شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه سیرکویت میکر circuit maker

انجام پروژه سیرکویت میکر – انجام پروژه circuit maker – انجام مدل سازی با نرم افزار circuit maker –  انجام پروژه با نرم افزار سیرکویت میکر – انجام مدل سازی با نرم افزار سیرکویت میکر – انجام پروژه با نرم افزار circuit maker


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار circuit maker خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار circuit maker خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار circuit maker  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های circuit maker خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

Circuit Maker 2000

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی سیرکویت میکر circuit maker را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



CircuitMaker نرم افزار اتوماسیون طراحی الکترونیکی برای طراحی صفحه های مدار چاپی است که در جامعه سرگرمی ، هکر و سازنده هدف قرار گرفته است. CircuitMaker به صورت نرم افزار رایگان در دسترس است و سخت افزار طراحی شده با آن ممکن است برای تجاری و غیر تجاری استفاده شود. بدون محدودیت.  این نسخه در حال حاضر به صورت نسخه 1.3 توسط Altium Limited با اولین نسخه غیر بتا در تاریخ 17 ژانویه 2016 قابل دسترسی است.

MicroCode CircuitMaker
CircuitMaker ، TraxMaker و SimCode ابتدا از سال 1988 توسط MicroCode Engineering، Inc توسط مبتنی بر Orem توسعه داده شدند. CircuitMaker 5 برای ویندوز 3.1 ، 9x و NT در سال 1997 در دسترس قرار گرفت ،  CircuitMaker 6 ، CircuitMaker PRO ، TraxMaker 3 و TraxMaker PRO در 1998.

Protel CircuitMaker
توسعه دهنده نرم افزار اتوماسیون طراحی الکترونیکی (EDA) Protel ، CircuitMaker 2000 را به عنوان یک ابزار ضبط شماتیک ، به همراه TraxMaker به عنوان همتای طرح بندی PCB ، به عنوان یک راه حل قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه برای نیازهای مدار مدار ، به بازار عرضه کرد.  سهولت استفاده از آن و هزینه نسبتاً کم آن ، به سرعت محبوبیت آن را در بین دانشجویان به دست آورد ، و مجموعه نرم افزارها معمولاً برای آموزش طراحی مدار مدار به دانشجویان مهندسی دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گرفتند.  در دسترس بودن گسترده ی افزونه ها و کتابخانه های مؤلفه ، سرعت بخشیدن به آن را تسریع کرده است ، و جامعه جهانی را به سرعت گردآوری کرد. هنگامی که Protel در اوایل دهه 2000 به Altium Limited تغییر نام داد ، تلاشهای مهندسی به سمت توسعه DXP 2004 هدایت شدند ،  و CircuitMaker 2000 سرانجام متوقف شد. CircuitMaker 2000 به دلیل موقعیت جدید خود به عنوان سیستم عامل رهاشده ، در بین کاربران سرگرمی و دانشجویان محبوب شد. این محبوبیت توسط Altium مشاهده شده است ، و موفق ترین ویژگی های CircuitMaker 2000 از آن زمان در DXP 2004 ادغام شده و بعداً در Altium Designer گنجانیده شده اند.

Altium CircuitMaker

سخت افزار منبع باز و تخته های توسعه ای با کاربرد آسان مانند Arduino و Raspberry Pi باعث افزایش علاقه جامعه به الکترونیک به ویژه در fablabs ، فضای هکرها و فضای تولید کنندگان شده اند. فروشندگان برجسته نرم افزار EDA به طور سنتی فاقد نسخه های رایگان هستند و مجوزهای حرفه ای برای آماتورها غیر قابل استفاده هستند. این منجر به نرخ دزدی دریایی بالا برای بسته های نرم افزاری حرفه ای یا کاربران چسبیده به نرم افزار منسوخ شده از جمله CircuitMaker 2000 شد. چندین ابتکار مانند EAGLE سعی کرده اند این خلا را پر کنند و نسخه های محدودی از ابزارهای نیمه حرفه ای EDA را منتشر کردند. ظهور KiCad بازار را به هم ریخت. این فشار سرانجام انگیزه Altium را برای انتشار نسخه ساده و کاربر پسندتر بسته نرم افزاری حرفه ای EDA و محصول پرچمدار خود ، Altium Designer ، در پروژه های مدار کمتری پیچید. این به اوج تولد دوباره CircuitMaker به عنوان نرم افزار ضبط شماتیک و طراحی PCB رسید.

علیرغم شباهت در نامگذاری ، CircuitMaker فعلی با مشخصات و رابط کاربری گرافیکی کاربر متفاوت از CircuitMaker 2000 است: ماژول شبیه سازی SPICE حذف شده است. سیستم کتابخانه بازسازی شده است. و کنترل ها از منوهای کلاسیک به یک رابط روبان مدرن تر و جذاب تر تغییر کردند.

ادغام با Upverter
در 14 مه 2018 ، Altium اعلام کرد که قصد دارد CircuitMaker و Upverter را در یک پلت فرم طراحی مجزا و رایگان استفاده کند.  با این حال ، در یک پست وبلاگ در تاریخ 11 مه 2019 ، Altium COO Ted Pawela اظهار داشت که برنامه ها تکامل یافته اند ، و محصولات جداگانه با ویژگی های قابلیت همکاری برای پرونده های طراحی باقی خواهند ماند.

CircuitMaker با استفاده از همان موتور طراحی طراح Altium ، ضبط شماتیک و طراحی PCB را پیاده سازی می کند و یک تجربه کاربری تقریبا یکسان را ارائه می دهد. ویرایشگر شماتیک شامل قرار دادن قطعات اصلی و طراحی مدار و همچنین طراحی چند کانال پیشرفته و نقشه های سلسله مراتبی است. کلیه برنامه ها در سرور Altium بارگذاری می شود و توسط هر شخص با یک حساب CircuitMaker قابل مشاهده است و استفاده مجدد از طراحی را تحریک می کند. CircuitMaker از ادغام با موتور جستجوی Octopart  پشتیبانی می کند و در صورت اتصال مدل های شماتیک به آنها ، امکان قرار دادن درگ و رها کردن قطعات از نتایج جستجو Octopart را فراهم می کند. کاربران می توانند نمادهای شماتیک از دست رفته را بسازند و آنها را به سرور موسوم به Community Vault متعهد سازند و آنها را در دسترس سایر کاربران قرار دهند.  بانک اطلاعاتی که به طور مداوم در حال رشد است ، نیاز به یک نماد شماتیک سفارشی یا طراحی ردپای را برای قطعات معمولی از بین می برد و باعث افزایش دوستی کاربر برای مبتدیان می شود.

ویرایش همزمان در نسخه 1.3  اضافه شده است ، که به چندین کاربر امکان می دهد همزمان با یک سند شماتیک یا PCB همکاری کنند و افکار خود را از طریق یک سیستم کامنت و حاشیه نویسی یکپارچه انجام دهند.

انتقال شماتیک به PCB یک فرایند ساده در CircuitMaker است زیرا ردپاهای PCB بطور خودکار به هر مؤلفه ای در شماتیک که از کتابخانه Octopart انتخاب شده است وصل می شود. ردپاهای PCB ممکن است از مدلهای سه بعدی ساده یا مدلهای پیچیده STEP که به آنها متصل است ، امکان ضبط 3D از PCB در زمان واقعی را می دهد. CircuitMaker از پیکربندی قانون طراحی و چک کردن قانون طراحی زمان واقعی پشتیبانی می کند. برخی از ویژگی های پیشرفته ، از جمله مسیریابی جفت دیفرانسیل ، تنظیم طول تعاملی  ، و مدیریت ریختن چند ضلعی نیز موجود است. پرونده های تولید را می توان مستقیم صادر کرد ، اگرچه برای مشاهده صادرات باید از یک بیننده خارجی Gerber استفاده شود. کل PCB همچنین می تواند به عنوان یک مدل 3D STEP برای استفاده بیشتر در نرم افزار مکانیکی 3D CAD صادر شود.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *