شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه ام اس سی اپکس MSC APEX

انجام پروژه ام اس سی اپکس – انجام پروژه MSC APEX – انجام مدل سازی با نرم افزار MSC APEX –  انجام پروژه با نرم افزار ام اس سی اپکس – انجام مدل سازی با نرم افزار ام اس سی اپکس – انجام پروژه با نرم افزار MSC APEX


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار MSC APEX خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار MSC APEX خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار MSC APEX  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های MSC APEX خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه ام اس سی اپکس MSC APEX

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی ام اس سی اپکس MSC APEX را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



MSC Software Corporation یک شرکت نرم افزاری آمریکایی است که در نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا مستقر است و در زمینه نرم افزار شبیه سازی تخصص دارد.

در فوریه سال 2017 ، این شرکت توسط شرکت فناوری سوئدی Hexagon AB با 834 میلیون دلار به دست آورد.

شركت MSC Software در سال 1963 با نام MacNeal-Schwendler Corporation (MSC) توسط دكتر ريچارد اچ. MacNeal و رابرت شوندلر تشكيل شد. این شرکت اولین نرم افزار تحلیل ساختاری خود را با نام SADSAM (آنالیز ساختاری توسط شبیه سازی دیجیتال روشهای آنالوگ) در آن زمان توسعه داد و عمیقاً در تلاش های اولیه صنعت هوا فضا برای بهبود فناوری اولیه تجزیه و تحلیل عناصر محدود شرکت داشت.  یک نقطه عطف کلیدی در پاسخ به درخواست 1965 برای پیشنهاد (RFP) از سازمان هواپیمایی کشوری و فضایی (ناسا) برای یک برنامه تحلیل ساختاری با هدف کلی بود که در نهایت به نستران تبدیل می شود (تجزیه و تحلیل ساختاری ناسا). این شرکت متعاقباً در بسیاری از فن آوری هایی که اکنون صنعت به آنها اعتماد کرده است برای تحلیل و پیش بینی استرس و کرنش ، لرزش و پویایی ، آکوستیک و تجزیه و تحلیل حرارتی پیشگام است. در سال 1971 ، این شرکت نسخه تجاری Nastran را منتشر کرد ، به نام MSC / Nastran.

دو سال پس از آغاز MSC بازاریابی MSC / Nastran ، این شرکت اولین دفتر خارج از کشور خود را در مونیخ ، آلمان تأسیس کرد. سه سال پس از ورود به اروپا ، MSC به سمت شرق حرکت کرد و یک دفتر را در توکیو ، ژاپن افتتاح کرد. در سال 1983 ، MSC اولین فعالیت خود را به عنوان یک شرکت دولتی انجام داد و یک سال بعد سهام به بورس اوراق بهادار آمریکا مهاجرت کرد. این شرکت در سال 1992 با اضافه کردن یک شرکت تابعه در مسکو ، روسیه گسترش یافت. در 1995 ، با افزودن دفتر در برزیل ، رشد خود را بیشتر کرد. در ژوئن سال 1999 ، سهامداران MSC به تغییر نام این شرکت به شرکت MSC.Software رای دادند.

در ژوئیه سال 2009 ، نرم افزار MSC توسط شرکت سهامداری خصوصی Symphony Technology Group به دست آورد.  “نقطه” از نام این شرکت در سال 2011 حذف شد و نام این شرکت در حال حاضر MSC Software Corporation است.

این شرکت مستقر در نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا است و تقریباً 2300 نفر را در 23 کشور جهان استخدام می کند.  درآمد سال 2016 230 میلیون دلار بود. در فوریه سال 2017 ، این شرکت توسط شرکت مهندسی و خدمات مهندسی سوئد شرکت هگزاگون به دست آمد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *