شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه مایکروسافت پراجکت Microsoft Project

انجام پروژه مایکروسافت پراجکت – انجام پروژه Microsoft Project – انجام مدل سازی با نرم افزار Microsoft Project –  انجام پروژه با نرم افزار مایکروسافت پراجکت – انجام مدل سازی با نرم افزار مایکروسافت پراجکت – انجام پروژه با نرم افزار Microsoft Project


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Microsoft Project خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Microsoft Project خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Microsoft Project  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Microsoft Project خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه مایکروسافت پراجکت Microsoft Project

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی مایکروسافت پراجکت Microsoft Project را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    Microsoft Project محصولی از نرم افزار مدیریت پروژه است که توسط مایکروسافت تهیه و فروش شده است. این برنامه به منظور کمک به یک مدیر پروژه در تدوین برنامه ، تعیین منابع به وظایف ، پیگیری پیشرفت ، مدیریت بودجه و تجزیه و تحلیل بارهای کاری طراحی شده است.

    Microsoft Project سومین برنامه کاربردی مبتنی بر Microsoft Windows بود. با گذشت چند سال از راه اندازی آن ، این نرم افزار غالب نرم افزار مدیریت پروژه مبتنی بر رایانه شخصی شد.

    این بخشی از خانواده مایکروسافت آفیس است اما هرگز در هیچکدام از مجموعه های آفیس گنجانده نشده است. هم اکنون در دو نسخه استاندارد و حرفه ای موجود است. قالب پرونده اختصاصی مایکروسافت Project .mpp است.

    Microsoft Project و Microsoft Project Server پایه های اساسی مدیریت پروژه شرکت Microsoft Office (EPM) هستند.

    ‘Project’ یک نرم افزار MS-DOS بود که در ابتدا به زبان Microsoft ‘C’ (و برخی مونتاژ) برای کامپیوتر IBM نوشته شده است. این ایده از دیدگاه ران بردهوفت ، مشتاق سابق IBM S / E و رایانه های شخصی در اوایل دهه 1980 ، برای بیان دستور العمل و تمام آماده سازی برای صبحانه تخم مرغ بندیکت از نظر مدیریت پروژه نشات گرفته است. آقای بردهوفت در هنگام تولد نرم افزار Microsoft Application Services (MAS) را تشکیل داد و بعداً این شرکت با شرکت مایکروسافت توافق نامه نصب شده را انجام داد. Alan M. Boyd ، مدیر توسعه محصول مایکروسافت ، این برنامه را به عنوان ابزاری داخلی برای کمک به مدیریت تعداد زیادی از پروژه های نرم افزاری که در هر زمان در داخل شرکت در دست توسعه بودند ، معرفی کرد. بوید مشخصات را نوشت و یک شرکت محلی سیاتل را برای تولید نمونه اولیه درگیر کرد.

    اولین نسخه تجاری Project در سال 1984 برای DOS منتشر شد. مایکروسافت در سال 1985 کلیه حقوق این نرم افزار را خریداری و نسخه 2. نسخه 3 را برای DOS در سال 1986 منتشر کرد. نسخه 4 برای DOS آخرین نسخه DOS بود که در سال 1986 منتشر شد. اولین نسخه ویندوز در سال 1990 منتشر شد و برچسب نسخه 1 آن برای ویندوز بود.

    در سال 1991 نسخه ای از Macintosh منتشر شد. توسعه تا Microsoft Project 4.0 برای Mac در سال 1993 ادامه داشت. Microsoft Project 4 برای Mac شامل هر دو نسخه 68k و PowerMac ، Visual Basic برای برنامه ها و ادغام با Microsoft office 4.2 برای Mac بود. در سال 1994 ، مایکروسافت توسعه بیشتر برنامه های Mac خود را متوقف کرد و نسخه جدیدی از Office را تا سال 1998 ، پس از ایجاد واحد تجاری جدید Microsoft Macintosh در سال قبل ، ارائه نداد. Mac Business Unit هرگز نسخه به روز شده Project را منتشر نکرده و آخرین نسخه به طور طبیعی در Mac OS X اجرا نمی شود.

    Microsoft Project 1.0 تنها نسخه پشتیبانی از ویندوز 2.x بود. همراه با زمان اجرا Windows 2.x همراه بود اما کاملاً با ویندوز 3.0 ، به خصوص حالت استاندارد و پیشرفته سازگار بود. برنامه راه اندازی مانند بیشتر برنامه های مبتنی بر ویندوز در آن زمان در DOS اجرا می شود.

    Microsoft Project 3.0 پشتیبانی ماکرو ، نوار ابزار ، پیش نمایش چاپ ، پشتیبانی از DDE و OLE ، املا check املا ، نمایش تخصیص منابع و برنامه ریزی جادوگران را معرفی کرد و آخرین موردی بود که از ویندوز 3.0 پشتیبانی می کند. برنامه نصب اکنون در ویندوز اجرا می شود و این برنامه براساس برنامه راه اندازی خود مایکروسافت است که توسط مثال های دیگر نیز استفاده شده است. Microsoft Visual Basic 2.0 / 3.0، Works 2.0، Access 1.x.

    Microsoft Project 4.0 برای اولین بار از منوهای رایج Office ، منوهای زمینه کلیک راست ، برنامه Acme setup و آخرین موردی که از Windows 3.1x ، Windows NT 3.1 و 3.5 پشتیبانی می کرد استفاده کرد. این آخرین نسخه 16 بیتی بود. علاوه بر این اولین نسخه ای بود که از زبان ماکرو VBA استفاده کرده و نکات راهنمای صفحه ، Cue Cards ، GanttChartWizard ، نمای تقویم ، گفتگوی اختصاص منابع ، وظایف تکراری ، توانایی های گروه کاری ، نوار ابزار طراحی ، پشتیبانی از قالب فایل Microsoft Project Exchange ، OLE 2.0 و توانایی ایجاد را معرفی کرد. گزارش ها. این نسخه به کاربر اجازه می دهد تا 80 پروژه را تلفیق کند.

    Microsoft Project 95 (4.1) اولین نسخه 32 بیتی بود و برای ویندوز 95 طراحی شده است ، از این رو حتی اگر برخی از م componentsلفه ها مانند تور خوش آمد گویی ، اجزای کمک کننده و غیره 16 بیتی باقی بمانند ، نامگذاری شده است. این پشتیبانی از ODBC ، اصلاح خودکار ، جادوگر پاسخ ، مانند همه برنامه های Office 95 را معرفی کرد. نسخه به روز شده ، Microsoft Project 4.1a پشتیبانی از Windows NT را بهبود بخشید. علاوه بر این اولین نسخه موجود در CD-ROM بود. علاوه بر این آخرین نسخه برای باز کردن پرونده های Project 3.0 بود.

    Microsoft Project 98 کاملاً 32 بیتی بود و اولین کسی بود که از قلم Tahoma در نوارهای منو استفاده می کرد ، شامل Office Assistant ، مانند همه برنامه های Office 97 ، نوار نمایش معرفی شده ، فیلتر خودکار ، تقسیم وظایف ، گفتگوی اطلاعات اختصاص ، تاریخ در دسترس بودن منابع ، پروژه تاریخ وضعیت ، هزینه های واقعی وارد شده توسط کاربر ، انواع وظایف جدید ، مسیرهای حیاتی متعدد ، کنترلهای درون صفحه ای ، امکان تغییر نام زمینه های سفارشی ، ویژگی های انتشار وب ، قالب پایگاه داده جدید ، استفاده از وظایف ، ردیابی گانت و بازدید از منابع ، ویژگی های وب ، وب نوار ابزار ، ویژگی های تجزیه و تحلیل PERT ، کانتورینگ منابع ، جداول نرخ هزینه ، برنامه ریزی مبتنی بر تلاش ، پیوند بین پروژه ، شاخص ها ، خطوط پیشرفت ، توانایی ذخیره فایل های پروژه در قالب HTML ، توانایی تجزیه و تحلیل داده های مقیاس زده شده در زمان در اکسل ، محدودیت های بهبود یافته برای تعداد وظایف ، منابع ، سطح رئوس مطالب و غیره ، پشتیبانی IntelliMouse و Microsoft Office Binder ، ادغام جدول زمانی Microsoft Outlook ، واردات و صادرات داده های انتخابی ، قابلیت ذخیره به عنوان محوری Microsoft Excel bles ، Microsoft Project Map ، منوی Project و به کاربر اجازه می دهد 1000 پروژه را تلفیق کند. این آخرین نسخه ای بود که روی Windows NT 3.51 اجرا شد ، آخرین نسخه ای بود که پرونده های Project 4.0 / 95 را باز کرد و در قالب فایل .mpx (Microsoft Project Exchange) ذخیره کرد ، آخرین نسخه از برنامه راه اندازی Acme استفاده کرد و آخرین نسخه در دیسک های فلاپی موجود بود . پروژه 98 SR-1 یک سرویس اصلی بود که به چندین مسئله در پروژه 98 رسیدگی کرد.

    Microsoft Project 2000 اولین شخصی بود که از منوهای شخصی ، دستیار اداری مبتنی بر Microsoft Agent استفاده کرد و مانند همه برنامه های Office 2000 از رابط نصب مبتنی بر Windows Installer استفاده کرد و Microsoft Project Central را معرفی کرد (بعداً به Microsoft Project Server تغییر نام داد). نمودار PERT به شبکه دیاگرام تغییر نام داد و در این نسخه بسیار بهبود یافت. از ویژگی های قابل توجه جدید می توان به امکان ایجاد نمودارهای شخصی Gantt ، امکان استفاده از فیلترها در نمای Network Diagram ، AutoSave ، تقویم کار ، امکان ایجاد پروژه های مبتنی بر قالب ها و مشخص کردن مسیر و قالب پیش فرض صرفه جویی ، شاخص های گرافیکی ، منابع مواد ، تاریخ مهلت ، OLE DB ، گروه بندی ، کدهای رئوس مطالب ، مدت زمان تخمین زده شده ، مدت زمان ماه ، لیست های ارزشیابی و زمینه های سفارشی فرمول ها ، در دسترس بودن منابع کانتراست ، توانایی پاک کردن پایه ، ارتفاع متغیر ردیف ، ویرایش درون سلولی ، پر کردن دسته ، امکان تنظیم سال مالی در بازه زمانی ، رابط کاربری تک سند ، ویژگیهای قابلیت دسترسی ، افزودنیهای COM ، رابط کاربری قابل تعویض زبان ، پشتیبانی کاربر در رومینگ و پشتیبانی خدمات ترمینال ، قابلیت تنظیم کار و اولویت پروژه تا 1000 (قبلاً 10) و HTML کمک می کند. Project 2000 همچنین آخرین نسخه برای پشتیبانی از Find Fast (فقط در Windows 9x و NT 4.0 است) و برای اجرا در ویندوز 95 است. Project 2000 SR-1 چندین اشکال را برطرف کرد.

    Microsoft Project 2002 اولین شخصی بود که دارای صفحات کار ، حالت ایمن ، برچسب های هوشمند ، ردیابی واردات / راه اندازی / پروژه جدید / تقویم / جادوگران نقشه برداری واردات و صادرات ، امکان وارد کردن وظایف از Outlook و صرفه جویی در چندین خط پایه به همراه زمینه های پایه اصلی اضافی ، راهنمای پروژه ، ویژگی های EPM / نمونه کارها (فقط حرفه ای) ، الگوی لیست وظایف اکسل ، داده های پایه اولیه جمع آوری به کارهای خلاصه در یک مبنای انتخابی صرفه جویی ، امکان انتخاب مبانی محاسبات ارزش بدست آمده بر اساس ، گزینه های محاسبه ، پشتیبانی چند مدیر پروژه ( سرور پروژه ضروری است) ، منوی مشترک ، “یک سؤال برای کمک تایپ کنید” در گوشه بالا سمت راست ، گزارش خطا به همراه فعال سازی اجباری محصول ، مانند Office XP و Windows XP و امکان باز و ذخیره مایکروسافت پروژه داده تبادل (.mspdi) فایل ها. همچنین آخرین نسخه برای اجرا در ویندوز NT 4.0 ، 98 (SE) و ME بود. برای اولین بار در دو نسخه استاندارد و حرفه ای در دسترس بود. دستیار Office نصب شده است اما به طور پیش فرض فعال نیست. پشتیبانی از حساب های دارای حقوق محدود تحت ویندوز 2000 / XP بهبود یافته است. یافتن سریع به نفع سرویس نمایه سازی Windows 2000 / XP حذف شد.

    Microsoft Project 2003 اولین کسی بود که از سبکهای بصری ویندوز XP پشتیبانی می کند و حاوی پشتیبانی شیرپوینت ، وارد کردن / چاپ XML / کپی تصویر به جادوگران Office ، ساخته شده در Office Online ، امکان ایجاد نمودارهای WBS در Visio ، افزودنی برای مقایسه پروژه ها (موجود به عنوان یک افزودنی با قابلیت بارگیری آزادانه برای پروژه 2000 و 2002) ، نمودارهای در دسترس بودن منابع ، امکان وارد کردن اطلاعات منابع از کتاب فهرست Active Directory و Exchange ، نمادهای سبک Windows XP مانند سایر برنامه های Office 2003 و آخرین موارد موجود در آن دستیار Office (به طور پیش فرض نصب نشده است) و برای اجرای ویندوز 2000 (سرویس پک 3 لازم است).

    Microsoft Project 2007 آخرین موردی بود که نوار منو و نوار ابزار را در بر داشت. از ویژگی های جدید می توان به برنامه ریزی بودجه سطح بالا ، خنثیسازی چند سطح ، توانایی مدیریت زمان غیر کار ، برجسته کردن سلول در پس زمینه ، منابع هزینه تیم / تیم ، تغییر برجسته ، گزارش های تصویری ، مکعب OLAP دسک تاپ و منوی گزارش اشاره کرد. دستیار دفتر به طور کامل برداشته شد.

    Microsoft Project 2010 اولین کسی بود که حاوی روبان و نمای Backstage بود ، مانند همه برنامه های Office 2010 ، راهنمایی متنی ، امکان بزرگنمایی / خروج سریع ، برنامه ریزی کنترل شده توسط کاربر ، کارهای خلاصه بالا به پایین ، متن حفره یا سوراخ در زمینه های پروژه ، نمای گاه به گاه ، توانایی برای افزودن ستون به صورت پویا ، بسته بندی متن ، پالت رنگی و قالب بندی گسترده ، بازرس وظیفه ، هشدارهای برنامه ، امکان ذخیره به صورت PDF یا XPS و همگام سازی با SharePoint ، کپی / pase پیشرفته و آخرین مورد برای باز کردن پرونده های Microsoft Project 98 و فایل های .mpx و برای اجرای Windows XP و Vista. علاوه بر این اولین نسخه 64 بیتی بود. فعال سازی مجوز دوره در این نسخه معرفی شده است.

    مایکروسافت Project 2013 اولین کسی بود که نگاه مبتنی بر UI مدرن را در بر داشت و حساب مایکروسافت و ادغام OneDrive را معرفی کرد. ویژگی های جدید شامل ارتباطات یکپارچه است (Skype برای تجارت لازم است).

    Microsoft Project 2016 آخرین شخصی است که از Windows 7 و Windows 8 پشتیبانی می کند (.1). ویژگی های جدید شامل نمای چند زمانه ، به من بگویید ، مضامین رنگی / خاکستری / تیره رنگی ، مشارکت در منابع ، دیدگاه مدیر منابع ، نقشه های گرمای ظرفیت منابع ، امکان بازخورد مستقیم به مایکروسافت در تب File.

    Microsoft Project 2019 فقط در ویندوز 10 اجرا می شود و شامل ویژگی های انجام شده از Office 365 است. ویژگی های جدید شامل توانایی پیوند وظایف با استفاده از یک منوی کشویی ، قسمت Task Summary Name ، برچسب های نوار زمانی و پیشرفت کار ، پیشرفت های دسترسی است.
    نسخه هایی برای ویندوز در سال 1990 منتشر شد (v1.0) ، 1992 (v3.0) ، 1993 (v4.0) ، 1995 (پروژه 95 ، v4.1a) ، پروژه 98 (v8.0) ، پروژه 98 SR-1 (1999) ، Project 2000 (v9.0) ، Project 2000 SR-1 (2001)، Project 2002 (v10.0)، Project 2003 (v11.0)، Project 2007 (v12.0)، Project 2010 (v14. 0) ، Project 2013 (v15.0) و Project 2016 (v16.0).  هیچ نسخه 2 در پلت فرم ویندوز وجود ندارد. مشخصات طراحی اصلی با افزودن قابلیت های کلان افزوده شد و کارهای اضافی لازم برای پشتیبانی از یک زبان کلان باعث توسعه برنامه توسعه به اوایل سال 1992 شد (نسخه 3).

    بودجه بر اساس کار واگذاری و میزان منابع ایجاد می شود. با توجه به اینکه منابع به وظایف و کارهای مربوط به واگذاری محاسبه می شوند ، برنامه هزینه را برابر با نرخ کار برابر با نرخ محاسبه می کند ، که تا سطح کار و سپس به هر خلاصه کاری و بالاخره با سطح پروژه می رسد. تعریف منابع (مردم ، تجهیزات و مواد) را می توان بین پروژه ها با استفاده از یک منبع منابع مشترک به اشتراک گذاشت. هر منبع می تواند تقویم خود را داشته باشد ، که مشخص می کند چه روزی و تغییر منبع در دسترس است. نرخ منابع برای محاسبه هزینه های تخصیص منابع که در سطح منابع جمع شده و خلاصه می شوند ، استفاده می شود. هر برنامه را می توان در برنامه های مختلف به وظایف مختلف اختصاص داد و به هر وظیفه می توان منابع متعددی اختصاص داد و برنامه کار بر اساس در دسترس بودن منبع مطابق با تقویم های منبع کار را برنامه ریزی می کند. کلیه منابع را می توان بدون محدودیت در برچسب تعریف کرد. بنابراین ، نمی تواند تعیین کند که چه مقدار محصول نهایی با مقدار مشخصی از مواد اولیه قابل تولید است. این باعث می شود پروژه مایکروسافت برای حل مشکلات مواد موجود در تولید محدود نباشد. برای مدیریت یک مرکز پیچیده که کالاهای فیزیکی تولید می کند ، نرم افزار اضافی لازم است.

    برنامه برنامه های حساس مسیر ایجاد می کند ، و متدولوژی زنجیره بحرانی و رویدادهای زنجیره ای رویدادهای افزودنی شخص ثالث نیز موجود است. برنامه ها را می توان در سطح منابع قرار داد و زنجیره ها در نمودار گانت مشاهده می شوند. علاوه بر این ، Microsoft Project می تواند کلاسهای مختلف کاربران را تشخیص دهد. این کلاس های مختلف کاربران می توانند سطح دسترسی متفاوتی به پروژه ها ، نماها و داده های دیگر داشته باشند. اشیاء سفارشی مانند تقویم ها ، نماها ، جداول ، فیلترها و فیلدها در شرکت جهانی ذخیره می شوند که توسط همه کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

    نسخه ها
    پروژه در دو نسخه استاندارد و حرفه ای در دسترس است. هر دو نسخه به صورت گزینه های 32 یا 64bit در دسترس هستند. نسخه حرفه ای شامل تمام ویژگی های نسخه استاندارد ، به علاوه ویژگی های بیشتر مانند ابزار همکاری تیمی و امکان اتصال به Microsoft Project Server است.

    پروژه 2010
    Microsoft Project 2010 شامل رابط کاربری مسلط به عنوان نوار است.

    قابلیت همکاری
    قابلیت های Microsoft Project با معرفی Microsoft Office Project Server و Microsoft Project Web Access Web تمدید شد. سرور Project داده های پروژه را در یک پایگاه داده مبتنی بر SQL ذخیره می کند و به چندین پروژه مستقل اجازه می دهد تا به یک منبع منابع مشترک دسترسی پیدا کنند. وب دسترسی به کاربران مجاز اجازه می دهد تا از طریق اینترنت به یک بانک اطلاعاتی سرور پروژه دسترسی داشته باشند و شامل برگه زمانی ، تجزیه و تحلیل گرافیکی از حجم کار منابع و ابزارهای اداری هستند.
    برنامه ریزی کنترل شده توسط کاربر
    برنامه ریزی کنترل شده توسط کاربر گزینه های قابل انعطاف را برای توسعه و مدیریت پروژه ها ارائه می دهد.
    جدول زمانی
    نمای جدول زمانی به کاربر اجازه می دهد تا یک نمای کلی گرافیکی به سبک Visio از برنامه پروژه ایجاد کند. این نمای را می توان در PowerPoint ، Word یا هر برنامه دیگر کپی و چسباند.
    همگام سازی لیست SharePoint 2010
    بنیاد SharePoint و Project Professional Project Update وضعیت کار ممکن است برای اعضای تیم هماهنگ شود.
    کارهای غیرفعال
    به آزمایش برنامه های پروژه کمک می کند و تجزیه و تحلیل چه می کند
    نمای تیم برنامه ریز
    Team Planner جدید منابع و کار خود را با گذشت زمان نشان می دهد و به رفع مشکلات و حل مشکلات کمک می کند.
    پروژه 2013
    آنچه در Project 2013 جدید است شامل بخش گزارش های جدید ، ادغام بهتر با سایر محصولات مایکروسافت و ظاهر موارد رابط کاربر:

    گزارش ها
    یک بخش گزارش برای گزارش های از پیش نصب شده به روبان اضافه می شود. پروژه 2013 شامل گزارش های گرافیکی است به طوری که شما می توانید بدون نیاز به صادرات داده ها به برنامه دیگری ، گزارش های گرافیکی ایجاد کرده و کلیپارت را اضافه کنید به عنوان مثال ، گزارش های Burndown کار برنامه ریزی شده ، کار کامل شده و باقی مانده کار را به عنوان خط روی نمودار نشان می دهد. Project 2013 توانایی از پیش نصب شده را برای مقایسه پروژه ها ، انجام داشبورد و صادرات به گزارش های ویژوال اضافه می کند.
    مسیر کار را ردیابی کنید
    این ویژگی به شما امکان می دهد زنجیره پیوند (یا “مسیر کار”) را برای هر کار برجسته کنید. هنگامی که روی یک کار خاص کلیک می کنید ، تمام کارهای قبلی خود را با یک رنگ نشان می دهد و همه وظایف جانشین آن در رنگ دیگری نشان داده می شود.
    اشتراک گذاری
    پروژه 2013 ویژگی های اشتراکی و ارتباطی پیشینیان خود را از چند طریق بدون ترک پروژه بهبود می بخشد. با نصب Lync ، پیمایش روی یک نام به شما امکان می دهد جلسه IM ، گپ تصویری ، ایمیل یا تماس تلفنی را شروع کنید. می توانید محتوا را در هر یک از مجموعه های Microsoft Office کپی و جای گذاری کنید. شما می توانید محتوا را با Sharepoint یا SkyDrive همگام سازی کنید تا بدون عبور از طریق پروژه به اشتراک گذاشته شود و Project Online یک وب وب مدیریت آنلاین پروژه را ارائه می دهد که کلیه قابلیت های Project 2013 را دارد و از هر وسیله وب فعال شده قابل دسترسی است.

    پروژه 2016
    Project 2016 بخش جدیدی از گزارشات را اضافه می کند ، سازگاری معکوس با Project Server 2013 ، ادغام بهتر با سایر محصولات مایکروسافت و ظاهر بهتر موارد رابط کاربر:

    جدول زمانی
    به کاربر اجازه می دهد تا بازدیدها را با چندین نوار جدول زمانی و محدوده تاریخ سفارشی در یک نمای واحد ، سفارشی کند.
    موافقت نامه های منابع
    ویژگی هایی را برای هماهنگی برنامه ریزی منابع بین مدیر پروژه و مدیر منابع ارائه می دهد.
    تم سبک دفتر 2016 و راهنما
    با استفاده از پرس و جو جدید Office “به من بگویید چه کاری می خواهید انجام دهید”.
    سازگاری معکوس با Microsoft Project Server 2013
    انتقال شرکتها از یک نسخه به نسخه دیگر ممکن است با امکان تعامل این محصول با نسخه قبلی سرور کاهش یابد.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *