شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ای تپ ETAP

انجام پروژه ای تپ – انجام پروژه ETAP – انجام مدل سازی با نرم افزار ETAP –  انجام پروژه با نرم افزار ای تپ – انجام مدل سازی با نرم افزار ای تپ – انجام پروژه با نرم افزار ETAP


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار ETAP خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار ETAP خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار ETAP  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های ETAP خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

ETAP

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ای تپ ETAP را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



برنامه آنالایزر گذر الکتریکی (ETAP) یک ابزار نرم افزاری مدل سازی و شبیه سازی شبکه الکتریکی است  که توسط مهندسان سیستم های قدرت برای ایجاد یک “دوقلو دیجیتال برقی” و تجزیه و تحلیل پویایی سیستم برق ، گذرا و حفاظت استفاده می شود.

دکتر فرخ شکوه بنیانگذار و مدیر عامل فعلی ETAP است در حالی که دکتر شکوه در شرکت Fluor کار می کرد  وی در انتخاب نرم افزار مهندسی برق ساخته شده است.در درک عدم وجود نرم افزار جامع ، کارآمد و هوشمند سیستم تجزیه و تحلیل قدرت ، چشم انداز برنامه آنالایزر انتقال برق (ETAP) متولد شد. دکتر Shokooh شرکت Fluor را برای توسعه ETAP ترک کرد و Operation Technology، Inc (OTI) را در سال 1986 تاسیس کرد. مقر آن در ایروین ، کالیفرنیا ، با دفاتر بین المللی در هند ، امارات متحده عربی ، KSA ، برزیل ، مکزیک ، فرانسه ، انگلیس ، مالزی و چین مستقر است.

ETAP برای استفاده در سیستم عامل MS-DOS ایجاد شده و برای آنالیز سیستم تجاری و هسته ای انرژی و عملکرد سیستم در نظر گرفته شده است. OTI 30 سال با ارائه راه حلهای جامع و گسترده بکار رفته در زمینه تولید ، انتقال ، توزیع ، ETAP را توسعه داده است. سیستم های برق ، صنعتی ، حمل و نقل و ولتاژ کم.

OTI نوآوری ها و اختراعات ثبت شده متعددی را در طول سال ها ایجاد کرده است ، از جمله اولین پلت فرم شبیه سازی پیش بینی و اتوماسیون پیش بینی شده از دوقلوهای دیجیتال ؛ اولین سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر Intel مبتنی بر پلت فرم MS-DOS در دهه 1990 ؛ اولین رابط کاربری پیشرفته و موقعیتی سیستم آگاهی برای اپراتورهای انتقال ، توزیع و تولید ؛ اولین سیستم پیشرفته ریختن بار هوشمند در اواسط دهه 2000 و اتخاذ فناوری اطلاعات بزرگ و فناوریهای پایگاه داده بدون SQL.

امروز ، OTI طراحی الکتریکی را برای بهره برداری بر روی یک پلت فرم واحد ، اتوماسیون باز ، مدیریت شبکه و راه حل های بهینه سازی در سراسر جهان ارائه می دهد.این شرکت سیستم های کنترل نظارت و جمع آوری داده ها (SCADA) ، سیستم های مدیریت انرژی (EMS) ، سیستم های مدیریت تولید (GMS) را ارائه می دهد. ، سیستم های مدیریت توزیع پیشرفته توزیع (DMS) ، سیستم های اتوماسیون پستهای (SAS) ، تجزیه و تحلیل انبارداری داده ها (مورخ) ، سیستم های مدیریت انرژی توزیع شده توزیع شده (DERMS) ، سیستم های اطلاعاتی موقعیتی و نرم افزارها و محصولات سخت افزاری انفرادی برای عملکرد سیستم های الکتریکی.

شبیه سازی سیستم قدرت نیاز به یک دوقلوی دیجیتالی الکتریکی متشکل از یک مدل شبکه سیستم قدرت دارد که شامل اتصال سیستم ، توپولوژی ، ویژگی های دستگاه برقی ، پاسخ سیستم تاریخی و داده های عملیات زمان واقعی به منظور تصمیم گیری آفلاین یا آنلاین می باشد .از نرم افزار مهندسی برق ETAP استفاده می کند. دوقلو دیجیتال برقی به منظور اینکه مهندسان برق و اپراتورها مطالعات زیر را به صورت آفلاین یا آنلاین انجام دهند:
جریان بار یا مطالعه جریان نیرو
اتصال کوتاه یا تجزیه و تحلیل خطا
هماهنگی دستگاه های محافظ ، تبعیض یا گزینش
ثبات زودگذر یا پویا.
طراحی و تجزیه و تحلیل پستها
تجزیه و تحلیل هارمونیک یا کیفیت انرژی
قابلیت اطمینان
جریان بهینه انرژی
تنظیم تنظیم کننده سیستم قدرت
قرار دادن بهینه خازن
تجزیه و تحلیل شتاب و شروع موتور
تجزیه و تحلیل پایداری ولتاژ
ارزیابی خطر فلش قوس
محاسبه امپدانس حلقه زمین
مدل سازی و شبیه سازی باتری

برنامه های نرم افزاری ETAP شامل موارد زیر است:

طراحی سیستم قدرت برای شبکه های ANSI و IEC
شبیه سازی پست فرعی منبع برق
نظارت و تحلیل فیدر
شبیه سازی قدرت توزیع فتوولتائیک
مطالعه شبکه DC
تجزیه و تحلیل گسل فاز آزاد  – وقایع متعدد در صنعت انرژی هسته ای نیاز به درک بیشتر از آنچه اتفاق می افتد در طول گسل فاز آزاد است. این رویدادهای مرحله باز در قسمت بالای ترانسفورماتورهای منبع تغذیه در خارج از کشور اتفاق افتاده و باعث از بین رفتن یك یا دو فاز شده است.
آنالیز نیروگاه دیزل
تجزیه و تحلیل نیروگاه سیکل ترکیبی
شبیه سازی سیستم ترکیبی AC / DC
طراحی و تجزیه و تحلیل توربین های بادی
هماهنگی در سیستم های راه آهن
تجزیه و تحلیل سیستم توزیع روستایی
حفاظت از توزیع توزیع شده
ارزیابی قابلیت اطمینان سیستم های انرژی تجدید پذیر
مطالعات نفوذ باد و PV

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *