5/5 - (10 امتیاز)
فرم ایت پرو - FormIt Pro

FormIt Pro

Autodesk FormIt Pro

Autodesk FormIt Pro یک نرم افزار مدل سازی سازه های ساختمانی سه بعدی است که توسط شرکت نرم افزاری Autodesk منتشر شده است.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که ایده ها و دیدگاه های خود را به سرعت و با بهترین کیفیت در یک محیط نرم افزاری محقق و پیاده سازی کنید. فرآیند مدل سازی و طراحی در این نرم افزار بسیار دقیق و دقیق می باشد.

این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی برای سازماندهی و سازماندهی داده ها و ایده ها می باشد و به کاربر این امکان را می دهد که ایده ها و داده های خود را در گروه ها و سطوح داده های مختلف دسته بندی کند.

Formit به منابع داده های مختلف مانند سیستم های اطلاعات جغرافیایی و داده های ماهواره ای متصل می شود.

با دریافت اطلاعات از این سیستم ها، کاربر می تواند آدرس و سایر اطلاعات مربوط به منطقه ای که پروژه در آن ساخته می شود را در طرح های سه بعدی خود وارد کرده و طرح های واقع گرایانه ای را ایجاد کند که با شرایط دنیای واقعی مطابقت دارد.

این داده های اولیه شامل جهت گیری جغرافیایی، سایه ها، میزان نور خورشید بر روی سازه ها، سطح مصرف انرژی در زمان های مختلف و غیره است.

پروژه های این برنامه را می توان به یک سیستم ذخیره سازی داده مرکزی منتقل کرد. با انتقال داده ها به این سیستم می توان روند طراحی و توسعه را در سایر برنامه های Autodesk مانند Autodesk Revit ادامه داد.
Autodesk FormIt Pro نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند از شرکت Autodesk برای معماران و مهندسان عمران است.

همانطور که می دانید در سال های اخیر این شرکت نرم افزاری با عرضه محصولات نرم افزاری مختلف در این صنعت توانسته محبوبیت زیادی در بین کاربران و فعالان این صنعت کسب کند.

با این نرم افزار می توانید به یک محیط طراحی ساده و در عین حال قدرتمند برای طراحی در هر مکان و هر زمان دسترسی داشته باشید. هر کجا که باشید ناگهان به ذهنتان خطور می کند که از آن برای ایجاد یک مفهوم جذاب برای پروژه ساختمانی مورد نظر خود استفاده کنید.

این برنامه دقیقا همان ابزاری است که شما برای ترسیم چنین مفاهیمی نیاز دارید و در اینجا عزیزان من آخرین نسخه آن را تقدیم شما می کنیم.

اگر از کاربران حرفه ای محصولات Autodesk، به ویژه ابزارهای مهندسی عمران و طراحی ساخت و ساز هستید، Autodesk FormIt می تواند ابزارهای مورد نیاز برای طراحی موفق مفاهیم و ایده پردازی را در اختیار شما قرار دهد.

با استفاده از این برنامه و ابزارهای موجود در آن، کاربر قادر خواهد بود ایده های خود را به راحتی و با دقت بسیار بالا طراحی و مدیریت کند. این نرم افزار جدید به طور کامل با Autodesk Revit ادغام می شود.

می توانید هندسه ارائه شده در این نرم افزار را مستقیماً به Revit وارد کنید و ایده ها و مفاهیم محیط Revit را با سرعت بیشتری به پروژه های واقعی تبدیل کنید.
Autodesk FormIt یک نرم افزار مدل سازی معماری برای طراحی سه بعدی مبتنی بر BIM و همچنین یک ابزار طراحی بصری سه بعدی برای مرحله طراحی مفهومی است.

هنگامی که یک ایده دارید، می توانید از Autodesk FormIt برای ایجاد یک طرح مفهومی استفاده کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به دقت بالا، سیستم مدل سازی قدرتمند و قابلیت سازماندهی ایده ها در گروه ها و سطوح مختلف اشاره کرد.

علاوه بر این، هم ترازی و تجزیه و تحلیل دقیق طرح ها با استفاده از سایه ها، تجزیه و تحلیل انرژی خورشیدی و امکان به دست آوردن داده های لحظه ای دقیق از هر نقطه (مانند تصاویر ماهواره ای) برای تجزیه و تحلیل انرژی از دیگر ویژگی های قابل توجه Autodesk FormIt است. .
در واقع، معماران می توانند از نرم افزار مدل سازی FormIt برای ایجاد یک طرح اولیه، تجزیه و تحلیل آن، بررسی مفاهیم و اصول کلیدی طراحی و کار هوشمندانه با طراحی مفهومی مبتنی بر BIM از ابتدای پروژه استفاده کنند.
پس از تکمیل طراحی و تجزیه و تحلیل مورد نیاز، می توانید طرح های اولیه خود را به Autodesk Revit یا هر نرم افزار دیگری برای دسترسی و اصلاح آنها منتقل کنید.

فرم ایت پرو - FormIt Pro

ویژگی ها و عملکردهای Autodesk FormIt Pro:

  • پیوند طرح شماتیک در FormI به پروژه فایل ها و اسناد در Revit
  • مدل سازی مفهومی با استفاده از داده ها و اطلاعات Revit در رابط کاربری FormIt
  • تعامل بین پروژه های FormIt و Revit
  • طراحی در یک محیط سه بعدی کاملا تعاملی با پشتیبانی از دستگاه

فرم ایت پرو - FormIt Pro

کلمات کلیدی : فرم ایت پرو – FormIt Pro ، دانلود فرم ایت پرو، دانلود FormIt Pro، نرم افزار FormIt Pro، کاربرد FormIt Pro، آموزش نرم افزار FormIt Pro، دانلود autodesk formit برای اندروید، دانلود Autodesk formit، نرم افزار طراحی سازه اندروید، نرم افزار اسکیس، نرم افزار برداشت پلان، دانلود نسخه قدیمی autodesk sketchbook، برنامه معماری برای گوشی، اموزش نصب رویت 2025