شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اشلار ولوم کینتیکس Ashlar Vellum Kinetics

انجام پروژه اشلار ولوم کینتیکس – انجام پروژه Ashlar Vellum Kinetics – انجام مدل سازی با نرم افزار Ashlar Vellum Kinetics –  انجام پروژه با نرم افزار اشلار ولوم کینتیکس – انجام مدل سازی با نرم افزار اشلار ولوم کینتیکس – انجام پروژه با نرم افزار Ashlar Vellum Kinetics


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Ashlar Vellum Kinetics خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Ashlar Vellum Kinetics خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Ashlar Vellum Kinetics  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Ashlar Vellum Kinetics خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.



چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اشلار ولوم کینتیکس Ashlar Vellum Kinetics را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



Ashlar-Vellum ، dba از Ashlar Incorporated ، یک توسعه دهنده طراحی به کمک رایانه (CAD) و نرم افزار مدل سازی سه بعدی برای هر دو سیستم عامل Macintosh و Microsoft Windows است. رابط اشلار-ولوم ، طراحی شده در سال 1988 توسط دکتر مارتین نیول و دن فیتزپاتریک ، دستیار پیش نویس خودکار بود که نکات مفیدی در هندسه پیدا می کرد و به این هنرمند اجازه می داد تا به سرعت به مکان هایی مانند “نقطه میانی” یا “مماس” وصل شود.

محصول اصلی 2D آنها ، Vellum ، تحت آزمایش های بسیاری قرار گرفت و با گذشت زمان قابلیت مدل سازی سطح 3 بعدی را بدست آورد. این محصول اکنون با عنوان Graphite شناخته می شود. در سال 1998 ، Vellum به Solids پیوست ، که پشتیبانی کامل از مدل سازی جامد را نیز به آن افزود. این محصول هم اکنون با عنوان کبالت شناخته می شود و همچنین در چندین نسخه فرعی با مجموعه ویژگی های مختلف و امتیاز قیمت نیز ارائه می شود.

Ashlar Incorporated که در سانیوال ، کالیفرنیا تاسیس شده است هم اکنون مقر آن در آستین ، تگزاس با دفاتر اضافی در کیف ، اوکراین است.

خانواده محصول Ashlar-Vellum دارای عناصر طراح شامل Graphite ، کبالت ، زنون و آرگون هستند.

گرافیت
Graphite تهیه پیش فریم 2D و 3D را برای شما ارائه می دهد.

Graphite جانشین مدرن برنامه Vellum قبلی اشلر است ، که در ابتدا در سال 1989 منتشر شد. Graphite معرفی شده در سال 2001 ، با AutoCAD LT و VectorWorks به رقابت می پردازد.

کبالت
مقاله اصلی: کبالت (برنامه CAD)
کبالت محصول سطح بالا اشلار ولوم برای مدل سازی سه بعدی و CAD در مک و ویندوز است. این یکپارچه سازی قاب سیم پارامتری ، سطح آزاد شکل ، مدل سازی جامد مبتنی بر ویژگی ها و ارائه عکس های واقع بینانه با استفاده از رابط Vellum است. همه چیز در کبالت با محوریت ارتباطات و پارامترها و محدودیتهای مبتنی بر معادله 2D محور تاریخ است. این ابزار ابزارهای نمایشی ، ابزار طراحی قالب ، جزئیات و مشخصات مهندسی را ارائه می دهد. کبالت همچنین شامل یک کتابخانه 149000 قطعه مکانیکی است.

کبالت جانشین برنامه قبلی Vellum Solids است که در سال 1998 منتشر شد. در سال 2001 ، كبالت با Solid Edge ، SolidWorks ، CATIA ، NX و Pro / Engineer رقابت می كند.

زنون
Xenon محصول میانی در خط Ashler-Vellum’s Designer Elements از مدل سازی سه بعدی و نرم افزار CAD برای طراحی محصول در مک و ویندوز است. مجموعه ابزارهای زنون در رابط کاربری Vellum ، طراحی یکپارچه 2D / 3D ، طراحی مفهوم ، تجسم طراحی ، ارائه عکسهای نوری و نقشه های مهندسی را ارائه می دهد.

آرگون
قابلیت مدل سازی جامد و سطح ترکیبی آرگون ، قابلیت انعطاف پذیری در طراحی شکل را با دقت داده ها فراهم می کند. این امر به ترجمه و همکاری داده ها در فرایند طراحی کمک می کند. نقشه های دقیق 2D که مستقیماً از مدل سه بعدی تولید می شوند ، تولید را تسهیل می کنند. آرگون محصولی از سطح ورود Ashlar-Vellum است که در خط خود Designer Elements در مدل سازی سه بعدی و نرم افزار CAD در مک و ویندوز قرار دارد.

دستیار پیش نویس
دستیار پیش نویس به طور خودکار تمام نقاط و قسمت های هندسه را ردیابی می کند. دستیار پیش نویس با مسواک زدن بر یک موجودیت ، نکات مربوطه مانند مماس ، روشن ، “مرکز” ، “نقطه میانی” ، “موازی” یا “عمود” را از خواب بیدار می کند.

انجمن انجمن و تاریخچه
ویژگی Xenon و کبالت ، انجمن گرایی باعث افزایش بهره وری از تکرارهای طراحی با بروزرسانی خودکار تمام اشیاء مرتبط در هنگام ایجاد تغییر در هندسه تعیین کننده می شود. همچنین نمای صفحه 2D را به روز می کند ، و هرگونه یادداشتی را که روی ورق ها ایجاد می شود ، حفظ می کند.

عنصر اصلی ارتباط با آن ، تاریخچه تاریخ است که ویژگی ها و ارتباطات یک مدل را به ترتیب ایجاد شده در آن فهرست می کند. این تغییر در یک مدل را تسهیل می کند ، زیرا ویژگی هایی را می توان به جای بخش های حذف شده و مجدداً انتخاب کرد ، ویرایش کرد ، همانطور که با برنامه هایی که شامل تاریخ نیستند ، لازم است. تغییرات از طریق کل مدل و ورق های ترسیم 2D با استفاده از همبستگی مشخص می شوند.

پارامترهای محدود به ابعاد معادله
پارامترهای موجود در نرم افزار کبالت و گرافیت Ashlar-Vellum ، پارامترهای شکل را توسط معادلات و روابط ریاضی شکل می دهند. آنها ایجاد خانواده های جزئی را با ویژگی های مختلف تسهیل می کنند. وقتی یک بعد تغییر کند ، سایر افراد درون مدل با توجه به معادلات تعیین شده برای اداره آن روابط تغییر خواهند کرد یا خیر.

تاسیس
دکتر مارتین نیوئل – خالق “قوری یوتا” در سال 1975 – اشلر را تأسیس کرد ، که در سال 1988 با دن فیتزپاتریک در سانیوال ، کالیفرنیا گنجانیده شده است. در Xerox PARC در طول دهه 1980 ، دکتر نیوول در مورد تعامل بین ترمینال رایانه و کاربر رایانه که به توسعه ابزارهای مهمی مانند رابط کاربری گرافیکی و ماوس رایانه کمک کرده بود ، تحقیق کرد. دکتر نیوول پس از ترک Xerox PARC ، دیدگاه خود در مورد رابط CAD “up up” را درک کرد ، جایی که کاربر آزاد بود تا بدون ایجاد حواس پرتی از برنامه ، روی طراحی متمرکز شود. وی موتور Inference Engine را توسعه داد و این فناوری شهودی را به عنوان دستیار تهیه کننده ثبت اختراع كرد. دستیار پیش نویس سنگ بنای رابط کاربری منحصر به فرد Ashlar-Vellum است.

ولووم
اولین بار در سال 1988 منتشر شد ، نرم افزار Ashlar’s Vellum با سهولت استفاده ، پیش نویس دقیق را ارائه می داد. در سال 2001 محصول Vellum به عنوان Graphite معرفی شد.

جامدات ولوم
Vellum Solids که در سال 1998 به وجود آمد ، مدل سازی اولیه جامد و سطح 3D اشلر بود و از رابط کاربری منحصر به فرد آنها استفاده می کرد. در سال 2001 Vellum Solids به عنوان کبالت معرفی شد.

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *