+MAX

+MAX

نرم افزار Max + PLUS II یک جریان توسعه یکپارچه را برای طراحی سخت افزار دیجیتال فراهم می کند. این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از یک محیط یکپارچه، یک طراحی را وارد کنید، کامپایل و شبیه سازی کنید. این نرم افزار از چندین روش ورود به طراحی از جمله ضبط شماتیک، ورود به طراحی مبتنی بر متن با استفاده از زبان توصیف سخت افزار Altera (AHDL) ، VHDL ، Verilog HDL و ورود طراحی شکل موج پشتیبانی می کند. انواع مختلفی از پرونده های طراحی را می توان در یک سلسله مراتب طراحی واحد ادغام کرد که سپس قابل اثبات است. پس از تأیید طراحی، شما می توانید با استفاده از سخت افزار برنامه نویسی که به طور مستقیم با نرم افزار MAX + PLUS II واسطه می شود، یک دستگاه Altera را برنامه ریزی یا پیکربندی کنید.

شما با استفاده از این ابزارهایی که در مجموعه ابزار MAX + PLUS II موجود است، با طراحی سخت افزار دیجیتال آشنا خواهید شد. با استفاده از ویرایشگر گرافیک و ابزار طراحی مبتنی بر متن با طراحی یک افزودنی 1 بیتی نشان  داده خواهد شد. پس از تأیید، یک دستگاه منطق قابل برنامه ریزی پیچیده (CPLD) را روی صفحه UP 1 از Altera برنامه ریزی خواهند کرد.

سازگاری با دیواس های مختلف مانند FPGA و CPLD و رابط کاربری ساده از دیگر قابلیت های این برنامه است که سازگاری خوبی با سیستم ها دارد.

ویژگی های برنامه MAX+PLUS II :

رابط کاربری ساده و انجام سریع تغییرات روی مدار ها

پشتیبانی از مدار های الکترونیکی و منطقی

سازگاری کامل با زبان های مخصوص در این زمینه

قابلیت نصب و راه اندازی روی دیوایس های متفاوت

تست و انجام آزمایش روی مدار ها قبل از ذخیره سازی

سازگار با سیستم های مختلف و ویندوز 10

+MAX




کلمات کلیدی : مکس پلاس ، +MAX ، دانلود برنامه MAX plus برای pc ، دانلود برنامه max plus برای pc ، دانلود مکس پلاس دوتا 2 برای کامپیوتر ، دانلود نرم افزار مکس پلاس ، کاربرد مکس پلاس



+MAX