شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ای اس آی گروپ پروکست ESI Group Procast

انجام پروژه ای اس آی گروپ پروکست – انجام پروژه ESI Group Procast – انجام مدل سازی با نرم افزار ESI Group Procast –  انجام پروژه با نرم افزار ای اس آی گروپ پروکست – انجام مدل سازی با نرم افزار ای اس آی گروپ پروکست – انجام پروژه با نرم افزار ESI Group Procast


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار ESI Group Procast خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار ESI Group Procast خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار ESI Group Procast  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های ESI Group Procast خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ای اس آی گروپ پروکست ESI Group Procast

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ای اس آی گروپ پروکست ESI Group Procast را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



ESI Group یک نرم افزار نمونه سازی مجازی را ارائه می دهد که رفتار یک محصول را هنگام آزمایش ، ساخت و استفاده در زندگی واقعی شبیه سازی می کند. مهندسان صنایع مختلف از نرم افزارهای خود برای ارزیابی عملکرد طرح های پیشنهادی در مراحل اولیه پروژه با هدف شناسایی و از بین بردن نقایص احتمالی طراحی استفاده می کنند.

ESI (مهندسی سیستم بین المللی) به عنوان مهندسی سیستم های بین المللی در فرانسه در سال 1973 توسط آلن دورووی به همراه سه دوره دیگر دکترا از دانشگاه کالیفرنیا برکلی تاسیس شد: ژاک دوبوسی ، ایرج فرهوماند و ابربره هاگ. این شرکت در ابتدا به عنوان یک شرکت مشاور برای صنایع دفاعی ، هوافضا و هسته ای اروپا فعالیت می کرد.

در تاریخ 30 مه 1978 ، این شرکت شبیه سازی تصادف هواپیمای جنگنده نظامی به نیروگاه هسته ای را در جلسه Verein Deutscher Ingenieure (VDI) در اشتوتگارت ارائه داد.  تولید کنندگان خودرو آلمانی پس از آن قابلیت آزمایش چندین کد شبیه سازی تصادف تجاری در حال ظهور ، از جمله نرم افزار شبیه سازی تصادف Pam-Crash را آزمایش کردند. به عنوان بخشی از این پروژه ، نسخه اولیه این نرم افزار شبیه سازی ضربه جلوی یک سازه کامل اتومبیل مسافربری ، یک مدل ماشین فولکس واگن پولو ، در برخورد با یک سد بتن سفت و سخت در سرعت 50 کیلومتر در ساعت ، در یک کامپیوتر یک شبه اجرا شد. این اولین شبیه سازی موفقیت آمیز تصادف جلوی خودرو کاملاً اتومبیل بود که تاکنون انجام شده است.  شبیه سازی عنصر محدود تعیین دقیق تغییر شکل های ساختاری را ارائه می دهد در حالی که از شبیه سازی سفت و سخت بدن در طی تغییر شکل نسبتاً بی اهمیت و مراحل پرواز آزاد از شبیه سازی استفاده می شد.

در ژوئیه سال 2000 ، این شرکت یک پیشنهاد عمومی عمومی صادر کرد که 30 میلیون یورو تولید می کرد که برای کمک به صندوق در توسعه محصول تولید می شد.  در سال 2003 این نرم افزار طراحی و شبیه سازی مهندسی به کمک رایانه (CAE) طراحی و کنترل محیط های نرم افزاری را بدست آورد.  در سال 2004 این شرکت 5 میلیون دلار در مرکز توسعه هند سرمایه گذاری کرد و قصد داشت در چند سال آینده این عملیات را به یک تیم 300 نفره افزایش دهد.  این شش محصول تجزیه و تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) از جمله CFD-ACE + ، CFD-FASTRAN ، CFD-VISCART و CFD-CADalyzer از CFD Research Corp در فوریه 2004 به دست آورد. درآمدهای نهایی کاربر CFDRC در سال 2003 حدود 6.5 میلیون دلار بود. در دسامبر سال 2008 این شرکت ارائه دهنده خدمات CFD ایالات متحده Mindware Engineering Inc. را با 70 نفر مستقر در ایالات متحده ، اروپا و هند بدست آورد.

این شرکت دارای گواهینامه ISO9001 ، با گواهینامه های Q-N100 و Q-N300 توسط آرسا شناخته شده و توسط ectlectricité de France (EDF) با سیستم SGAQ خود شناخته شده است. این مجوز “دفاع محرمانه” فرانسه را دریافت کرده و یک گواهینامه خاص از کمیساریا à l’énergie atomique (CEA – کمیسیون انرژی اتمی) به دست آورده است.

سال مالی 2008/2009 از نظر تجارت جدید ناامید کننده بود. با این حال ، نتایج مالی شرکت با وجود بحران اقتصادی ، به دلیل سرعت بالای تجدیدش ، نگه داشته شد. در ژوئیه سال 2009 ، انتشارات مالی فرانسه Boursier خاطرنشان كرد كه ارزش سهام بورس شركت بسیار پایین تر از شركتهای آمریكایی قابل مقایسه با سهام NASDAQ است.  تحلیلگر بورس ، مونیکا شنیتگر گفت که نتایج قدرتمند این شرکت برای نیمه اول سال 2010 تا حدودی به دلیل استاندارد سازی تاتا موتور در پام-تمپ ، راه حل شبیه سازی تشکیل ورق های شرکت است.  در ژوئن سال 2011 شرکت Schnitger گزارش داد که درآمدهای سه ماهه اول این شرکت نسبت به Q1 سال گذشته 9٪ افزایش داشته است و عملکرد در اروپا و آمریکا قویترین است.

آخرین سرمایه گذاری طراح سینتیا تریپ با نام Tripp’s Department Store که از نرم افزار ICIIDO ESI استفاده می شود ، به معماران ، طراحان و تولید کنندگان این امکان را می دهد تا ساخت ، تجربه و به اشتراک گذاری مدل های واقعیت مجازی تمام مقیاس و غوطه وری را در پروژه های خود داشته باشند.  ESI Group OpenCFD ، ارائه دهنده نرم افزار منبع باز را از SGI در سپتامبر 2012 به دست آورد.  ESI توافقنامه ای را با رنو در ماه مه 2013 امضا كرد كه در آن رنو از تخصص ESI در نمونه سازی مجازی برای تسریع در برنامه های توسعه محصول خود استفاده خواهد كرد.  در اکتبر 2013 ، ESI آزمایشگاههای CyDesign را به دست آورد که در ترکیب ابزارهای طراحی ساده 0D-1D با شبیه سازی پیشرفته سه بعدی تخصص دارد.

مجله مهندسی دسک تاپ شرکت Virtual Performance Solution شرکت را به عنوان انتخاب ویرایشگر آن برای ژوئیه 2010 انتخاب کرد. سردبیر بزرگ آنتونی لاک وود گفت: “Solution Performance Virtual شامل بسیاری از موارد مانند ابزارهای استاندارد طلایی مانند Pam-Crash است. اما واقعاً فراهم می کند شما یک محیط شبیه سازی یکپارچه است … شما در چندین حوزه تجزیه و تحلیل با یک مدل هسته اصلی کار می کنید – مدل های مختلف برای هر مورد بار نیست. این جریان کاری شما را ساده تر می کند ، با کاهش تعداد حلال های فردی که مجبور هستید مستقر کنید ، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. و تمام آن مدل تجارت دوباره ایجاد شده است. “

شرکت فورد موتور از ابزار عملکرد مجازی این شرکت ، نرم افزار Pam-Comfort برای پیش بینی کانتور کمربند ایمنی تحت بارگیری سرنشینان در محدوده سفر مکانیسم پشتیبانی کمری استفاده کرد. تغییر پیش بینی شده در تغییر جهت کمربند ایمنی با مقادیر اندازه گیری شده مطابقت دارد.  محققان آژانس فضایی اروپا (ESA) از نرم افزار CFD-ACE + شرکت برای شبیه سازی خنک کننده تعرق با تلاطم در جریان اصلی و فرض جریان لمینار در رسانه متخلخل استفاده کردند. قابلیت محاسبات با کارایی بالا در مدل سازی رسانه های متخلخل بسیار مهم است و ESA در بعضی محاسبات تا 48 پردازنده مورد استفاده قرار می گیرد.

این شرکت راه حلهای نرم افزاری را برای شبیه سازی ریخته گری ارائه می دهد. فراست و سالیوان سال 2006 جایزه رهبری فناوری در اروپا در شبیه سازی دیجیتال برای نمونه سازی و فرآیندهای تولید به دلیل نرم افزار ProCAST 2005 خود برای شبیه سازی ریخته گری به این شرکت رفت.  Precision Engineering ، یک شرکت ماشین سازی در لاول ، میشیگان ، با استفاده از نرم افزار شرکت Pam-Stamp 2G برای شبیه سازی فرایند رسم و شکل گیری ، هزینه امتحانات مرگ را از 18،000 دلار به 3600 دلار کاهش داد.  همچنین در زمینه شبیه سازی شکل گیری ورق فلز ، Atlas Tool از همان نرم افزار استفاده کرد تا اثرات فنر را برای استحکام بالا و فاز دو فاز برای هندسه محصول جبران کند.  در بخش هوافضا ، Vdot ، محصولی که این شرکت در سال 2008 بدست آورد ، یکی از چهار “نقطه قوت” بود که در طی ممیزی AS9100 که اخیراً در تسهیلات مجمع میشود (MAF) ناسا انجام شده بود ، یافت. MAF از Vdot برای شناسایی فرایند و پیوند با نیازهای مشتری و اسناد سازمان در ممیزی AS9100 خود استفاده کرد. جو کاستا ، مدیر اطمینان از مأموریت گفت: “… دستیابی به صدور گواهینامه AS9100 در یک سال ، با شروع از صفر زمین ، حلقه طلا بود …”

در یک بررسی از VA One ، نرم افزار شبیه سازی ویبروآکوستیک شرکت ، Desktop Engineering گفت: “VA One عناصر محدود (FE) ، عناصر مرزی (BEM) و تجزیه و تحلیل انرژی آماری (SEA) را در یک مدل واحد ترکیب می کند و می توانید. هر زمان که در مراحل طراحی خود هستید از آن استفاده کنید ، بنابراین نمونه های بدنی ، اصلاحات ساعت گذشته و یک کار بهترین حدس را به حداقل می رسانید. با VA One می توانید مدل NVH خود را در چند ساعت تنظیم کنید و نتایج خود را در چند دقیقه بدست آورید. زودتر. “

Engineering.com مرورگر محیط 3D واقعیت همهجانبه IC.IDO ESI را بررسی کرده است. نسخه ی نمایشی در یک اتاق تاریک صورت گرفت که تصویر روشن از یک مدل سه بعدی در یک دیوار در مقیاس اندازه زندگی پیش بینی می شود. خلبان نسخه ی نمایشی بررسی کننده را از طریق کارخانه و درست تا ماشین منتقل کرد. در این بررسی آمده است: “آندره [خلبان نسخه ی نمایشی] توانست ما را از طریق کارخانه و درست به سمت اتومبیل منتقل کند. او سپس ما را از طریق پله ها طی کرد که یک کارمند از طریق آن می رود تا بتواند باتری را نصب کند ، در پیچ بچرخد و نصب کند. در طول نسخه ی نمایشی ، وی به مناطق دخالت احتمالی بین طراحی ماشین مجازی و روند مونتاژ اشاره کرد. ”

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *