انجام پروژه کارلایل کمپرسور سلکشن Carlyle Compressor Selection

Carlyle Compressor Selection V6.0.1

Carlyle

می خواهد در انتخاب محصولات و لوازم جانبی مناسب کمپرسور برای شما هرچه ساده تر باشد.

نرم افزار انتخاب کمپرسور CARWIN
CARWIN داده های عملکردی را در مورد کمپرسورهای Carlyle با مبرد های متداول در شرایط تهویه مطبوع و کارکردهای برودتی در یک رابط کاربر پسند فراهم می کند. علاوه بر عملکرد کمپرسور ، CARWIN اسناد و نقشه های فنی را برای محصول انتخاب شده ارائه می دهد. ابزار Load Match تأسیس طولانی ، توانایی انتخاب کمپرسورهای فردی یا چندگانه را بر حسب نیاز سیستم مخصوص شما دارد. یک ابزار جدید جدید برای تأیید مایعات مبرد اجازه می دهد تا کاربران به سرعت مقایسه چندین مبرد را انتخاب کنند تا بهترین گزینه برای کاهش GWP را انتخاب کنند. برآوردهای عملکرد کمپرسور تولید شده توسط نرم افزار انتخاب می تواند به راحتی با فرمت فایل Excel انجام شود.


نرم افزار رابط Paragon Controller Interface ،
بسته کنترلر PCM کمپرسور پیچ Carlyle کنترل ظرفیت و محافظت از کمپرسور را برای برنامه شما فراهم می کند. برای ایجاد رابط با کنترلر PCM برای تنظیم و پیکربندی سیستم ، نظارت بر پارامترهای مهم و خدمات میدانی ، نرم افزار Virtual BacView ابزاری مناسب برای تسهیل این فعالیت ها است. Virtual BacView را در لپ تاپ خود بارگیری کنید. پس از نصب نرم افزار ، لپ تاپ اکنون با استفاده از یک کابل رابط ، شماره Carlyle شماره USB-L آماده اتصال به کنترلر PCM است.


کلمات کلیدی : کالی کمپرسور سلکشن، دانلود carlyle compressor selection، کمپرسورهای carlyle، معرفی نرم افزار CARWIN، نرم افزار Carlyle، کنترلر PCM