اجاره سرور – کامپیوتر

راه حل میزبانی WooCommerce مدیریت شده ما از چندین فروشگاه آنلاین موفقی که با ما میزبانی شده اند آزمایش شده است. پس از خدمت به هزاران مالک و توسعه‌دهنده فروشگاه، ما به طور کامل چالش‌های مربوط به راه‌اندازی یک فروشگاه مبتنی بر WooCommerce و مهم‌تر از آن، چگونگی حل آن‌ها را به کارآمدترین، کارآمدترین و پایدارترین راه درک می‌کنیم.

اجاره ابر رایانه   →

اینجا کلیک کنید

همیشه در حال بهبود

ما دائماً در حال بهبود Servebolt Cloud، پلتفرم و فرآیندها هستیم تا با روندهای همیشه در حال تغییر در صنعت تجارت الکترونیک مطابقت داشته باشد. نقطه قوت ما این است که جدیدترین و بهترین محیط را برای کسب و کار آنلاین شما فراهم کنیم تا بتواند بدون دردسر اجرا شود و بدون زحمت رشد کند.

کارشناسان ناظر

کارشناسان داخلی WooCommerce ما فعالانه در هر فرآیندی مشارکت دارند تا اطمینان حاصل شود که همه فروشگاه‌های WooCommerce میزبانی شده در Servebolt Cloud بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شوند. کارشناسان ما همچنین به تیم مهندسی کمک می‌کنند تا ویژگی‌های حیاتی برای فروشگاه‌های WooCommerce را بسازند و بهبود بخشند. نفع شماست!

نظارت هوشیار

تیم ما علاوه بر داشتن پیچیده‌ترین سیستم با فال اورها، فعالانه بر تمامی اجزای سیستم نظارت می‌کند و اگر چیزی درست به نظر نمی‌رسد، به سرعت عمل می‌کند. این رویکرد پیشگیرانه به تیم پشتیبانی ما زمان کافی برای حذف هرگونه شکست احتمالی می دهد.

همین امروز مهاجرت به Servebolt را شروع کنید! ثبت نام کنید و از ما بخواهید که سایت شما را منتقل کنیم.

وظایف ووکامرس سریعتر

راه اندازی فروشگاه WooCommerce محدود به تعامل مشتریان شما با یک سرور سریع و پشته هاست نیست. تعداد زیادی عملیات وجود دارد که برای بهینه سازی گردش کار، مدیریت محصول و پردازش سفارش نیز لازم است.

به طور مشابه، تسویه‌حساب و سبد خرید سریع‌تر منجر به تبدیل و درآمدزایی بیشتر می‌شود. بنابراین، ما تمرکز زیادی روی این بخش های ماموریت حیاتی فروشگاه WooCommerce شما داریم تا هر بازدیدکننده هر بار عملکرد یکسانی را تجربه کند.

عملکرد فروشگاه اینترنتی شما اولین چیزی است که مشتریان قبل از هر چیز دیگری متوجه آن می شوند. بر اساس تجربه اولیه، بازدیدکنندگان شما بدون توجه به پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد، تصمیم می‌گیرند بمانند یا فروشگاه شما را ترک کنند.

رویکرد منحصر به فرد Servebolt فروشگاه WooCommerce شما را قادر می سازد تا صفحات وب سریع را بدون افزودن پیچیدگی ارائه دهد. ما به طور استراتژیک ابر میزبانی خود را از ابتدا ساختیم و در عین حال بر عملکرد خام متمرکز شدیم که به یک عنصر وابسته نیست بلکه به تعدادی از بهینه‌سازی‌ها که در محیط میزبانی ما پخش شده است.

← مرکز محاسبات سریع شبیه‌سازان امیرکبیر  →

اینجا کلیک کنید!

این نه تنها عملکرد ثابت و ثابتی را که از جعبه خارج می کنید تضمین می کند، بلکه فروشگاه WooCommerce شما را قابل اعتماد و پایدار می کند.

در اینجا مروری بر این است که چگونه Servebolt برای هر بازدیدکننده‌ای که در فروشگاه WooCommerce شما سریع‌تر است:

TTFB سریعتر

زمان تا اولین بایت (TTFB) زمانی است که مرورگر پاسخی را در برابر اولین فرآیندهای درخواست سرور دریافت می کند. TTFB چیزی است که اولین برداشت را از فروشگاه آنلاین شما ایجاد می کند و بنابراین باید سریع باشد. Servebolt با کاهش درخواست های غیر ضروری پایگاه داده، پردازش کد PHP بهینه، استفاده از کش هوشمند HTML و بسیاری از سفارشی سازی های دیگر در سطح سرور، TTFB را کاهش می دهد.

انتقال سریعتر شبکه

داده ها از طریق شبکه از سرور به فروشگاه WooCommerce شما به عقب و جلو می روند. اگر فاصله بیشتر باشد و بسته داده بزرگتر باشد، انتقال از یک مکان به مکان دیگر زمان بیشتری می برد. این معمولا به عنوان تاخیر شناخته می شود. Servebolt تأخیر را با پشتیبانی از HTTP/2 حل می‌کند و دامنه‌های تسریع‌شده را برای استفاده از شبکه گسترده CDN خود برای کاهش تأخیر دارایی‌های استاتیک ارائه می‌دهد.

ارائه سریعتر مرورگر

رندر مرورگر بیشتر به کیفیت کد و مشخصات دستگاه کاربر بستگی دارد. میزبانی Servebolt با بهینه‌سازی دارایی‌هایی که مرورگر برای ارائه نیاز دارد، به به حداقل رساندن بار کاری کمک می‌کند. همچنین، زمان پاسخ سریع‌تر سرور و تأخیر کم، تجربه کلی را افزایش می‌دهد که تأثیر مثبتی بر رندر مرورگر می‌گذارد.

اجاره ابر رایانه   →

اینجا کلیک کنید