DIANA FEA

DIANA FEA

DIANA FEA ، نام نرم افزار مهندسی و تخصصی در زمینه تجزیه و تحلیل عناصر محدود می باشد. در حقیقت نرم افزار پیش روی شما به عنوان یک بسته جامع نرم افزاری در زمینه تجزیه و تحلیل طیف گسترده ای از مشکلات ناشی از مهندسی عمران از جمله مشکلاتی نظیر عیب های ساختاری ، ژئوتکنیکی و تونل زنی ، رشته های زلزله و مهندسی نفت و گاز شناخته می شود. این برنامه به عنوان یک بسته نرم افزاری کاملا قابل اطمینان بوده و در پروژه های مختلف برجسته در سراسر جهان توسط مهندسین و متخصصین مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار DIANA FEA از عملکرد بسیار قدرتمندی بهره می برد. امکان مدل سازی گسترده مواد در کنار بهره مندی از کتابخانه های عناصر و روش های تحلیل که همگی بر اساس جدیدترین و پیشرفته ترین تکنیک های تحلیل عناصر محدود هستند این محصول را به یک نرم افزار جامع تبدیل کرده است. نرم افزار پیش روی شما در زمینه بهینه سازی روشهای حل برای انواع مدلهای پیچیده خطی و غیرخطی بسیار مناسب می باشد. به نحوی که شما به کمک قابلیت های این محصول می توانید محاسبات و نتایج بسیار دقیقی را بدست بیاورید.

بهره مندی از قابلیت های منحصر به فرد تجزیه و تحلیل در محیط های دو بعدی و سه بعدی از جمله ویژگی های بسیار کلیدی این نرم افزار به شمار می رود. از طرفی سازگاری با فایل های CAD نیز از دیگر قابلیت های کاربردی این محصول می باشد. در نهایت می توان اشاره کرد که این نرم افزار با ارائه راه حل مناسب طراحی و ارزیابی را در مدل سازی و مهندسی عمران و ژئوتکنیک را برای شما به ارمغان می آورد.

امکانات و ویژگی های نرم افزار DIANA FEA :

  • امکان شبیه سازی و تجزیه و تحلیل عناصر محدود
  • مدل سازی های خطی و غیر خطی و اصلاح شده به همراه خاصیت ارتجاعی
  • ارائه راه حل های کارآمد در کنار کسب نتایج و محاسبات بسیار دقیق
  • امکان بهره مندی از قابلیت انتخاب راه حل خودکار
  • بهره مندی از قابلیت حل معادله مستقیم خارج از هسته و معادلات تکراری
  • و…




کلمات کلیدی : دایانا اف ای ای ، DIANA FEA ، دانلود دایانا ، دانلود نرم افزار دایانا اف دی ای ، معرفی نرم افزار دایانا ، دانلود diana fea ، دانلود نرم افزار diana fea ، دانلود DIANA FEA