شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه دیگسایلنت Digsilent

انجام پروژه دیگسایلنت – انجام پروژه Digsilent – انجام مدل سازی با نرم افزار Digsilent –  انجام پروژه با نرم افزار دیگسایلنت – انجام مدل سازی با نرم افزار دیگسایلنت – انجام پروژه با نرم افزار Digsilent


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Digsilent خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Digsilent خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Digsilent  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Digsilent خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه دیگسایلنت Digsilent

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی دیگسایلنت Digsilent را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



نرم افزار مهندسی برق نرم افزاری است که برای ایجاد مدل ها ، آنالیز یا محاسبه طراحی ایستگاه های برق ، خطوط انتقال برق ، برج های انتقال ، شبکه های برقی ، سیستم های زمینی و صاعقه [روشن سازی مورد نیاز] و سایر موارد استفاده می شود. این یک نوع نرم افزار کاربردی است که برای مشکلات مهندسی برق استفاده می شود و به عبارات ریاضی تبدیل می شوند.

اولین نرم افزار مهندسی برق در اواخر دهه 60 ایجاد شد. اولین نرم افزار برای نظارت بر نیروگاه ها ایجاد شد. در دهه های بعدی فناوری های مهندسی نیرو و کامپیوتر بسیار سریع توسعه می یابند. این نرم افزار ایجاد شده است و داده های نیروگاه ها را جمع آوری می کند. یکی از اولین زبان های رایانه ای که در گیاهان هسته ای و در نیروگاه های حرارتی مورد استفاده قرار گرفت C (زبان برنامه نویسی) بود. در سال های بعدی از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده شد تا الگوریتم ها و برنامه های نرم افزاری ایجاد شود. در نیروگاه های هسته ای فرانسه یکی از رایج ترین زبان های رایانه ای پایتون است. در اواخر دهه 80 اولین برنامه ها و سیستم عامل ها برای مدل سازی نیروی الکتریکی توسعه یافت.

نرم افزار تجزیه و تحلیل نیروگاه ها

بعد از سال 2000 شروع به توسعه برنامه نویسی تحلیلی سریع و مدل سازی سه بعدی کرد. محصولات نرم افزاری برای طراحی نیروگاه ها و عناصر و اتصالات آنها ایجاد می شوند. برنامه ها مبتنی بر الگوریتم های ریاضی و محاسبات است.  نرم افزارهای قدرت به عنوان ETAP ، CYME ، DINIS ، IPSA ، PSS / E و DIgSILENT از پیشگامان نرم افزار مهندسی انرژی دسته هستند. بیشتر این محصول از MARKAL ، ESME و سایر روش های مدل سازی استفاده کرده است. خطوط انتقال مطابق با حداقل الزامات تعیین شده در SQSS (امنیت و کیفیت تهیه استاندارد) طراحی می شوند. این مورد همچنین در مورد سایر عناصر سیستمهای قدرت اعمال می شود. در دنیای نرم افزار ، بسیاری از محصولات نرم افزاری CAD برای طراحی الکتریکی 2D و 3D ساخته شده اند.

نرم افزار کنترل کننده انرژی تجدید پذیر
کنترل کننده های انرژی تجدید پذیر از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کردند. کنترلرهای دیجیتالی انواع مختلفی دارند: ADC ، DAC ، 4 بیتی ، 8 بیتی ، 16 بیتی و بسیاری دیگر. کنترل کننده ها بیشتر اوقات تا به امروز با زبان های رایانه ای مانند: C ، C ++ ، Java و دیگران برنامه ریزی شده اند.

نرم افزار حفاظت از مهندسی برق
نوع دیگر نرم افزار یکی برای شبیه سازی سیستم های امنیتی سیستم های قدرت و نیروگاه ها است. چنین نرم افزاری با فعال سازی انواع مختلف محافظت ، از ترانسفورماتورها ، خطوط برق و سایر مؤلفه ها محافظت می کند. نمودار مشخصات مختلف محافظت. برای همه مؤلفه های سیستم مهندسی نیرو مدل های ریاضی تعیین شده است. این وظیفه است که کاربر بتواند چه نوع محافظتی را برای قرار دادن اشیاء انرژی انتخاب کند. همچنین هنگامی که به اشیاء مهندسی نیرو وصل شده اند ، حمایت ها نیز از لحاظ ریاضی مدل می شوند. پارامترهای اورژانس تنظیم شده و بر اساس مدل ریاضی ، تمام محاسبات برای به دست آوردن نمودارها و نتایج خروجی انجام می شود.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *