FlexLogger

FlexLogger ، نام نرم افزار مهندسی و تخصصی در زمینه تنظیم کردن سیستم های الکترومکانیکی می باشد. در حقیقت شما به کمک این نرم افزار می توانید بدون برنامه نویسی و صرفا به کمک ابزار های موجود در این محصول نسبت به راه اندازی و پیکربندی سیستم های ورود به سیستم اقدام نمایید. در واقع شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید شد تا سیستم های ورود انعطاف پذیر را بر روی محصولات شرکت NI پیاده سازی نمایید. شما همچنین به کمک این محصول می توانید نسبت به تنظیم سریع ، تجسم و ثبت ترکیبی از اندازه گیری های هماهنگ شده اقدام نمایید.

به کمک نرم افزار FlexLogger شما قادر خواهید بود تا انواع سنسورهای آنالوگ ، سیگنال های دیجیتال و باس و سایر وسیله های نقلیه و غیره را پیکربندی نمایید. شما همچنین می توانید از این محصول جهت تنظیم سیگنال های ولتاژ و جریان را برای هدایت محرک ها یا کنترل نقاط تنظیم شده استفاده کنید. شما همچنین به کمک قابلیت های کاربردی این نرم افزار می توانید نسبت به تست و کسب نتایج مطلوب خود اقدام کنید. در مجموع این نرم افزار قادر است تا پاسخگوی نیاز شما در راه اندازی سیستم های اعتبارسنجی و تأیید صحت باشد.

این نرم افزار همچنین قابلیت های عیب یابی سیستم های شما را نیز در خود دارد. بدین معنی که شما به کمک این نرم افزار می توانید خطاها و نقص ها سیستم های تایید هویت را شناسایی و رفع نمایید. همچنین به کمک ثبت داده ها در این نرم افزار قابلیت تجزیه و تحلیل به منظور بررسی عملکرد سیستم در این نرم افزار ممکن گردیده است.




امکانات و ویژگی های نرم‌افزار FlexLogger :

  • امکان پیکربندی سریع و ساده تجهیزات اعتبارسنجی محصولات شرکت NI
  • قابلیت تجزیه و تحلیل داده های ثبت شده به منظور بررسی عملکرد سیستم
  • بدون داشتن نیاز به دانش برنامه نویسی برای طراحی سیستم ها
  • بهره مندی از امکان تست سریع و تشخیص خطاهای موجود در شبکه شما
  • و…



کلمات کلیدی : فلکس لوگر ، FlexLogger ، دانلود نرم افزار flex برای ویندوز ، دانلود نرم افزار flex برای کامپایلر، دانلود نرم افزار فلکس لوگر ، دانلود فلکس لگر، دانلود نرم افزار flexlogger ، معرفی نرم افزار flexlogger