شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ای ای اس EES

انجام پروژه ای ای اس – انجام پروژه EES – انجام مدل سازی با نرم افزار EES –  انجام پروژه با نرم افزار ای ای اس – انجام مدل سازی با نرم افزار ای ای اس – انجام پروژه با نرم افزار EES – انجام پروژه انجنیر اکویشن سالور – انجام پروژه Engineering Equation Solver – انجام مدل سازی با نرم افزار Engineering Equation Solver –  انجام پروژه با نرم افزار انجنیر اکویشن سالور – انجام مدل سازی با نرم افزار انجنیر اکویشن سالور – انجام پروژه با نرم افزار Engineering Equation Solver


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار EES خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار EES خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار EES  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های EES خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.



چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی انجنیر اکویشن سالور  Engineering Equation Solver را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Engineering Equation Solver (EES) یک بسته نرم افزاری تجاری است که برای حل سیستم های معادلات همزمان غیر خطی به طور همزمان مورد استفاده قرار می گیرد. این کار بسیاری از کارکردها و معادلات تخصصی مفید را برای حل ترمودینامیک و مشکلات انتقال حرارت فراهم می کند ، و آن را به یک برنامه مفید و گسترده برای مهندسان مکانیک کار در این زمینه ها تبدیل می کند. EES خواص ترمودینامیکی را ذخیره می کند ، که با استفاده از کدی که خواص را در خصوصیات ترمودینامیکی مشخص کرده است ، حل مسئله تکراری را با دست از بین می برد. EES حل تکراری را انجام می دهد ، کار خسته کننده و وقت گیر را برای دستیابی به خصوصیات ترمودینامیکی با توابع داخلی خود از بین می برد.

EES همچنین شامل جداول پارامتری است که به کاربر اجازه می دهد تعدادی متغیر را بطور همزمان مقایسه کند. از جداول پارامتری نیز می توان برای تولید توطئه استفاده کرد. EES همچنین می تواند ادغام شود ، هم به عنوان دستور در کد و هم در جداول. EES همچنین با به وجود آوردن تعدادی متغیر دیگر ، ابزارهای بهینه سازی را ارائه می دهد که یک متغیر انتخاب شده را به حداقل می رساند یا به حداکثر می رساند. جداول جستجو می تواند برای ذخیره اطلاعاتی که از طریق تماس در کد به آنها دسترسی دارید ، ایجاد شود. کد EES به کاربر اجازه می دهد معادلات را به هر ترتیب وارد کرده و یک راه حل را بدست آورد ، اما همچنین می تواند حاوی جمله های if-then باشد ، که می توانند درون یکدیگر لانه سازی کنند تا عبارات if-then-other ایجاد کند. کاربران می توانند توابع را برای استفاده در کد خود و همچنین رویه ها بنویسند ، توابع با خروجی های متعدد.

تنظیم تنظیمات برگزیده این امکان را به کاربر می دهد تا یک سیستم واحد را انتخاب کند ، معیارهای توقف از جمله تعداد تکرارها را مشخص کند و همچنین واحدهای بررسی و توصیه واحدها را از بین گزینه های دیگر فعال یا غیرفعال کند. کاربران همچنین می توانند مقادیر حدس و حد متغیر را برای کمک به فرآیند حل تکرار و مشخص کمک کنند و به EES کمک کنند تا سریع و با موفقیت یک راه حل پیدا کند.

این برنامه توسط نرم افزار F-Chart تهیه شده است ، اسپین آف تجاری از پروفسور Sanford A Klein از گروه مهندسی مکانیک دانشگاه ویسکانسین-مدیسون است.

EES به عنوان نرم افزاری متصل برای تعدادی از کتاب های درسی ترمودینامیک ، انتقال گرما و مکانیک سیال از مک گرا هیل گنجانده شده است.

این نزدیک با بسته شبیه سازی سیستم پویا TRNSYS ، توسط برخی از همان نویسندگان ادغام شده است.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *