AutoDWG DWGSee

AutoDWG DWGSee

نرم افزاری کامل برای مشاهده، چاپ، علامت گذاری و به اشتراک گذاری فایل های DWG شما است. فایل های DWG نقشه ها و طرح های کشیده شده با نرم افزار اتوکد هستند که برای طراحی نقشه های مهندسی، ساختمانی کاربرد دارند و فرمت خروجی این نرم افزار DWG است. با استفاده از مرورگر DWG ، شما می توانید فهرست و پیش نمایش فایل های DWG و DXF را بر روی کامپیوتر خود تماشا کنید. نرم افزار AutoDWG DWGSee سریع، قدرتمند و آسان است و برای کاربران مبتدی و حرفه ای طراحی شده است.







قابلیت های متعددی همچون پشتیبانی از DWG ، DXF و DWF نسخه از اتوکد، پشتیبانی از فرمت DWG اتوکد از R2.5 را به آخرین نسخه 2013 ، پیشنمایش پوشه و محتویات آرشیو نمایش ریز عکسها از DWGs بر روی آیکون های لیست، نشانه گذاری (مستطیل ، بیضی ، ابر نشانه گذاری) ، نسخه قابل چاپ DWG / DXF / DWF ، تبدیل فایل های DWG به فرمت های JPG, TIFF, BMP, GIF، ادغام، کپی و پیست فایل ها و … را دارد که این برنامه را به ابزاری حرفه ای در این زمینه تبدیل کرده است.




کلمات کلیدی : اتو دی دبلیو جی سی، دانلود autodwg dwgsee، معرفی نرم افزار autodwg dwgsee، کاربرد اتو دبلیو جی سی، کاربرد autodwg dwgsee