شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه لینگو Lingo

انجام پروژه لینگو – انجام پروژه Lingo – انجام مدل سازی با نرم افزار Lingo –  انجام پروژه با نرم افزار لینگو – انجام مدل سازی با نرم افزار لینگو – انجام پروژه با نرم افزار Lingo


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار ALingo خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار ALingo خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار ALingo  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Lingo خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه لینگو Lingo

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی لینگو Lingo را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    Lingo یک زبان برنامه نویسی شی گرا و شی گرا (OO) است که توسط جان اچ تامسون برای استفاده در Adobe Director (مدیر Macromedia سابق) توسعه یافته است. Lingo برای توسعه نرم افزارهای کاربردی دسک تاپ ، کیوسک های تعاملی ، CD-ROM و محتوای Adobe Shockwave استفاده می شود.

    Lingo زبان اصلی برنامه نویسی در پلت فرم Adobe Shockwave است که طی دهه 1990 بر بازار محصولات چندرسانه ای تعاملی تسلط داشت.  در طول دهه 1990 بازی های مختلف ماجراجویی گرافیکی با Lingo ساخته شد ، از جمله The Journeyman Project ، Total Distortion ، Mia’s Language Adventure ، Mia’s Science Adventure و سری Didi & Ditto. صدها بازی ویدئویی آنلاین رایگان با استفاده از Lingo تولید و در وب سایت هایی مانند Miniclip و Shockwave.com منتشر شد.

    از Lingo می توان برای ایجاد رابط های کاربری ، دستکاری گرافیک شطرنجی ، گرافیک برداری و گرافیک سه بعدی رایانه و سایر کارهای پردازش داده استفاده کرد.  Lingo از نحو تخصصی برای پردازش تصویر و دستکاری شی 3D سه بعدی پشتیبانی می کند.  مش های سه بعدی همچنین می توانند با استفاده از لینگو در پرواز ایجاد شوند.

    لینگو در سال 1989 توسط جان اچ تامپسون در MacroMind اختراع شد و اولین بار با کارگردان 2.2 منتشر شد. جف تانر Lingo را برای Director 2.2 و 3.0 توسعه داده و آزمایش کرده ، XObjects سفارشی را برای تولید کنندگان دستگاه های رسانه ای مختلف ایجاد کرده است ، نمونه های افزونه زبان را با استفاده از XFactory از جمله رابط برنامه نویسی برنامه XFactory (API) ایجاد کرده و آموزش های اولیه را در مورد نحوه استفاده از Lingo نوشت. دیو شیلدز Lingo مبتنی بر شی را برای مدیر 3.13 و 4.0 آزمایش و مستند کرد. او اسکریپت های ساخت را برای ایجاد نسخه های هفتگی برای آزمایش اجرا کرد ، Macromedia KnowledgeBase را ایجاد کرد ، نمونه هایی از نحوه نوشتن پلاگین های Lingo XTRA را به زبان C ++ ایجاد کرد و دیسک های Golden Master Macromedia Director را که به دستگاه نسخه برداری ارسال شد ، جمع کرد.

    Lingo به سرعت توسط جامعه چند رسانه ای در حال رشد در طی دهه 1990 و محصول محبوب محبوب Director به تصویب رسید. در ابتدا ، حدود 90٪ از کاربران فقط از 10٪ از ویژگیهای Lingo استفاده می کردند. در وهله اول توسط نویسندگان چندرسانه ای آموزش ها و ارائه ها به کادر می روند. با این حال ، 10٪ از کاربران سازندگان بازی بودند که بیشتر به 90٪ توانایی های دیگر از جمله پسوند عملکرد خود با ایجاد XFactories / XObjects خود علاقه بیشتری نشان دادند. پروژه Journeyman نمونه بارز این امر است.

    Lingo در Adobe Director تعبیه شده است و می تواند به عنوان اسکریپت روی اشیا or یا جدول زمانی اضافه شود. Lingo یک زبان برنامه نویسی شی گرا (OOP) است و از نحو کلامی مانند Smalltalk ، نحو OO dot و وراثت پشتیبانی می کند.

    نحو فعل
    هنگامی که Lingo ایجاد شد ، یک نحو پر حرف برای شبیه سازی زبان گفتاری طراحی شد ، بنابراین برای کاربران جدید آسان خواهد بود. کاربران می توانند جملاتی مانند HyperTalk مانند:

     if sprite 5 is visible then go to the frame

    در رفتن به دستورات ، “به” اختیاری است ، و بر خلاف سایر زبانهای برنامه نویسی ، فریم های مرجع دستورات را در امتیاز مدیر قرار دهید ، نه خطوط کد خاص.

    لینگو همچنین در ابتدا با تولید شی از طریق مفهومی به نام کارخانه ، که منجر به گسترش زبان از طریق کارخانه های خارجی (XFactories) یا XObjects می شود ، بسیار قوی بود. برای نسخه 3.13 و نسخه های بعدی ، قابلیت توسعه از طریق نوع دیگری از پلاگین به نام XTRA ، بر اساس مدل اجزا Microsoft مایکروسافت (COM) رخ داده است.

    نحو نقطه ای
    اگرچه هنوز می توان از نحو پر حرف استفاده کرد ، اما نسخه فعلی این زبان از نحو OO dot کاملاً پشتیبانی می کند ، به طوری که کد بیشتر شبیه زبان های برنامه نویسی استاندارد مانند JavaScript یا C ++ است.

    معادل آن در سبک جدید برنامه نویسی عبارت است از:

    if sprite(5).visible then _movie.go(_movie.frame)

    این قالب از عناصر مدل Director Object استفاده می کند که در Director MX 2004 معرفی شده است. نحو موجود در نسخه های قبلی به شرح زیر است:

    if sprite(5).visible then go the frame

    فیلمنامه
    4 نوع اسکریپت Lingo در Director وجود دارد که هرکدام هدف خاصی دارند. هر نوع اسکریپت ممکن است به انواع خاصی از اشیا compatible سازگار اضافه شود.

    اسکریپت های Cast فقط با عضو آنها کار می کنند ، نمی توان از همه رویدادها با آنها استفاده کرد.
    اسکریپت های رفتار به یک روح متصل می شوند یا در یک قاب قرار می گیرند. از رفتارهای دندانه دار اغلب برای کنترل خصوصیات و حرکت روحانی استفاده می شود. از رفتارهای قاب می توان برای ایجاد مکث یا تأخیر در یک قاب خاص در امتیاز استفاده کرد. رفتارها برنامه نویسی را به روش شی گرا آسان می کنند ، زیرا مستقیماً می توانید رابطه بین برنامه نویسی و موردی را که به آن پیوست شده اند مشاهده کنید. آنها همچنین می توانند دیگر روح ها را کنترل کرده یا با آنها ارتباط برقرار کنند و آنها را به یک جسم واقعی تبدیل کنند.
    فیلمنامه ها به sprites پیوست نمی شوند و نمی توانند به عنوان Object نمونه شوند. آنها در طول برنامه (فیلم) در دسترس هستند و به ویژه برای نگه داشتن کنترل کننده های جهانی و مقداردهی اولیه متغیرهای جهانی در شروع یا انتهای فیلم بسیار مفید هستند.
    اسکریپت های والدین برای تولد (ایجاد نمونه هایی از) یک شی در یک متغیر با استفاده از دستور جدید استفاده می شوند. این اشیا can می توانند sprites و سایر رسانه ها را از راه دور کنترل کنند ، بدون اینکه به هر sprite متصل شوند ، ممکن است برای کنترل داده ها یا سایر موارد غیر نمایش داده شده استفاده شوند و برای روال های بازگشتی مانند مسیر یابی مفید هستند. از اسکریپت والدین می توان در هر زمان برای ایجاد یا از بین بردن یک شی استفاده کرد ، آنها را از محدوده نمره ای که یک رفتار محدود به آن است ، آزاد کرد.
    رفتار و اسکریپت های والدین برنامه نویسی شی گرا را تشویق می کنند. فیلمنامه های فیلم OOP گرا نیستند. با این حال ، هنوز هم می توان از آنها برای تهیه کنترل کننده های جعبه سیاه استفاده کرد ، جایی که اشیا other دیگر می توانند داده های خام را وارد کرده و پاسخ ها را بدون دانستن عملکرد داخلی جعبه دریافت کنند. با استفاده از نقاط قوت و سهولت استفاده از روش برنامه نویسی Director ، با مزایای OOP یک محیط برنامه نویسی قدرتمند و سریع ایجاد می کند.

    وراثت
    لینگو از ارث شی توسط یک سیستم کمی خاص پشتیبانی می کند: یک اسکریپت می تواند خاصیت اجداد داشته باشد که به شی object دیگری ارجاع می دهد (معمولاً به یک اسکریپت نیز گفته می شود ، اگرچه اشیا other دیگر مانند اعضای بازیگران نیز می توانند اجداد باشند). خصوصیات و روشهای جد توسط والدین به ارث می رسد. خطوط رفتاری نیز نوعی نیاکان روحانی است که به آنها متصل هستند ، زیرا با مراجعه به خود روحانی می توان به خصوصیات و روشهای رفتار دسترسی داشت. در این حالت ، نوعی ارث چندگانه است ، زیرا ممکن است یک روحانی رفتارهای مختلفی داشته باشد.

    XObjects
    Lingo 3.0 همچنین از طریق کارخانه های خارجی (XFactories) یا XObjects (بعداً با Lingo Xtras جایگزین شد) ، که پسوندهای برنامه ای را به Director ارائه می داد ، قابل توسعه بود. به عنوان مثال ، کنترل دستگاه های رسانه خارجی مانند CD-ROM و پخش کننده های فیلم نوار از طریق Macintosh SerialPort. XObject API به طور آشکار در دسترس توسعه دهندگان و تولیدکنندگان دستگاه های رسانه ای بود که به محبوبیت و قابلیت استفاده از Lingo افزود. Macromind در موقعیت دهی XIbject API به عنوان استاندارد برای همکاری دستگاه های رسانه خارجی از طریق Lingo بسیار فعال بود. و علاقه آن به عنوان یک استاندارد از طریق یک گروه موقت به نام انجمن چندرسانه ای به مشارکت زیادی از شرکت های رسانه ای برجسته و در حال رشد دست یافت.

    Xtras

    با شروع نسخه 4.0 Director ، Lingo از طریق یک کلاس جدید جدید پلاگین خارجی به نام Xtras قابل توسعه بود. Xtras در ++ C با استفاده از مدل اجزا مایکروسافت (COM) توسعه داده شد. استاندارد سازی با COM به توسعه دهندگان برای ایجاد بازار برای چنین افزونه هایی کمک کرد.

    تصویربرداری از لینگو
    تصویربرداری Lingo با Director 8.0 معرفی شد و به توسعه دهندگان اجازه نوشتن دستورات دستکاری تصویر با عملکرد بالا را با استفاده از یک نحو ساده داد. برخی از شباهت ها با عملکردهای برنامه های تصویری (مانند فتوشاپ) وجود دارد که ایجاد جلوه های تصویری پویا و مبتنی بر کد را آسان می کند. همچنین دستکاری تصویر با کلاس BitmapData به ActionScript 3.0 اضافه شد. از آنجا که این شامل دستورات پیچیده تر است ، همچنین مدیر به روز شد تا امکان تبدیل بین شی BitmapData و اشیا Image تصویر خاص آن را فراهم کند.

    سه بعدی
    کارگردان 8.5 یک موتور سه بعدی DirectX را معرفی کرد که می تواند با Lingo نوشته شود. Lingo به طور اساسی برای پشتیبانی از اشیا 3D جدید 3D به روز شد و اکنون شامل یک مجموعه کامل از دستورات 3D است. همچنین Xtra ایجاد شد تا بتواند از موتور Havok 3D Physics و بعداً از موتور AGEIA PhysX در Director 11 استفاده کند.

    این زبانهای دیگر شاید به خوبی زبان ماکرومدیا شناخته نشده باشند. با این حال ، یک ناهنجاری قانونی در انگلستان باقی مانده است که علامت تجاری کلمه “Lingo” توسط Linn Smart Computing برگزار می شود.

    زبانی به نام Lingo برای توسعه نرم افزار تحت ویندوز منتشر شد. این نسخه به عنوان یک زبان برنامه نویسی سطح بالا سازگار طراحی شده است.
    یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر Smalltalk برای پردازنده Rekursiv ساخته شده توسط Linn Smart Computing در اسکاتلند ، انگلستان ساخته شده است. این زبان لینگو  نامگذاری شد و از آن جهت قابل توجه است که سازندگان آن با موفقیت یک علامت تجاری در انگلستان به دست آوردند.
    LINGO همچنین یک زبان برنامه نویسی برای حل مشکلات بهینه سازی خطی ، غیرخطی و صحیح است که برای اولین بار در سال 1988 توسط LINDO Systems Inc توسعه یافت. این زبان هنوز در دست تولید است.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *