شبیه سازان امیرکبیر

انجام پروژه آدینا سیستم Adina System

انجام پروژه آدینا سیستم – انجام پروژه Adina System – انجام مدل سازی با نرم افزار Adina System –  انجام پروژه با نرم افزار آدینا سیستم – انجام مدل سازی با نرم افزار آدینا سیستم – انجام پروژه با نرم افزار Adina System


اگه دنبال جایی میگردین که پروژه‌های کاری و دانشجویی نرم افزار Adina System خودتون رو بدون دغدغه و با قیمتی مناسب بهش بسپارید، جای درستی اومدید!

در اینجا می توانید پروژه نرم افزار Adina System خود را به ما بسپارید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

جهت مشاوره و انجام پروژه‌های شبیه‌سازی با نرم افزار Adina System  می‌توانید درخواست انجام پروژه‌های Adina System خود را به کمک آیکون سبز رنگ تماس واتساپ در کنار پایین صفحه  ارسال نمایید تا پس از بررسی‌های لازم، در زمان کوتاهی قیمت و زمان انجام پروژه به شما اطلاع داده شود.

انجام پروژه آدینا سیستم Adina System

چرا شبیه سازان امیرکبیر

این مجموعه به همکاری مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مشغول به فعالیت می باشد.  هسته فناوری این مجموعه به کمک تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر فعالیت می نماید. بهترین قیمت ها و متخصصان در زمینه شبیه سازی آدینا سیستم Adina System را می توانید از این مجموعه درخواست نمایید. در صورت درخواست انجام پروژه و یا درخواست اجاره کامپیوتر سرور محاسباتی قدرتمند   به آدرس ذیل واقع در دانشگاه با هماهنگی قبلی حضور بهم رسانید و یا اینکه با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید



هشدار 

تعدادی از سایت ها با نام جعلی دانشگاه های معتبر همانند دانشگاه شریف،  اقدام به اخذ پروژه می نمایند و پروژه ای تحویل نمی دهند و پول افراد را به یغما می برند.  جهت جلوگیری از این امر، بهتر است پول خود را تنها به سازمان ها و شرکت های معتبر که مکان مشخصی دارند، واگذار نمایید. در این راستا لازم به ذکر است که شبیه سازان امیرکبیر در دانشگاه امیرکبیر مستقر است و درخواست کنندگان می توانند با هماهنگی قبلی، به صورت حضوری جهت سفارش پروژه حضور بهم رسانند.

شبیه سازان دانشگاه امیرکبیر

    آدرس: تهران خیابان ولیعصر(ع)،دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشکده مهندسی مکانیک، طبقه منفی یک،  مرکز نوآوری، گروه شبیه‌سازان امیرکبیر

    تلفن 02188769296

    پیامک 09022113687

    Shabihsazanak@gmail.com



    ADINA یک برنامه نرم افزاری شبیه سازی مهندسی تجاری است که توسط ADINA R&D، Inc تهیه و توزیع می شود.  این شرکت در سال 1986 توسط دکتر كلاوس-یورگن باته  تاسیس شد و دفتر اصلی آن در واترون ، ماساچوست ، ایالات متحده است.

    ADINA در صنعت و دانشگاه برای حل مشکلات ساختاری ، سیالات ، انتقال حرارت و الکترومغناطیسی استفاده می شود.  همچنین می توان از ADINA برای حل مسائل چند فیزیکی ، از جمله فعل و انفعالات ساختار سیال  و مشکلات مکانیکی حرارتی استفاده کرد.

    برخی از کد های تجزیه و تحلیل ساختاری غیر خطی ADINA به عنوان ماژول غیرخطی پیشرفته NX Nastran ، Sol 601/701 ارائه می شود.

    توسعه ADINA در سال 1974 توسط دکتر كلاوس-یورگن باته آغاز شد ، اندكی پس از پایان كار وی ، به عنوان توسعه دهنده اصلی ، برنامه های اجزای محدود SAP IV  و NONSAP.

    در سال 1986 ، دکتر باته ADINA R&D ، Inc را در ماساچوست ، ایالات متحده تأسیس کرد و او همچنان به عنوان مدیر فنی شرکت توسعه ADINA را رهبری می کند.

    تحقیق و توسعه ADINA تمام پیشرفت های برنامه ADINA را در داخل انجام می دهد و روی روش های محدود و قابل اعتماد و کارآمد تمرکز دارد.  ADINA R&D دوازده کنفرانس آکادمیک دو ساله را در M.I.T حمایت مالی کرد. در مورد تجزیه و تحلیل عناصر محدود غیرخطی ، که مقالات مربوط به آن توسط الزویر در مجله بین المللی رایانه ها و سازه ها منتشر شده است.

    در سال 2003 ، ADINA R&D توافق نامه OEM را با EDS امضا كرد. در نتیجه این توافق نامه ، برخی از قابلیتهای تجزیه و تحلیل ساختاری غیر خطی ADINA اکنون با NX Nastran توسط Siemens PLM Software ارائه می شود. این نسخه از ADINA به عنوان ماژول پیشرفته غیرخطی ، راه حل 601/701 ، برای راه حل های ضمنی / صریح نامیده می شود.

    ADINA مخفف آنالیز غیر خطی افزایشی پویا به صورت خودکار است. برنامه ADINA از چهار ماژول اصلی تشکیل شده است:

    سازه های ADINA برای تجزیه و تحلیل خطی و غیرخطی جامدات و سازه ها
    ADINA Thermal برای تجزیه و تحلیل انتقال گرما در مواد جامد و مشکلات مزرعه ای
    ADINA CFD برای تجزیه و تحلیل جریان های فشرده و غیر قابل فشرده ، از جمله انتقال گرما
    ADINA EM برای تجزیه و تحلیل پدیده های الکترومغناطیسی
    این ماژول ها می توانند به طور کامل همراه با هم برای حل مسائل چند فیزیکی استفاده شوند ، جایی که پاسخ سیستم تحت تأثیر تعامل چندین میدان فیزیکی مجزا است (به عنوان مثال تعامل ساختار مایع ، تجزیه و تحلیل حرارتی مکانیکی ، اتصال پیزوالکتریک ، گرمایش ژول ، جریان سیال – جفت انتقال جرم ، نیروهای الکترومغناطیسی روی مایعات و سازه ها و غیره.).

    همچنین ، در مجموعه برنامه های ADINA ، یک رابط کاربر گرافیکی (معروف به رابط کاربری ADINA یا AUI) با یک مدل ساز جامد ، ADINA-M ، برای کارهای قبل و بعد از پردازش وجود دارد. از AUI می توان برای وارد کردن مدل های جامد و مدل های اجزای محدود در قالب Nastran استفاده کرد ، واسط بسیاری از بسته های CAD و CAE را فراهم می کند.

    بعلاوه ، به عنوان بخشی از مجموعه ADINA ، از Femap می توان برای پیش و پس از پردازش داده های ADINA در تجزیه و تحلیل های ساختاری ، CFD و FSI استفاده کرد.

    1 پاسخ
    1. آرمان افتخارنیاکانی
      آرمان افتخارنیاکانی گفته:

      با تشکر از بچه های دانشگاه امیرکبیر که چنین بستری را فراهم کردند.
      موفق و سربلند باشید…

      پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *