شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه لایبرکد LibreCAD

انجام پروژه لایبرکد – انجام پروژه LibreCAD – انجام مدل سازی با نرم افزار LibreCAD –  انجام پروژه با نرم افزار لایبرکد – انجام مدل سازی با نرم افزار لایبرکد – انجام پروژه با نرم افزار LibreCAD


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار LibreCAD خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار LibreCAD خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار LibreCAD  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های LibreCAD خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه لایبرکد LibreCAD

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی لایبرکد LibreCAD را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



LibreCAD یک برنامه طراحی رایانه ای (CAD) به کمک رایانه برای طراحی 2D است. این سیستم عامل روی سیستم عامل های لینوکس ، macOS ، یونیکس و ویندوز کار می کند.

LibreCAD به عنوان چنگال نسخه QCAD Community Edition توسعه داده شد. رابط کاربری گرافیکی LibreCAD مبتنی بر کتابخانه های Qt5 است ، بنابراین به همان روش بر روی چندین سیستم عامل اجرا می شود.

بسیاری از مفاهیم رابط و دسته ، مشابه AutoCAD هستند و استفاده از آن را برای کاربران با تجربه این نوع برنامه CAD تجاری آسان تر می کنند.

LibreCAD از فرمت پرونده AutoCAD DXF داخلی برای وارد کردن و ذخیره کردن فایل ها و همچنین امکان صادرات به بسیاری از قالب های پرونده دیگر استفاده می کند.

از آنجا که کتابخانه GNU LibreDWG تحت GPLv3 منتشر می شود ، نمی تواند توسط LibreCAD با مجوز GPLv2 (و FreeCAD)  استفاده شود زیرا مجوزهای آنها ناسازگار است.  همچنین یک درخواست به FSF ارسال شد تا GNU LibreDWG را به عنوان GPLv2 ببخشید ، که رد شد.  این بحث با نوشتن کتابخانه جدید دارای مجوز GPLv2 به نام libdxfrw ،  با پشتیبانی کاملتر DWG برطرف شده است.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *