5/5 - (1 امتیاز)

Simulia Abaqus

Simulia Abaqus

نرم افزار DS SIMULIA Abaqus CAE شبیه سازی کاملی را با استفاده از ابزارهای شبیه سازی ارائه می کند و سعی می کند که برای اغلب گروه های مهندسی، بتواند کارساز باشد. این برنامه دارای ویژگی های طراحی بسیار حساس و پیچیده ای است که کمک می کند، المان گیری در سطح گسترده ای صورت گرفته و مقیاس های خوبی را جهت استفاده در مسائل تجزیه و تحلیل ویکپارچه سازی داشته باشیم. این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد که بتوانند تخصص خود را در شبیه سازی به کار بسته و تمرکز دامنه ای خود را روی راه های قدرتمندی پیاده سازی کنند.

نرم افزار DS SIMULIA Isight طراحی و مهندسی را در سطح پیچیده امکان پذیر می کند و مهندسین این حوزه می توانند از طیف گسترده ای از ابزارهای این برنامه، برای طراحی و شبیه سازی محصولات خود استفاده کنند. این برنامه دارای جریان های اساسی است که کمک می کند شبیه سازی در بازی ها بهتر صورت گرفته و هر کسی بتواند پارامترها و نتایج حاصل از آنها را به خوبی در محصولات خود پیاده سازی کنید. شما تنها به یک ورودی نیاز خواهید داشت تا حاصل کار را مشاهده کرده و از بسته های نرم افزار این کلکسیون استفاده کنید. با دانلود DS SIMULIA Isight می توانید از راه حل های پیشرفته برای مدل سازی های خود استفاده کنید و بهره وری را در برنامه های خود بیشتر کنید. بهره وری به معنای استفاده از چندین ترکیب و چندین مدل برای محاسبات منبع توزیعی است که امکان ارائه یک طرح بهینه را بسیار ساده تر می کند. به هر حال شما نیز می توانید از این برنامه برای شبیه سازی های خود استفاده کرده و از موتور قدرتمند برنامه استفاده کنید.

با دانلود آباکوس یک مجموعه محصول عالی را به منظور حل مشکلات مهندسی خواهید داشت و می توانید مسائل روتین و پیچیده را تحت پوشش خود داشته باشید. این برنامه روی برنامه های کاربردی صنعتی نیز کاربرد دارد و گروه های مهندسی صنایع خودرو، می توانند از این برنامه برای بازرسی بارهای خودرو، لرزش های پویا و سیستم های چندگانه استفاده کنند. قابلیت تحلیل ساختار داده های مشترک و استفاده از تکنولوژی حل یکپارچه از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. نرم افزار Abaqus مزیت های رقابتی خاصی دارد که می توانید در ابزارها استفاده کرده و فرایند تولید و طراحی را تحت کنترل خود داشته باشید. هزینه های خود را کنترل کنید و در نهایت ناکارایی تولیدات خود را به حد صفر کاهش دهید. دانلود آباکوس ابزارهای لازم را برای ارائه شرکت های خاص تولیدی دارد و می تواند پروتکل های منحصربفردی را برای هر شرکت ترتیب دهد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار DS SIMULIA Abaqus CAE:

  • بهره گیری از امکان آنالیز محدود
  • امکان حل مسائل استاتیکی
  • انجام تحلیل های صریح و غیرصریح
  • دارای فرایندهای شبیه سازی متعدد
  • توسعه و بهبود عمکرد محصول با استفاده از تحلیل کوپل
  • استفاده از دیگر خانواده برنامه های DS





کلمات کلیدی : دی سیمولیا سوئیت ، (DS SIMULIA Suite 2020 HF1 (Abaqus  ، دانلود نرم افزار آباکوس ، دانلود نرم افزار abaqus ، دانلود نرم افزار آباکوس نسخه 32 بیتی ، دانلود Abaqus ، دانلود abaqus





Simulia Abaqus