، ماشینکاری اصلی 2-2 1/2 محور شامل کانتور پیوندی ، زیگزاگ و جیب یک طرفه ، عملیات حفاری و تأیید کامل مسیر ابزار است.
Mill — شامل ورود به آسیاب ، 2-3 مرحله محوری ماشینکاری به علاوه محدود کردن جیب های خشن چند سطحی و پایان دادن به ماشینکاری موازی است. همچنین پشتیبانی از چرخش محور 4 موقعیتی. شامل Engrave ، Rast2Vec ، Nesting.
Mill 3D — شامل Mill به علاوه پشتیبانی اضافی ماشینکاری چند سطحی تا 3 محور است.
اضافه کردن چند محور 5 Ax محور زبر ، اتمام ، جریان چند لایه ، کانتور ، برش عمق ، حفاری ، بررسی پیشرانه گچ.
افزودنی Mill-Turn lud شامل شبیه سازی کامل دستگاه و امکان همگام سازی چندین جریان کد از جمله چرخاندن ترازو / تعادل است. به Mill 3D یا Mill Lathe و یک پرونده .machine نیاز دارد.
تراش ورود: شامل طراحی ، جامدات و قابلیت های چرخش کاملاً ارتباطی 2 محور و تأیید کامل ابزار در مسیر است.
قابلیت چرخش کامل دو محور Lathe— با ماشینکاری محور C& Y و عملیات انتقال قطعات. قابلیت های اضافی با بسته بندی مناسب با بسته Mill به دست آمده است.
ورود روتر: شامل طراحی اصلی 2-2 1/2 ماشین محور شامل کانتور پیوندی ، زیگزاگ و جیب یک طرفه ، عملیات حفاری و تأیید کامل مسیر ابزار است.
روتر: شامل ورود روتر ، 2-3 محور پردازش تک سطح به علاوه محدود کردن جیب های خشن چند سطحی و پایان دادن به ماشینکاری موازی است. شامل Engrave ، Rast2Vec ، Nesting.
روتر 3D Mill شامل آسیاب به علاوه اضافی برای ماشینکاری چند سطحی تا 3 محور است. شامل طراحی ، حکاکی ، Rast2Vec ، Nesting و Solids است
Wire — شامل طراحی به علاوه بسته دو محور و 4 محوره برای برنامه های Wire EDM.
افزودنیهای هنری: طراحی سه بعدی سریع ، طرح های 2 بعدی به اشکال سه بعدی ، ترکیب شکل ، تبدیل آثار هنری 2D به هندسه ماشین کاری ، به علاوه راه حل های منحصر به فرد ابزار سریع ، استراتژی های خشن و تمام شده ، برش قسمت روی صفحه.
محصولات روتر به صنایع چوبی مورد هدف قرار می گیرند اما تقریباً با خط Mill با پشتیبانی بیشتر از توابع خاص روتر مانند سرهای جمع شده ، بلوک های مته و اره تقریبا یکسان هستند.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *