شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه آرشیکد ArchiCAD

انجام پروژه آرشیکد – انجام پروژه ArchiCAD – انجام مدل سازی با نرم افزار ArchiCAD –  انجام پروژه با نرم افزار آرشیکد – انجام مدل سازی با نرم افزار آرشیکد – انجام پروژه با نرم افزار ArchiCAD


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار ArchiCAD خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار ArchiCAD خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار ArchiCAD  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های ArchiCAD خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه آرشیکد ArchiCAD

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی آرشیکد ArchiCAD را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    ARCHICAD یک نرم افزار BIM CAD معماری برای Macintosh و Windows است که توسط شرکت مجارستانی Graphisoft ساخته شده است. ARCHICAD راه حلهای به کمک رایانه را برای دستیابی به کلیه جنبه های مشترک زیبایی شناسی و مهندسی در طی کل مراحل طراحی محیط ساخته شده – ساختمان ها ، فضای داخلی ، مناطق شهری و غیره ارائه می دهد.

    توسعه ARCHICAD در سال 1982 برای اپل اصلی Macintosh آغاز شد. پس از راه اندازی آن در سال 1987 ، با مفهوم “ساختمان مجازی” Graphisoft ، ARCHICAD توسط برخی به عنوان اولین اجرای BIM در نظر گرفته شد.  ARCHICAD به عنوان اولین محصول CAD در رایانه شخصی شناخته شده است که قادر به ایجاد هندسه 2D و 3D و همچنین اولین محصول تجاری BIM برای رایانه های شخصی است  و برای این توانایی “انقلابی” محسوب می شود. برای ذخیره مقدار زیادی از اطلاعات در مدل سه بعدی.  امروزه ، بیش از 120،000 کاربر دارد.

    ARCHICAD یک مجموعه کامل طراحی با طراحی 2D و 3D ، تجسم و سایر توابع مدل سازی اطلاعات ساختمان برای معماران ، طراحان و برنامه ریزان است. طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی نرم افزار در ARCHICAD یکپارچه شده اند تا بسیاری از نیازهای طراحی یک دفتر معماری را پوشش دهند:

    نرم افزار 2D CAD – ابزار طراحی برای ایجاد نقشه های فنی دقیق و دقیق
    نرم افزار 3D Modeling – یک رابط 3D CAD مخصوص معماران که قادر به ایجاد انواع مختلفی از اشکال ساختمان هستند
    نرم افزار رندر معماری و تجسم – ابزاری با کارایی بالا برای تولید تصاویر یا فیلم های واقع بینانه
    نرم افزار انتشار دسکتاپ – با ویژگی های مشابه با نرم افزار اصلی DTP برای تهیه مطالب چاپی با استفاده از تصاویر و متون مبتنی بر پیکسل نقشه ها
    ابزار مدیریت اسناد – سرور ذخیره سازی داده های مرکزی با دسترسی از راه دور ، ابزار نسخه سازی با پشتیبان گیری و بازیابی ویژگی ها
    ساخت نرم افزار مدل سازی اطلاعات – نه تنها مجموعه ای از برنامه های فوق با رابط کاربری یکپارچه بلکه یک رویکرد جدید برای طراحی ساختمان به نام BIM.

    کار با اشیاء پارامتری
    ARCHICAD به کاربر اجازه می دهد تا با اشیاء پارامتری پیشرفته داده ، که اغلب توسط کاربران “اشیاء هوشمند” خوانده می شود ، کار کند. این با سبک عملیاتی سایر برنامه های CAD ایجاد شده در دهه 1980 متفاوت است. این محصول به کاربر اجازه می دهد تا یک ساختمان مجازی با عناصر ساختاری مجازی مانند دیوارها ، اسلب ها ، سقف ها ، درها ، پنجره ها و مبلمان ایجاد کند. طیف گسترده ای از اشیاء از پیش طراحی شده و قابل تنظیم با برنامه همراه هستند.

    ARCHICAD به کاربر اجازه می دهد تا با نمایندگی 2D یا 3D بر روی صفحه نمایش کار کند. نقشه های دو بعدی را می توان در هر زمان صادر کرد ، حتی اگر این مدل در بانک اطلاعاتی برنامه همیشه داده ها را در سه بعد ذخیره می کند. برنامه ها ، ارتفاعات و بخش ها از مدل ساختمان مجازی سه بعدی ایجاد می شوند و اگر کاربر نمای را بازسازی کند ، مرتباً به روز می شود. نقشه های جزئیات بر اساس بخش های بزرگ شده از مدل ، با جزئیات 2D در اضافه شده است.

    همکاری و دسترسی از راه دور
    ARCHICAD اولین راه حل تبادل پرونده مبتنی بر Teamwork را در نسخه 5.1 خود در سال 1997 منتشر کرد که به بیشتر معماران این امکان را می داد تا به طور همزمان روی همان مدل ساختمان کار کنند. یک راه حل کاملاً بازنویسی شده برای کار گروهی “2.0” با رویکرد جدید پایگاه داده در نسخه 13 در سال 2009 با نام Graphisoft BIM Server منتشر شد. از آنجا که فقط تغییرات و اختلافات به ذخیره سازی مرکزی ارسال می شود ، این راه حل امکان دسترسی از راه دور به همان پروژه از طریق اینترنت را فراهم می کند ، بنابراین امکان همکاری و هماهنگی پروژه در سراسر جهان فراهم می شود. در سال 2014 ، با معرفی BIMcloud ، ادغام بهتر با راه حلهای استاندارد IT: مدیریت مبتنی بر مرورگر ، اتصال LDAP و ارتباطات مبتنی بر HTTP / HTTPS فراهم می شود. همچنین ، با اجازه دادن به طرح بندی های چند سرور ، با داشتن سرورهای ذخیره اختیاری ، گزینه های مقیاس پذیری جدید در دسترس هستند.

    API ها و برنامه نویسی
    فروشندگان شخص ثالث و برخی از تولید کنندگان محصولات معماری ، کتابخانه های قطعات معماری را برای استفاده در ARCHICAD گردآوری کرده اند. این برنامه شامل زبان توصیف هندسی (GDL) است که برای ایجاد قطعات جدید استفاده می شود. همچنین ، API (برنامه نویسی برنامه نویسی برنامه) و اتصالات پایگاه داده ODBC برای توسعه دهندگان افزونه شخص ثالث پشتیبانی می شوند. از طریق لینک مستقیم API به نرم افزارهای 4D و 5D مانند Vico Office Suite یا Tocoman iLink ، مدل ARCHICAD را می توانید به برآورد هزینه و برنامه ریزی مبتنی بر BIM صادر کنید. ARCHICAD همچنین به طور مستقیم از طریق API به ابزارهای کنترل و اطمینان از کیفیت Solibri مدل متصل می شود.

    علاوه بر این ، Graphisoft یک لینک مستقیم به Grasshopper 3D فراهم می کند و یک محیط برنامه نویسی بصری را برای مدل سازی و طراحی پارامتری فراهم می کند.

    تبادل داده
    ARCHICAD می تواند پرونده های DWG ، DXF و IFC و BCF را از بین دیگر وارد و صادر کند. Graphisoft یک عضو فعال از BuildingSMART (سابقاً اتحاد بین المللی برای همکاری ، IAI) ، یک سازمان صنعتی است که استانداردهای مربوط به قابلیت همکاری پرونده ها و داده ها را برای نرم افزارهای محیط داخلی منتشر می کند. Graphisoft یکی از بنیانگذاران مفهوم Open BIM بود که از تبادل داده های 3D BIM بین رشته های مختلف طراحی در سیستم عامل های منبع باز پشتیبانی می کند.

    ARCHICAD همچنین می تواند مدل سه بعدی و نقشه های 2D مربوطه آن را به فرمت BIMx صادر کند که می توانید در تعدادی از سیستم عاملهای رومیزی و موبایل با بینندگان بومی BIMx مشاهده کنید.

    انواع مجوزها
    نسخه آزمایشی 30 روزه تجاری ، آموزشی و کاملاً کاربردی با همین نصاب قابل نصب است. تا زمانی که هیچگونه حفاظت از سخت افزار در دسترس نباشد یا این نرم افزار با یک نسخه آزمایشی یا یک سریال آموزشی فعال نشود ، ARCHICAD می تواند در حالت آزمایشی راه اندازی شود. پرونده های نصب را می توان بدون ثبت نام بارگیری کرد. شماره سریال آموزشی یا آزمایشی پس از ثبت نام قابل دریافت است.

    نسخه تجاری توسط یک کلید محافظت از سخت افزار یا یک کلید نرم افزاری محافظت می شود. اگر هیچ کلید موجود نباشد ، ARCHICAD به حالت Demo (ویژگی های ذخیره ، کپی و تیم کاری) غیرفعال می شود (چاپ / طرح هنوز فعال است ، حتی اگر پرونده پروژه از زمان باز شدن تغییر یافته باشد).
    START Edition یک نسخه ساده از ARCHICAD برای شیوه های کوچکتر یا دفاتر است که به همکاری و عملکرد پیشرفته رندر نیاز ندارند.
    نسخه های آموزشی توسط شماره سریال محافظت می شوند. پرونده های ذخیره شده در نسخه های آموزشی ARCHICAD با نسخه های تجاری ARCHICAD سازگار است ، اما یک علامت چاپی را در اختیار شما قرار می دهد تا نوع مجوز را مشخص کند. پس از ویرایش یک پروژه با یک نسخه آموزشی ، علامت چاپ در پرونده ادامه خواهد یافت.
    نسخه آزمایشی یک نسخه 30 روزه کاملاً کاربردی است که در آن می توانید پروژه ها را ذخیره ، چاپ و منتشر کنید. پس از استفاده از نسخه ARCHICAD با مجوز تجاری ، فرمت های فایل کاملاً با نسخه تجاری سازگار است. در غیر این صورت پرونده های ایجاد شده توسط نسخه آزمایشی فقط با همان نمونه ARCHICAD که با آن ساخته شده اند قابل خواندن هستند. نسخه آزمایشی با شماره سریال محافظت می شود.
    زبانها و بومی سازی
    ARCHICAD در تعدادی از نسخه های محلی موجود است. علاوه بر رابط کاربری و مستندات ترجمه شده ، این نسخه ها مجموعه ای از اشیاء پارامتری (کتابخانه های اشیاء) را با توجه به نیازهای خاص بازار منطقه ای ، و مقادیر پیش فرض مختلف برای خواص شی ، تنظیمات منو و غیره توسعه داده اند.

    استرالیا (AUS)
    اتریشی (AUT)
    پرتغالی برزیل (BRA)
    چک (CZE)
    دانمارکی (DEN)
    هلندی (NED)
    فنلاندی (FIN)
    فرانسوی (FRA)
    آلمانی (GER)
    یونانی (GRE)
    مجارستانی (HUN)
    بین المللی (INT) (متریک)
    ایتالیایی (ITA)
    ژاپنی (JPN)
    کره ای (KOR)
    مکزیک (MEX)
    نیوزیلند (NZE)
    نروژی (NOR)
    لهستانی (POL)
    پرتغالی (POR)
    روسی (RUS)
    چینی ساده شده (CHI)
    اسپانیایی (SPA)
    سوئدی (SWE)
    سوئیس (CHE)
    چینی سنتی (TAI)
    ترکی (TUR)
    انگلستان و ایرلند (UKI)
    ایالات متحده (ایالات متحده) (امپریالیستی)

    محصولات و افزونه های مختلف افزودنی رایگان و تجاری قابلیت های اضافی را به ARCHICAD اضافه می کنند یا امکان تبادل اطلاعات بیشتر را با سایر برنامه های نرم افزاری فراهم می کنند. برخی از این برنامه های افزودنی توسط Graphisoft ساخته شده اند ، مانند برنامه های رایگان Trimble SketchUp ، Google Earth یا Maxon’s Cinema 4D افزودنیهای واردات / صادرات یا سایر برنامه های افزودنی که بطور جداگانه فروخته می شوند مانند Graphisoft MEP Modeler ، Graphisoft EcoDesigner یا Graphisoft Virtual Building Explorer؛ در حالی که تعدادی از افزودنی های ارائه شده توسط فروشندگان شخص ثالث ، مانند Cigraph یا Cadimage وجود دارد.

    1984 – Radar CH (ARCHICAD 1.0)
    1986 – ARCHICAD 2.0
    1987 – ARCHICAD 3.0
    1988 – ARCHICAD 3.1
    1991 – ARCHICAD 4.0
    1992 – ARCHICAD 4.1
    1993 – ARCHICAD 4.16
    1994 – ARCHICAD 4.5
    1995 – ARCHICAD 4.55
    1996 – ARCHICAD 5.0
    1997 – ARCHICAD 5.1
    1998 – ARCHICAD 6.0
    1999 – ARCHICAD 6.5
    2001 – ARCHICAD 7.0
    2002 – ARCHICAD 8
    2003 – ARCHICAD 8.1
    2004 – ARCHICAD 9
    2006 – ARCHICAD 10
    2007 – ARCHICAD 11
    2008 – ARCHICAD 12
    2009 – ARCHICAD 13
    2010 – ARCHICAD 14
    2011 – ARCHICAD 15
    2012 – ARCHICAD 16
    2013 – ARCHICAD 17
    2014 – ARCHICAD 18
    2015 – ARCHICAD 19
    2016 – ARCHICAD 20
    2017 – ARCHICAD 21[6]
    2018 – ARCHICAD 22.[7]
    2019 – ARCHICAD 23
    2020 – ARCHICAD 24

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *