شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه جی پی اس اس GPSS

انجام پروژه جی پی اس اس – انجام پروژه GPSS – انجام مدل سازی با نرم افزار GPSS –  انجام پروژه با نرم افزار جی پی اس اس – انجام مدل سازی با نرم افزار جی پی اس اس – انجام پروژه با نرم افزار GPSS


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار GPSS خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار GPSS خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار GPSS  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های GPSS خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه جی پی اس اس GPSS

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی جی پی اس اس GPSS را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    General Purpose Simulation System (GPSS) یک زبان برنامه نویسی برای اهداف عمومی شبیه سازی زمان گسسته است ، جایی که ساعت شبیه سازی در مراحل گسسته پیشرفت می کند. با ورود معاملات به سیستم ، یک سیستم مدل سازی می شود و از یک سرویس (با بلوک نشان داده می شود) به سرویس دیگر منتقل می شود. در درجه اول به عنوان یک زبان شبیه سازی جریان فرآیند استفاده می شود ؛  این خصوصاً برای مشکلاتی مانند کارخانه مناسب است.

    GPSS در اوایل دهه 1960 توسط جفری گوردون از IBM ساخته شد. وی نام آن را سیستم شبیه سازی قابل برنامه ریزی گوردون گذاشت. وقتی IBM تصمیم گرفت آن را به عنوان محصول عرضه کند ، این نام تغییر کرد.

    بخش “هدف عمومی” از نام جدید ایجاد استاندارد در شبیه سازی صف انتظار بود.

    نسخه اصلی مربوط به سیستم های اصلی 7044 و ​​7090 IBM بود. پس از آن ، نسخه هایی برای IBM 360 ،  Univac 1108 و CDC منتشر شد.

    با گذشت زمان ، سایر پیاده سازی ها ، به زبانهای دیگر و با هدف اندازه گیری سیستم های مختلف ، توسعه یافتند ، از جمله DEC’s VAX ، یک نسخه ویژه APL برای سیستم های بزرگ Univac ،  و Macintosh ، و غیره.

    JGPSS
    JGPSS (سامانه شبیه سازی اهداف عمومی جاوا) ابزاری مبتنی بر جاوا است که برای آموزش زبان شبیه سازی GPSS ساخته شده است.

    GPSS شبیه ساختار LEGO است که در آن بلوکها توسط مدل ساز برای عملکردهای خاص برای تقلید از یک سیستم خاص انتخاب می شوند.

    این زبان نه برنامه نویسی رویه ای ، شی گرا و کاربردی است. جهان با موجوداتی که از طریق مدل حرکت می کنند شبیه سازی می شود.  تصور می شود که این موجودیت ها ، تراکنش ها ، از بلوک به بلاک حرکت می کنند ، جایی که یک بلوک یک خط کد است و اقدامات واحدی را نشان می دهد که بر خود معامله یا سایر نهادها تأثیر می گذارد.

    بلوک ها می توانند تسهیلات گرا باشند (مانند ماشین های موجود در مغازه های کار) یا معاملات محور (مانند بخشهایی از کار ، سیگنالهای موجود در اجزای الکترونیکی یا اسناد در یک روش بوروکراتیک). GPSS به طور خودکار آماری را که در پایان شبیه سازی به عنوان گزارش استاندارد به صورت ثابت به ارمغان می آورد ، پیگیری می کند. GPSS یکی از قدیمی ترین نامزدهای زبان برای اولین رویکرد شی گرا است زیرا در حالی که معاملات واقعاً نمونه هایی از اشیا model مدل هستند ، بلوک ها در مفهوم مدرن OOP روش هایی هستند.

    نهادها را می توان به طور گسترده در منابع ، نهادهای محاسباتی و نهادهای آماری طبقه بندی کرد. منابعی مانند تأسیسات و انبارها منابع محدودی را نشان می دهند. نهادهای محاسباتی مانند Ampervariables (متغیرها) ، توابع و مولدهای تصادفی برای نشان دادن وضعیت معاملات یا عناصر محیط آنها استفاده می شود. نهادهای آماری مانند صف یا جدول (هیستوگرام) اطلاعات آماری مورد علاقه خود را جمع آوری می کنند.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *