Circuit Maker

CIRCUIT MAKER

شاید برای ما خیلی پرمعنا نباشه که بخوایم دنبال نرم‌افزارهای رایگان بگردیم، چون متاسفانه یا خوشبختانه همیشه کرک آن‌ها در دسترس بوده است. نرم‌افزار آلتیوم دیزاینر (Altium Designer) در دنیای الکترونیک نرم‌افزار بسیار پرطرفدار و قدرتمندی است. حال تصور کنید ورژن رایگانی از این نرم‌افزار برای پروژه‌های متن باز (Open Source) در دسترس باشد. شرکت آلتیوم، نرم‌افزار Circuit Maker را به صورت رایگان برای جامعه مشتاقان الکترونیک ارائه کرده است.

Circuit Maker بهترین ابزار رایگان طراحی شماتیک و PCB  قابل استفاده برای جامعه طرفداران متن باز است. Circuit Maker علاوه‌بر اینکه یک ابزار طراحی شماتیک و PCB رایگان است، جامعه‌ای پر جنب و جوش از طراحان متن باز، سازندگان، دانش‌آموزان و متخصصانی است که هر روز برای ساخت محصولات جدید هیجان‌انگیز کار می‌کنند.

شرکت Altium بیشتر فعالیت‌های طراحی PCB در جهان را هدایت می‌کند و نرم‌افزار Circuit Maker توسط این شرکت ساخته شده است، بنابراین شما می‌توانید اعتماد کاملی به این فناوری داشته باشید. نرم‌افزار Circuit Maker دارای امکانات شماتیک، PCB و طراحی 3D است که می‌توان روال پروژه را به صورت تیمی مدیریت کرد.

 در نرم‌افزار Circuit Maker، علاقه‌مندان به الکترونیکی که تمایل به اشتراک‌گذاری و مشارکت و پشتیبانی از یکدیگر دارند هستند، از کتابخانه و فوت پرینت المان‌ها گرفته تا پروژه‌ها و کارهای گروهی را به اشتراک می‌گذارند. شما می‌توانید طرح‌های مرجع آزمایش شده را پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید پروژه‌های خود را به صورت اختیاری با دیگران به اشتراک بگذارید. نرم‌افزار Circuit Maker را می‌توانید از سایت آلتیوم دانلود و نصب نمایید و از پروژه‌های آماده آن لذت ببرید. توجه داشته باشید این نرم‌افزار به صورت آنلاین می‌باشد و در زمان نصب و استفاده باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

علاوه بر استفاده از پروژه‌های آماده که به اشتراک گذاشته شده‌اند می‌توانید از قسمت Component کتابخانه قطعات مورد نظر خود را دانلود کنید. هم‌چنین می‌توانید پروژه‌های آلتیوم خود را در این نرم‌افزار باز کنید و از محیط آن لذت ببرید.

نرم افزار Circuit Maker ساده و پر قدرت جهت طراحی مدارات چاپی به همراه بانک کامل قطعات می باشد. یک از مزیت های فوق العاده این نرم افزار حجم کم آن برای دانلود می باشد. نرم افزار طراحی مدارات چاپی Circuit Maker به عنوان یک آزمایشگاه مجازی به شما اجازه طراحی، شبیه سازی و تهیه PCB مدارهای خود را می دهد. از ویژگی خاص نرم افزار طراحی مدارات چاپی Circuit Maker این است که شما کمترین وقت را برای یادگیری آن می گذارید ولی بیشترین وقت خود را صرف کار با این نرم افزار و طراحی مدارهای مختلف خواهید کرد.

نرم افزار طراحی مدارات چاپی Circuit Maker یکی از تنهاترین نرم افزارهایی است که بیشترین تمرکز خود را بر روی کاربرانی قرار داده است که با هدف آموزش از این نرم افزار استفاده می کنند و به همین دلیل خیلی زود به عنوان یک استاندارد آموزشی در دنیا تبدیل شده است. این نرم افزار فقط یک نرم افزاری که در کلاس های درسی استفاده شود نیست بلکه شما می توانید خیلی سریع کار با این نرم افزار را یاد گرفته و از آن همیشه و همه جا استفاده کنید. مطمئناً پس از استفاده از این نرم افزار از آن به عنوان یک ابزاری همیشگی جهت انجام پروژه های مداری خود استفاده خواهید کرد.




کلمات کلیدی : سیرکت میکر ، Circuit Maker ، دانلود circuit maker ، دانلود نرم افزار circuit maker ، معرفی نرم افزار circuit maker ، دانلود نرم افزار سیرکت میکر ، دانلود نرم افزار Circuit Maker




Circuit Maker