Flow Code AVR

FLOW CODE AVR

Flowcode چیست؟
Flowcode یک محیط توسعه پیشرفته و یکپارچه (IDE) برای توسعه سیستم الکترونیکی و الکترومکانیکی است که میکروکنترلرهایی نظیر Arduino ، PIC و ARM و رابط های صنعتی ناهموار را با استفاده از پروتکل هایی مانند Modbus و CAN هدف قرار می دهد.

افرادی که تجربه برنامه نویسی کمی دارند و یا ندارند، می توانند بدون مانع از Flowcode استفاده کنند. در عرض چند دقیقه، مبتدیان می توانند با استفاده از حالت های برنامه نویسی گرافیکی موجود، توسعه سیستم های الکترونیکی را آغاز کنند. Flowcode برای آموزش و یادگیری اصول اصلی سیستم میکروکنترلر مناسب است.

Flowcode موجب صرفه جویی در وقت می شود
یک برنامه نویسی بصری و گرافیکی، به کاربران Flowcode امکان توسعه سریع سیستم های پیچیده را می دهد. مهندسین از Flowcode استفاده می کنند زیرا این امکان را برای توسعه سریع فراهم می کند و باعث سرعت بخشیدن به فرآیند های یادگیری برای توسعه سیستم های میکروکنترلر می شود.

آزمایش و اشکال زدایی
یک ضبط کننده داده و اسیلوسکوپ در Flowcode ساخته شده است که روش های آزمایش و اشکال زدایی را ساده می کند. این بیشتر هنگام ترکیب قابلیت های Ghost Technology از Flowcode با پلت فرم سخت افزاری E-block بیشتر تقویت می شود. علاوه بر این ، Flowcode همچنین با سخت افزارهای خارجی از جمله اسیلوسکوپ، منبع تغذیه، ژنراتورهای سیگنال و موارد دیگر سازگار است.

شبیه سازی پیشرفته
توانایی Flowcode در شبیه سازی برنامه های کاربر و همچنین سازگاری با بسته های سه بعدی CAD مانند Solidworks، به افرادی که در حال تهیه طرح های الکترومکانیکی هستند، اجازه می دهد تا آنها را به راحتی توصیف و مدل سازی کنند.

انعطاف پذیری میکروکنترلر
Flowcode امکان کار با انواع مختلف تراشه را به روشی آسان و انعطاف پذیر به شما می دهد. انتقال کد ساده است، به این معنی که می توانید دستگاه های هدف را با سهولت تغییر دهید، خواه با یک سیستم عامل های سخت افزاری Arduino ، PIC ، Atmel AVR ، ARM یا Raspberry Pi کار کنید.

Flowcode محصول شرکت Matrix Multimedia است که یکی از تولید کننده های کامپایلرهای میکروکنترلر می باشد. این شرکت دارای چهار محصول نرم افزاری به نام های Flowcode for PIC و Flowcode for AVR/Arduino و Flowcode for ARM و Flowcode for dsPIC/PIC24 می باشد که کاربران با استفاده از این نرم افزار  ها می توانند به ترتیب برای میکروکنترلرهای PIC و میکرو کنترلرهای AVR و میکروکنترلرهای مبتنی بر هسته ی ARM و میکروکنترلرهای خانواده PIC24 و DSPIC به زبان گرافیکی G برنامه نویسی کنند. در زیر می توانید بیشتر با این نرم افزار ها آشنا شده و ویژگی های آنها را ببینید.

معرفی نرم افزار Flowcode for ARM:

Flowcode for ARM نرم افزاری برای برنامه نویسی میکرو کنترلرهای مبتنی بر هسته ی arm به زبان گرافیکی میباشد. یکی از مزیت های بزرگ این نرم افزار کارایی بالا در طراحی سخت افزار های الکترونیکی با میکرو کنترلر Arm میباشد. زبان گرافیکی فلوکد بسیار پرقدرت بوده و شما میتوانید به سادگی و در کمترین زمان سخت افزارهای جانبی از قبیل ۷-segment displays, LCD displays, Zigbee RF devices, TCP/IP modules و سایر موارد را راه اندازی کنید. کدی که فلوکد برای برنامه ریزی میکرو کنترلر تولید میکند بسیار معتبر بوده و کاملا بدون باگ و اشکال میباشد، این کد برای راه اندازی میکرو کنترلرهای که در سیستم های پیچیده الکترونیک به کار گرفته میشوند استفاده می شود.




کلمات کلیدی :‌ فلوکد ای وی آر ، FlowCode AVR ، فلوکد ، FlowCode 8 ، دانلود نرم افزار flowcode avr ، دانلود flowcode ،‌معرفی نرم افزار flowcode ،‌ کاربرد فلو کود،‌ معرفی نرم افزار فلوکد




Flow Code AVR