CodeVision AVR

CODEVISION AVR

نرم‌افزار CodeVisionAVR یک محیط یکپارچه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار (Integrated Development Environment یا به‌اختصار IDE) است و جهت برنامه‌نویسی و کامپایل زبان C برای میکروکنترلرهای AVR کاربرد دارد؛ در این نرم‌افزار امکان برنامه‌ریزی انواع میکروکنترلرهای AVR فراهم شده است.

‌یک نرم افزار تخصصی برای رشته های برق و کامپیوتر (گرایش سخت افزار) می باشد. در واقع این نرم افزار یک کامپایلر برای زبان برنامه نویسی C می باشد که برای برنامه نویسی میکروکنترلر های AVR از آن استفاده می شود. این برنامه محیط برنامه نویسی و کامپایل کردن برنامه نوشته شده برای برنامه ریزی میکروکنترلر را برای شما فراهم می کند.
بسیاری از افراد حتی کسانی که رشته کامپیوتر می باشند با این نرم افزار بخوبی آشنا می باشند. آخرین نسخه این برنامه قدرت بسیار بیشتری پیدا کرده است و از طرفی مشکلات قبلی آن برطرف شده است. این برنامه در تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب است.

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار CodeVisionAVR Advanced :

– محیط یک‌پارچه‌ی برنامه‌نویسی و توسعه

– کامپایل دقیق زبان برنامه‌نویسی C برای میکروکنترلرهای AVR

– پشتیبانی از انواع داده‌ها مانند bool ،char ،int ،short ،long ،float و bit

– دارای ابزار LCD Vision جهت ایجاد و ویرایش فونت‌ها و تصاویر و تبدیل و خروجی‌گرفتن از آن برای سورس‌کد C یا داده‌های باینری (صرفا در ویرایش Advanced)

– پشتیبانی از انواع میکروکنرلرها

– امکان برنامه‌ریز خودکار برای دستگاه‌های جدید XMEGA با CodeWizardAVR

– سازگاری کامل با نرم‌افزارهای مختلف AVR

– امکان استفاده به‌عنوان افزونه‌ی نرم‌افزار Atmel Studio با یک‌پارچگی کامل

و…

نکات برنامه‌ی CodeVisionAVR Advanced :

– این نسخه نیز مانند نسخه‌ی قبل توسط کرکرهای ایرانی کرک شده است.

– نسخه‌ی ارائه‌شده ویرایش کامل و Advanced است و شامل LCD Vision نیز می‌باشد.

– معمولا نسخه‌های جدید این نرم‌افزار به‌ندرت کرک می‌شود و یا این‌که نسخه‌های کرک‌شده با فاصله‌ی زمانی زیادی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.



کلمات کلیدی : کدویژن ای وی آر ، CodeVision AVR ، دانلود آخرین ورژن نرم افزار codevision avr ، دانلود کدویژن ، دانلود کدویژن ورژن قدیمی ، دانلود codevisionavr



CodeVision AVR