Plaxis Foundations

Plaxis 3D Foundation

نرم افزاری برای تجزیه تحلیل المان محدود پایداری و دگردیسی خاک در مهندسی ژئوتکنیک میباشد. این برنامه با ویژگی های متعددی که داراست ساختارهای ژئوتکنیکی را از زوایای مختلفی به صورت کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد و این آنالیز نشات گرفته از مبانی علمی و تئوری است که محققین این شاخه علمی به آن دست یافته اند. Plaxis 3D Foundation ساختارهای پیچیده متشکل از سازه های مصنوعی و خاک را در حالتهای جدایی تعریف میکند و کار مجزا بر روی هر یک از مدها امکان پذیر است. این محصول کاربرپسند طراحی شده است و در مدلسازی و شبیه سازی، انعطاف بسار بالایی دارا میباشد، هسته پردازشی قدرتمندی دارد و فرایندهای پس پردازش را به خوبی انجام میدهد.

این برنامه با امکانات مختلفی که در اختیار کاربران قرار داده است، یکی از بهترین ها در حوزه مهندسی ژئوتکنیک محسوب میشود. plaxis شرکت توانمندی است که به صورت تخصصی بر روی نرم افزارهای شاخه ژئوتکنیک فعالیت میکند و علاوه بر نرم افزارها، همایشها و سمینارهای پژوهشی نیز در سراسر دنیا برگزار میکند. نرم افزارهای این شرکت بر پایه روش تجزیه المان محدود است که در محصولات دو بعدی و سه بعدی به صورت موثری مورد استفاده قرار میگیرد. سمینارهایی که پلکسیز برگزار میکند در مورد آموزش نرم افزاری این شرکت نیست بلکه هدف انتقال دانش مهندسی بین اعضاء است، در واقع پلکسیز تنها به ارائه نرم افزار بسنده نکرده و به صورت مداومی با محققین و علاقه مندان رشته ژئوتکنیک در ارتباط است تا از این طریق هم کیفیت محصولات خود را بالا ببرد و هم دانش فنی و دست آوردهای روز بین پزوهشگران این رشته انتقال پیدا کند.

امکانات و ویژگی های PLAXIS 3D FOUNDATION:

  • آنالیز استاتیک
  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • شبیه سازی دقیق سازه های مختلف بر اساس اصول و تئوری های علمی ثابت شده
  • ابزارهایی برای محاسبه حجم خاک و …
  • امکان طراحی و مدلسازی ساختارهای پیچیده ترکیبی
  • و …





کلمه کلیدی : پلکسیس فاندیشن ، Plaxis Foundations ، دانلود plaxis ، دانلود نرم افزار plaxis ، دانلود نرم افزار plaxis foundation ، دانلود نرم افزار پلکسیس ، دانلود پلکسیس فاندیشن




Plaxis Foundations