انجام پروژه سالیدورکس الکتریکال Solidworks Electrical

SolidWorks Electrical

سالیدورک الکتریکال (SolidWorks Electrical) نرم افزاری تخصصی و حرفه ای جهت طراحی نقشه های شماتیک برق صنعتی می باشد. این نرم افزار امکان طراحی نقشه های مربوط به مدارات کنترل، فرمان، قدرت و…  را در کمترین زمان مهیا می سازد. همچنین با استفاده از افزونه  SolidWorks Electrical 3D و نرم افزار SolidWorks تصویر تابلوی برق را به صورت سه بعدی نمایش می دهد.

این نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی صنعتی به صورت ۳ بعدی برای ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، ایجاد پلان ها با آفست کردن صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیاء سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و … همه و همه از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشند.

نرم افزار SolidWorks Electrical مناسب ترین گزینه برای کاربرانی است که تصمیم دارند نقشه های الکتریکال خود را به صورت دو بعدی طراحی نمایند و سپس با ایجاد نسخه سه بعدی آن، عملیات مربوط به ماشین کاری و ساخت تابلو را انجام دهند. این ویژگی در این نرم افزار باعث می شود تا طراحی تابلوها، پانل های برق سریع تر و بهتر انجام شده و خطاهای مربوط به طراحی و جایگذاری قطعات از بین برود.




کلمات کلیدی : سالیدورک الکتریکال ، SolidWorks Electrical ، سالیدورک الکتریکال چیست ، دانلود Solidworks electrical ، دانلود نرم افزار solidworks electrical ، سالیدورک ، معرفی نرم افزار سالیدورک الکتریکال