شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه امیرا ویزیج ایمیجینگ Amira Visage Imaging

انجام پروژه امیرا ویزیج ایمیجینگ – انجام پروژه Amira Visage Imaging – انجام مدل سازی با نرم افزار Amira Visage Imaging –  انجام پروژه با نرم افزار امیرا ویزیج ایمیجینگ – انجام مدل سازی با نرم افزار امیرا ویزیج ایمیجینگ – انجام پروژه با نرم افزار Amira Visage Imaging


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Amira Visage Imaging خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Amira Visage Imaging خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Amira Visage Imaging  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Amira Visage Imaging خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه امیرا ویزیج ایمیجینگ Amira Visage Imaging

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی امیرا ویزیج ایمیجینگ Amira Visage Imaging را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Amira (تلفظ: Ah-meer-ah) یک بستر نرم افزاری برای تجسم ، پردازش و تجزیه و تحلیل داده های 3D و 4D است. این کار توسط ترمو فیشر علمی با همکاری مؤسسه زوزه برلین (ZIB) بطور جدی تولید و توسط ترمو فیشر علمی توزیع می شود.

Amira  یک سیستم نرم افزاری قابل گسترش برای تجسم علمی ، تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه داده های 3D و 4D است. این ماده توسط هزاران محقق و مهندس در آکادمی و صنعت در سراسر جهان استفاده می شود. رابط کاربری انعطاف پذیر و معماری مدولار آن ، آن را به ابزاری جهانی برای پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها از روش های مختلف تبدیل می کند. به عنوان مثال، micro-CT ،  PET ،  سونوگرافی.  قابلیت های همیشگی آن ، آن را به یک راه حل تجزیه و تحلیل داده ها و تجسم همه کاره تبدیل کرده است که در بسیاری از زمینه ها مانند میکروسکوپ در زیست شناسی  و علم مواد ،  زیست شناسی مولکولی ،  فیزیک کوانتومی ، مورد استفاده قرار می گیرد و مورد استفاده قرار می گیرد.  اخترفیزیک ،  دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) ،  مدل سازی عناصر محدود (FEM) ،  آزمایش غیر مخرب (NDT) ،  و موارد دیگر. یکی از ویژگی های مهم ، علاوه بر تجسم داده ها ، مجموعه ابزارهای Amira برای تقسیم تصویر  و بازسازی هندسه است.  با استفاده از ابزارهای اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و دستی ، کاربر می تواند ساختارها و مناطق مورد علاقه در حجم تصاویر سه بعدی را علامت گذاری کند. این تقسیم بندی می تواند برای انواع کارهای بعدی مانند تجزیه و تحلیل حجمی ،  تجزیه و تحلیل تراکم ،  تجزیه و تحلیل شکل ،  یا تولید مدل های رایانه ای سه بعدی برای تجسم ،  شبیه سازی عددی ، استفاده شود.  یا نمونه سازی سریع  یا چاپ سه بعدی ، برای نامگذاری چند مورد. سایر ویژگی های کلیدی Amira عبارتند از: تجسم چند سطح و حجم ، ثبت تصویر ،  ردیابی رشته ،  جداسازی سلول و تجزیه و تحلیل ،  تولید مش چهار ضلعی ،  ردیابی فیبر از تصویربرداری تانسور انتشار (DTI). ،  اسكلت ،  تجزيه و تحليل نمودار فضايي ، و ارائه استريوسكوپي داده هاي سه بعدي بر روي چند نمايشگر و محيط واقعي واقعي غوطه ور ، از جمله CAVE.  به عنوان یک محصول تجاری ، امیرا نیاز به خرید مجوز یا اشتراک علمی دارد. یک نسخه ارزشیابی با محدودیت زمانی اما کاملاً برجسته برای بارگیری رایگان است.

1993-1998: نرم افزار تحقیقاتی
ریشه های امیرا به سال 1993 برمی گردد و گروه تجسمی علمی به ریاست هانس کریستین هژ در موسسه زوزه برلین (ZIB). ZIB یک مؤسسه تحقیقاتی برای ریاضیات و انفورماتیک است. مأموریت بخش تجسم علمی کمک به حل وظایف محاسباتی و علمی چالش برانگیز در پزشکی ، زیست شناسی ، مهندسی و علوم مواد است. برای این منظور ، الگوریتم ها و نرم افزاری را برای تجسم داده های 2D ، 3D و 4D و اکتشاف و تجزیه و تحلیل بصری پشتیبانی می کند. در آن زمان ، گروه تجسم جوان در ZIB تجربه ای با محیط های تجسم پذیر ، داده گرا و متمایز apE ،  IRIS Explorer ،  و Advanced Visualization Studio (AVS) داشت ، اما از این محصولات راضی نبود. تعامل ، انعطاف پذیری و سهولت استفاده برای دانشمندان غیر کامپیوتر.

بنابراین ، توسعه یک سیستم نرم افزاری جدید در یک پروژه تحقیقاتی  در یک مرکز تحقیقاتی مشترک ، چند رشته ای پزشکی متمرکز آغاز شد.  براساس تجربیاتی که توبیاس هولر در اواخر سال 1993 با کتابخانه گرافیکی جدید IRIS Inventor بدست آورده بود ، تصمیم گرفته شد از آن کتابخانه استفاده شود. توسعه سیستم برنامه ریزی پزشکی توسط Detlev Stalling انجام شد ، که بعداً معمار اصلی نرم افزار Amira شد. این نرم افزار جدید “HyperPlan” نامیده شد ، که برنامه هدف اولیه آن را نشان می داد – یک سیستم برنامه ریزی برای درمان سرطان هایپرترمی این سیستم بر روی رایانه های Silicon Graphics (SGI) ساخته می شد ، که در آن زمان ایستگاه های کاری استاندارد مورد استفاده برای محاسبات گرافیکی سطح بالا بودند. این نرم افزار بر اساس کتابخانه هایی مانند OpenGL (در اصل IRIS GL) ، Open Inventor (در اصل IRIS Inventor) و کتابخانه های رابط کاربری گرافیکی X11 ، Motif (نرم افزار) و ViewKit ساخته شده است. در سال 1998 ، X11 / Motif / Viewkit با ابزار Qt جایگزین شد.

چارچوب HyperPlan به عنوان پایه ای برای پروژه های بیشتر و بیشتر در ZIB عمل می کرد و توسط تعداد فزاینده ای از محققان در موسسات همکاری استفاده می شد. این پروژه ها شامل برنامه های کاربردی در محاسبات تصویر پزشکی ، تجسم پزشکی ، نوروبیولوژی ، میکروسکوپ کانفوکال ، تجسم جریان ، تجزیه و تحلیل مولکولی و اخترفیزیک محاسباتی بود.

1998 – امروز: محصول پشتیبانی تجاری
تعداد فزاینده کاربران سیستم شروع به فراتر از ظرفیت هایی کرد که ZIB می تواند برای توزیع و پشتیبانی نرم افزار از آن صرف کند ، زیرا مأموریت اصلی ZIB تحقیقات الگوریتمی بود. بنابراین ، شرکت Spin-off در واقع – Visual Concepts GmbH توسط Hans-Christian Hege ، Detlev Stalling و Malte Westerhoff با چشم انداز ساخت قابلیت های گسترده این نرم افزار در دسترس محققان صنعت و دانشگاه در سراسر جهان و تهیه محصول قرار گرفت. پشتیبانی و استحکام مورد نیاز در دنیای پرشتاب و رقابتی امروز.

در فوریه 1998 به نرم افزار HyperPlan نام جدید و بی طرف برنامه “Amira” داده شد. این نام مخفف نیست ، بلکه به دلیل تلفظ شدن در زبان های مختلف و ارائه تعبیر مناسب ، یعنی “نگاه کردن” یا “تعجب کردن” از فعل لاتین “admirare” (تحسین) انتخاب شد ، که بیانگر یک وضعیت اساسی در تجسم داده ها.

طراحی مجدد عمده این نرم افزار توسط Detlev Stalling و Malte Westerhoff انجام شد تا این محصول را با حمایت تجاری و در دسترس قرار دادن آن در رایانه های غیر SGI نیز انجام دهد. در مارس 1999 ، اولین نسخه از امیرا تجاری در نمایشگاه CeBIT در هانوفر ، آلمان در غرفه های SGI IRIX و Hewlett-Packard UniX (HP-UX) به نمایش گذاشته شد. نسخه های مربوط به لینوکس و مایکروسافت ویندوز طی دوازده ماه بعد دنبال شدند. بعداً پشتیبانی Mac OS X اضافه شد. در واقع – Visual Concepts GmbH بوردو ، فرانسه و سن دیگو ، شرکت مستقر در ایالات متحده TGS ، Inc. را به عنوان توزیع کننده جهانی آمیرا انتخاب کرد و پنج نسخه اصلی (تا نسخه 3.1) را در چهار سال بعدی به اتمام رساند.

در سال 2003 ، در واقع – Visual Concepts GmbH ، و همچنین TGS ، Inc. توسط Mercury Computer Systems، Inc. (NASDAQ: MRCY) مستقر در ماساچوست به دست آمد و بخشی از واحد تجاری تازه تاسیس علوم زندگی عطارد شد ، بعداً با نام تجاری Visage Imaging. در سال 2009 ، Mercury Computer Systems، Inc. مجدداً Visage Imaging را فروخت و آنرا به Melbourne ، استرالیا مستقر Promedicus Ltd (ASX: PME) ، ارائه دهنده پیشرو سیستم های اطلاعات رادیولوژی و راه حل های فناوری اطلاعات پزشکی فروخت. در این مدت ، امیرا در برلین ، آلمان و با همکاری نزدیک با ZIB ، که هنوز توسط سازندگان اصلی امیرا هدایت می شد ، توسعه یافت. TGS ، واقع در بوردو ، فرانسه توسط سیستم های رایانه مرکوری به یک سرمایه گذار فرانسوی فروخته شد و به گروه علوم تجسمی (VSG) تغییر نام داد. VSG کار خود را بر روی یک محصول مکمل به نام Avizo ادامه داد ، بر اساس همان منبع منبع اما برای علوم مواد سفارشی سازی شد.

در آگوست 2012 ، FEI ، تا آن تاریخ بزرگترین نمایندگی فروش نصب شده از امیرا ، VSG و تجارت Amira را از Promedicus خریداری کرد. این دو خواهر نرم افزار امیرا و آویزو را به یک دست برگرداند. در آگوست 2013 ، گروه علوم تجسمی (VSG) به یک واحد تجاری FEI تبدیل شد. در سال 2016 FEI توسط ترمو فیشر علمی خریداری شده و در اوایل سال 2017 بخشی از بخش تجزیه و تحلیل Material & Structural آن شد.

امیرا و آویزو همچنان به عنوان دو محصول متفاوت در بازار عرضه می شوند. امیرا برای علوم زندگی و آویزو برای علوم مواد ، اما تلاشهای توسعه اکنون بار دیگر به هم پیوسته اند. در ضمن تعداد مقالات علمی با استفاده از نرم افزار Amira / Avizo به ترتیب 10 هزار نفر است. همانطور که در آغاز ، نقشه راه امیر با سؤالهای علمی چالش برانگیزی که کاربران امیرا در سراسر جهان سعی در پاسخ به آن دارند ، که اغلب در لبه های پیشرو در زمینه های خود قرار دارند ، هدایت می شوند.

گزینه میکروسکوپی
خوانندگان خاص برای داده های میکروسکوپی
تجزیه تصویر
اکتشاف تصاویر سه بعدی حاصل از هر میکروسکوپ
استخراج و ویرایش شبکه های رشته ای از تصاویر میکروسکوپی
خواننده DICOM
واردات داده های بالینی و بالینی در قالب DICOM
گزینه مش
تولید عنصر محدود سه بعدی (FE) از داده های تصویر تقسیم شده می شود
پشتیبانی از بسیاری از فرمت های حل کننده FE پیشرفته ترین
تجسم با کیفیت بالا از نتایج مبتنی بر مش شبیه سازی ، با استفاده از ماژول های مقیاس سنج ، بردار و میدان تانسور
گزینه اسکلت سازی
بازسازی و تجزیه و تحلیل شبکه های عصبی و عروقی
تجسم شبکه های اسکلت شده
اندازه گیری طول و قطر قطعه های شبکه
ترتیب بخش ها در یک نمودار درخت
اسکلت کردن پشته های تصویر بسیار بزرگ
گزینه مولکولی
ابزارهای پیشرفته برای تجسم مدلهای مولکولی
سرعت بخشیدن به سرعت سخت افزاری
ویرایشگر قدرتمند مولکول
ابزار خاص برای تجسم پیچیده مولکولی
گزینه توسعه دهنده
ایجاد قطعات جدید سفارشی برای تجسم یا پردازش داده ها
اجرای خوانندگان پرونده یا نویسندگان جدید
زبان برنامه نویسی C ++
جادوگر توسعه برای شروع سریع
گزینه نورو
تجزیه و تحلیل تصویر پزشکی برای DTI و پرفیوژن مغز
ردیابی فیبر که از چندین الگوریتم مبتنی بر خط جریان پشتیبانی می کند
جداسازی فیبر به بسته های فیبر بر اساس مناطق منبع و مقصد تعریف شده توسط کاربر
محاسبه مزارع تانسور ، نقشه های وزنی انتشار
تجزیه مقادیر ویژه زمینه های تانسور
محاسبه میانگین زمان انتقال ، جریان خون مغزی و حجم خون مغزی
گزینه VR
تجسم داده ها در صفحه نمایش های بزرگ کاشی کاری شده یا در محیط واقعیت مجازی همهجانبه (VR)
پشتیبانی از دستگاه های ناوبری سه بعدی
رندر سریع چند رشته ای و توزیع شده
گزینه داده بسیار بزرگ
پشتیبانی از تجسم داده های تصویر بیش از حافظه اصلی اصلی ، با استفاده از مدیریت کارآمد داده های خارج از هسته
برنامه های افزودنی بسیاری از ماژول های استاندارد ، مانند برش های متعامد و مورب ، ارائه حجم ، و ارائه ایزواسپیکر ، برای کار بر روی داده های خارج از هسته

آناتومی
بیوشیمی
بیوفیزیک
میکروبیولوژی سلولی
دینامیک سیالات محاسباتی
توموگرافی کریو الکترون
انتشار MRI / ردیابی فیبر
جنین شناسی
غدد درون ریز
مدل سازی عناصر محدود
بافت شناسی
تحقیقات تصویربرداری پزشکی
میکروسکوپی در علوم زندگی و مواد
زیست شناسی مولکولی
علوم اعصاب
ارتوپدی
Otolaryngology
تصویربرداری بالینی
اورولوژی

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *