شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اکسلریس متریالز استودیو Accelrys Materials studio

انجام پروژه اکسلریس متریالز استودیو – انجام پروژه Accelrys Materials studio – انجام مدل سازی با نرم افزار Accelrys Materials studio –  انجام پروژه با نرم افزار اکسلریس متریالز استودیو – انجام مدل سازی با نرم افزار اکسلریس متریالز استودیو – انجام پروژه با نرم افزار Accelrys Materials studio


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Accelrys Materials studio خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Accelrys Materials studio خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Accelrys Materials studio  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Accelrys Materials studio خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اکسلریس متریالز استودیو Accelrys Materials studio

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اکسلریس متریالز استودیو Accelrys Materials studio را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Material Studio یک نرم افزار برای شبیه سازی و مدل سازی مواد است. این شرکت توسط بایوویا (قبلاً لوازم جانبی) ، که بصورت تخصصی در نرم افزارهای تحقیقاتی شیمی محاسباتی ، بیوانفورماتیک ، شمینفورماتیک ، شبیه سازی دینامیک مولکولی و مکانیک کوانتومی تهیه و توزیع شده است ، می باشد.

این نرم افزار در تحقیقات پیشرفته در مورد مواد مختلف مانند پلیمرها ، نانولوله های کربن ، کاتالیزورها ، فلزات ، سرامیک و غیره توسط دانشگاهها (به عنوان مثال ، دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی ) ، مراکز تحقیقاتی و شرکتهای پیشرفته استفاده می شود.

Material Studio یک بسته نرم افزاری مدل مشتری و سرور است که دارای سرویس های رایانه ای مبتنی بر Microsoft Windows و سرورهای Windows و Linux مبتنی بر رایانه های شخصی ، ایستگاه های کاری Linux IA-64 (از جمله Silicon Graphics (SGI) Altix) و HP XC می باشد.

تحلیلی و تبلور: بررسی ، پیش بینی و اصلاح ساختار کریستالی و رشد کریستال.
مرفولوژی
پیش بینی کننده پلیمورف
رفلکس ، رفلکس پلاس ، رفلکس QPA: برای کمک به تفسیر داده های پراش برای تعیین ساختار بلوری ، برای اعتبارسنجی نتایج آزمایش و محاسبه.
X-Cell: نمایه سازی برای داده های پراش پودری با کیفیت متوسط ​​و از منابع تابش اشعه X ، نوترون و الکترونی.
کوانتوم و کاتالیز
Adsorption Locator: برای پیدا کردن پایدارترین سایت های جذب برای مواد مختلف ، از جمله زئولیت ها ، نانولوله های کربن ، ژل سیلیکا و کربن فعال
CASTEP: برای پیش بینی خواص الکترونیکی ، نوری و ساختاری
ONETEP: برای انجام شبیه سازی های تئوری عملکردی چگالی مقیاس پذیری خطی
DMol3: روشهای مکانیکی کوانتومی برای پیش بینی خواص مواد
جذب: برای پیش بینی ویژگی های اساسی ، مانند ایزوترم جذب (یا منحنی بارگیری) و ثابت های هنری
VAMP: محاسبه با سرعت بالا انواع خواص مولکولی فیزیکی و شیمیایی ، به عنوان مثال ، برای غربالگری سریع در طول کشف مواد مخدر
QSAR ، QSAR Plus: برای شناسایی ترکیبات با خصوصیات فیزیکوشیمیایی بهینه.
پلیمرها و شبیه سازی کلاسیک: ساخت و توصیف مدل های زنجیره ای جدا شده یا پلیمرهای فله و پیش بینی خواص آنها
مجموعه کامپوننت مواد
ویژوالایزر مواد

Material Visualizer برای ساخت / وارد کردن مدل های گرافیکی از مواد استفاده می شود
ساختار دقیق توسط شبیه سازی مکانیکی کوانتومی ، نیمه تجربی یا کلاسیک تعیین می شود
خواص مختلف مورد نیاز ممکن است پیش بینی و تجزیه و تحلیل شود

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *