شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه اتودسک پاورمیل AutoDesk Powermill

انجام پروژه اتودسک پاورمیل – انجام پروژه AutoDesk Powermill – انجام مدل سازی با نرم افزار AutoDesk Powermill –  انجام پروژه با نرم افزار اتودسک پاورمیل – انجام مدل سازی با نرم افزار اتودسک پاورمیل – انجام پروژه با نرم افزار AutoDesk Powermill


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار AutoDesk Powermill خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار AutoDesk Powermill خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار AutoDesk Powermill  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های AutoDesk Powermill خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه اتودسک پاورمیل AutoDesk Powermill

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی اتودسک پاورمیل AutoDesk Powermill را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

تلفن 02188769296

پیامک 09022113687

Shabihsazanak@gmail.com



PowerMILL یک راه حل سه بعدی CAM (ساخت به کمک رایانه) است که برای برنامه نویسی مسیرهای ابزار برای 2 تا 5 محور CNC (کنترل عددی رایانه ای) دستگاه فرزکاری توسط مایکروسافت ویندوز اجرا می شود و توسط نرم افزار Autodesk ساخته شده است. صنایع مهندسی برای تعیین مسیرهای بهینه ابزار برای کاهش زمان و هزینه های تولید و همچنین کاهش بار ابزار و تولید اتمام سطح صاف. بیش از 15000 سازمان از PowerMILL در سراسر جهان برای ماشینکاری 2،3 و 5-محور استفاده می کنند.

کد PowerMILL از نرم افزار DUCT سرچشمه گرفته است که در سال 1973 توسط دونالد ولبورن و اد لامبورن به همراه گروه Delta Metal Group تهیه شده است که بودجه آن به انتقال سیستم به صنعت کمک کرده است. DUCT در ابتدا با حمایت مالی از Data Control در آلمان و در قالب دسترسی به منابع محاسباتی زمان تقسیم آنها توسعه داده شد. پیشرفت مینی کامپیوتر از سال 1982 به این معنی بود که طراحی اشکال پیچیده سه بعدی با استفاده از یک کامپیوتر قابل استفاده اقتصادی بود.

از سال 1995 تا 1998 به تدریج DUCT با طیف جدیدی از محصولات جایگزین شد ، که چرخه تولید کامل را از طراحی مفهومی گرفته تا تولید پوشش می داد. دامنه راه حل قدرت Delcam از محصولاتی است که بر قابلیت های مجموعه DUCT ساخته شده است ، جدیدترین فناوری رابط کاربری را شامل می شود و مزایای جدید بسیاری را به کاربران ارائه می دهد.

PowerMILL Pro شامل PS-Exchange مترجم داده CAD برای کلیه واردات و صادرات بی طرف (IGES و VDA و STEP)

PowerMILL 3 + 2 ماشینکاری که در آن یک برنامه فرز 3 محور با ابزار برش قفل شده در یک موقعیت کج اجرا می شود

ماشینکاری محور PowerMILL 4 و 5 برای ماشین های 4 و 5 محور

محور چرخشی PowerMILL برای ماشین آلات با استفاده از یک محور چرخشی

صندلی آموزشی PowerMILL / IGES Viewer

ماشین کاری بندر PowerMILL برای ماشینکاری دیافراگم های لوله ای

ماشینکاری تیغه ، Blisk و پروانه PowerMILL

رابط ربات PowerMILL برای برنامه نویسی بازوهای رباتیک

1 پاسخ
  1. آرمان افتخارنیاکانی
    آرمان افتخارنیاکانی گفته:

    با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
    موفق و سربلند باشید…

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *