انجام پروژه فستو فلویدسیم Festo FluidSIM

Festo FluidSIM

FESTO FLUIDSIM

استفاده از نرم افزار های شبیه سازی مدارات الکترونیک روز به روز در حال افزایش و به طبع تعداد کاربران این دسته از نرم افزار ها نیز بیشتر می شود. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با شبیه سازی مدارات الکترونیک سروکار دارید و نیازمند یک نرم افزار مناسب در زمینه شبیه سازی مدارات الکترونیک هستید، نرم افزار FESTO FluidSIM یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای شبیه سازی مدارات الکترونیک است  که محصول شرکت Festo بوده و جزو برترین نرم افزار ها در زمینه شبیه سازی مدارات الکترونیک است.

کمپانی Festo مدت چندین سال است که محصولات خود را در زمینه های مختلف عرضه کرده که همواره جزو پر طرفدار ترین نرم افزارها بوده اند. نرم افزار FESTO FluidSIM یکی دیگر از محصولات این شرکت است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قوی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه شبیه سازی مدارات الکترونیک بر آورده سازید.  امروزه استفاده از شبیه سازی مدارات الکترونیک به صورت روز افزونی در حال افزایش است و این زمنیه ظهور نرم افزارهای بسیار زیادی را در زمنیه شبیه سازی مدارات الکترونیک باعث شده است. ابزارهای شبیه سازی مدارات الکترونیک با توجه به گستردگی باید دارای محیط کاری بسیار قوی و همچنین سازگاری با اکثر سیستم ها و نیز سادگی کار باشند. با گسترش استفاده از شبیه سازی مدارات الکترونیک نرم افزارهای بسیاری وارد این عرصه شده اند که هر کدام به نحوی سعی دارند که نیازهای کاربران در زمینه کار با شبیه سازی مدارات الکترونیک را برآورده سازند. هر یک از این نرم افزار ها با ارائه خدمات در بخش های مختلف کار با شبیه سازی مدارات الکترونیک سعی دارند در رده بهترین های این حیطه باشند.

نرم افزار FESTO FluidSIM با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی شما را در امر شبیه سازی مدارات الکترونیک به صورت پیشرفته ای هدایت و همراهی خواهد کرد. آنچه که در تهیه هر نرم افزار جلب توجه می کند این است که آیا این نرم افزار می تواند نیاز کاربر را در زمینه شبیه سازی مدارات الکترونیک برآورده سازد و یا نه؟ بی شک جواب مثبت است چرا که FESTO FluidSIM به خوبی نیازهای شما را در زمینه شبیه سازی مدارات الکترونیک برآورده خواهد ساخت ، پس اگر نیازمند یک نرم افزار جهت کار در زمینه شبیه سازی مدارات الکترونیک هستید، نرم افزار FESTO FluidSIM تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. نرم افزار با دارا بودن یک محیط کاربری قوی به همراه گرافیک عالی به خوبی تمامی نیازهای شما را در زمینه شبیه سازی مدارات الکترونیک به خوبی برآورده کرده است. بی شک پس از استفاده از FESTO FluidSIM دیگر به هیچ نرم افزار دیگری نیاز نخواهید داشت چرا که این نرم افزار به خوبی توانسته است تمامی ابزارهای مورد نیاز برای کار بر روی شبیه سازی مدارات الکترونیک را برای شما فراهم آورد. از ویژگی های اساسی این نرم افزار می توان به سادگی کار، محیط بسیار قوی نرم افزار، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما در زمنیه شبیه سازی مدارات الکترونیک اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای شبیه سازی مدارات الکترونیک برای خود داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار FESTO FluidSIM :

  •   سادگی کار با نرم افزار
  • طراحی و شبیه‌سازی انواع مدارات پنوماتیکی، هیدرولیکی و الکترونیکی
  • ترسیم انواع مدارهای الکترونیکی
  • شبیه‌سازی سیستم‌های الکترونیک
  • اتصال به سایر نرم افزارها از طریق OPC
  • دارای ویرایش‌گر گرافیکی کامپوننت‌ها
  • جامع بودن و در دسترس بودن توابع نرم افزار
  • محیط بسیار قویی
  • سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز
  • ابزار بسیار قویی شبیه سازی مدارات الکترونیک
  • کاربردی در امر شبیه سازی مدارات الکترونیک
  • انجام شبیه سازی مدارات الکترونیک با بیشترین سرعت و کمترین زمان
  • حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها
  • و …




کلمات کلیدی :‌ فستو فلوید سیم ، Festo FluidSIM ،‌ دانلود نرم افزار fluidsim ،‌دانلود آخرین ورژن نرم افزار fluidsim ، دانلود نرم افزار فلوید سیم ،‌ دانلود fluidsim sim ، دانلود نرم افزار festo fluidsim ، معرفی نرم افزار fluidsim ،‌ کاربرد فلودسیم 



Festo FluidSIM