Room Arranger

Room Arranger

Room Arranger نرم افزاری کاربردی برای طراحی چیدمان و دکوراسیون اماکن است. با استفاده از این برنامه شما میتوانید اتاق، دفتر کار، خانه، آپارتمان، باغ و هر مکان دیگری را دیزاین کنید. عناصر مختلف را جا به جا کنید و در نهایت به یک چیدمان و نقشه رضایت بخش دست پیدا کنید. تجسم بصری ما اینقدر قوی نیست که همه چیز را در قوه خیال تجسم کنیم و در نهایت یک دکوراسیون بی نقص و باب طبع را شاهد باشیم. از طرفی برای حصول نتایج دلخواه نمیتوانیم اشیاء فیزیکی که بعضا سنگین هستند مانند یخچال، کابینتها، تلویزیون و … را اینقدر جا به جا کنیم تا یه نتیجه دلخواه برسیم. این کار به هیچ وجه منطقی نیست. در این شرایط نرم افزار Room Arranger میتواند کمک دست بسیار خوبی باشد.

در این برنامه اشیاء مختلف از جمله مبلمان، تلویزیون، یخچال و سایر موارد را میتوانیم در یک محیط ساده، بی نهایت بار جا به جا کنیم تا به نتیجه مورد علاقه مان برسیم. این برنامه همه چیز را به صورت سه بعدی و قابل لمس نمایش میدهد و شما یا هر فرد دیگری با یک نگاه متوجه منظور شما میشود و میتواند در مورد خوب یا بد بود دکوراسیون نظرش را اعمال کند. این برنامه تنها برای طراحی دکور اتاق ها و منازل مسکوی نیست. شما میتوانید هر مکانی اعم از دفتر کار، حیاط منزل، فضای سبز، باغ و … را نیز با اشیاء مرتبط چینش کنید تا به یک طرح و نقشه مناسب دست یابید. برنامه قادر است فواصل بین اشیاء، اندازه آنها و سایر محاسبات مورد نیاز را نمایش دهد. شما در هر مرحله از پروژه میتوانید با انتخاب المانهای مورد نظر مشصات آنها را تغییر دهید. آنها را جا به جا کنید و به روشهای مختلف چینش کنید.




کلمات کلیدی : روم ارنجر ، Room Arranger  ، دانلود نرم افزار room arrenger ، دانلود room arranger ، دانلود برنامه room arranger ، دانلود روم ارانجر ، نرم افزار room arranger چیست





Room Arranger